بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

علائم بازگشت مردان به رابطه چیست؟ علت بازگشت مردان به رابطه چه می باشد؟ از کجا بدانیم شریک عاطفیمان به رابطه برمیگردد یا نه؟ با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر باهم صحبت کنیم. اگر به هر دلیلی رابطه تان کات شده، به احتمال زیاد منتظر برگشت طرف مقابل و عکس العمل های او برای شروع دوباره هستید. تحقیقات ثابت کرده در یک ماه اول روابط پس از تمام شدن، 73% امکان بازگشت دوباره طرفین به رابطه وجود دارد. اگر می خواهید بدانید نشانه های برگشتن مردان به رابطه چیست این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

علائم بازگشت مردان به رابطه چیست؟

در واقع پاسخی دقیق وجود ندارد که به ما ثابت کند دقیقا کدام مردان تمایل دارند پس از کات کردن پشیمان شوند، اما همیشه احتمال برگشتن مردان به رابطه هست. اصلا مهم نیست مرد مورد علاقه شما به رابطه برگردد یا نه، چیزی که اهمیت دارد این است که که هدف شما از این رابطه چه بوده و در ادامه چه چیزهایی قرار است رخ دهد.

گاهی احتمال برگشت اقایان به رابطه انقدر بالاست که بدون هیچ اقدامی از سوی شما برمی گردد. پس مشکل بازگشت نیست، مشکل اصلی چرخه بازگشت و جدایی می باشد.

تکرار مداوم شکست عشقی در زندگی نشانه ای از چرخه خطرناک بازگشت و جدایی است، حتی اگر با افراد مختلفی باشد. پس باید هر چه زودتر با افزایش دانش خود در مورد شکست عشقی، جلوی آن را بگیرید.

آیا مردان به رابطه برمی‌گردند؟ | 5 علائم بازگشت مردان به رابطه تمام شده

آقایانی که بهتر است منتظرشان نمانید و رابطه را برای همیشه به اتمام برسانید

  • مردی که همه ارتباط شما با او از راه دور بوده - فقط مجازی
  • مردی که ازدواج کرده و متاهل است
  • مردی که برای ادامه رابطه تقاضای رابطه جنسی می کند
  • مردی که تمایلی به خواستگاری از شما ندارد

قبول داریم که برای برگرداندن این دسته مردان هم می توان خلاقیت به خرج داد ولی شما باید بدانید که شروع یک رابطه با هدف درست و ازدواج، بسیار ساده تر از انتخاب این مردان برای داشتن رابطه دوستی بدون سرانجام است. شاید رد شدن از مردی که عاشقش هستید اما آینده ای ندارید سخت باشد اما مطمئن باشید در یک مدت زمان می توانید از این مرحله هم عبور کنید و با خیال راحت مردی مناسب را انتخاب کنید که شما را در جهت درست زندگی قرار می دهد.

آقایانی که بهتر است جهت برگرداندن آن ها به رابطه تلاش کنید

  • مردی که طلاق گرفته و پدر فرزندان شماست.
  • مردی که همسر شماست و با او ازدواج کرده اید.
  • مردی که قبلا متعهد به ازدواج بوده است.
  • مردی که رابطه خودش را با شما جدی کرده بود.
  • مردی که نامزد یا خواستگار شما بوده است.

حالا برویم سراغ نشانه های بازگشت مردان به رابطه ...

او اشتباهی تماس می گیرد، اشتباهی پیام می دهد و ...

این ایده کمی نخ نما و قدیمی شده است اما هنوز افرادی هستند که از آن به عنوان بهانه ای استفاده می کنند تا با شخص مقابل ارتباط برقرار کنند. اگر شاهد تماس یا پیام هایی از طرف او هستید که بلافاصله به شما می گوید دستم خورد، اشتباه شد و ... بدانید که منتظر بهانه است تا دوباره سر صحبت را با شما باز کند.

در شبکه های اجتماعی به شدت پیگیر شماست

اگر تا استوری در شبکه های اجتماعی می گذارید باز می کند، لایک می کند یا ریپلی می کند، به این معناست که باز هم دنبال یک فرصت برای حرف زدن باشماست. 

از اطرافیان پیگیر حا و احوال شماست

اگر مردی که رابطه تان را با او تمام کرده اید از خوانواده، دوستان و ... احوال شما را می پرسد یا به اصطلاح آمارتان را در می آورد باید بدانید که به احتمال زیاد عاشق شماست و لحظه شماری می کند با شما رو به رو شود. پس احتمال برگشت این مرد به رابطه بالاست.

به بهانه های الکی پیام می دهد، تماس می گیرد

شارژرم دست تو مونده؟ کارت اعتباریم گم شده دست توعه؟ می تونی کتابتو برای چند روز بهم قرض بدی؟ و ... هزاران بهانه این شکلی که نشان می دهد دنبال بهانه ای است تا با شما صحبت کند. البته اگر چند بار این موضوع تکرار شود می توانیم آن را یک نشانه برای بازگشت به رابطه آقایان به شمار آوریم.

سعی می کند خودش را غمگین نشان دهد تا تجریکتان کند با او تماس بگیرید

آقایانی که مقصر هستند هم بعد از اتمام رابطه اینطور دست پیش می گیرند تا شما با او تماس بگیرید و نگرانش شوید. اگر بعد از کات کردن پروفایل های غمگین می گذارد، با فیک او را دنبال می کنید و متوجه می شوید استوری های شکست عشقی او رو به افزایش است و ... بدانید که کاملا آگاهانه این کار را انجام می دهد و منتظر یک اشاره از سوی شماست.

 

این دهم از مقاله معتبر علائم بازگشت مردان به رابطه که سعی کردیم به بهترین و مهم ترین ها اشاره کنیم؛ حالا نوبت شماست که به ما بگویید مدام مورد نشانه های بازگشت مردان به رابطه را فراموش کرده ایم؟ در کامنت ها ما را همراهی کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 3.6 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز