بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
به تازگی ویدئویی تحت عنوان مراسم عروسی سیما خضرآبادی در فضای مجازی منتشر شده است در ادامه این کلیپ زیبا را ببینید.

کلیپ جذاب عروسی سیما خضرآبادی

این روزها که خبر ازدواج سلبریتی ها همیشه تیتر اول رسانه ها و فضای مجازی است و عکس و فیلم های بسیار لوکس و لاکچری از عروسی سلبریتی های مختلف در فضای مجازی منتشر شده است. سیما خضرآبادی و ابراهیم کوخایی با انتشار عکسی ساده و زیبا خبر ازدواج خود را رسانه ای کرده بودند و پس از گذشت مدتی کلیپ عروسی خود را منتشر کردند.

در ادامه این مطلب از سوربان نگاهی خواهیم داشت به مراسم عروسی سیما خضرآبادی که در یک باغ تالار عروسی شیک و لاکچری برگزار شده است برای دیدن کلیپ عروسی سیما خضرآبادی همراه ما باشید.

عکس و کلیپ عروسی دوم سیما خضرآبادی ؛ چه لباس عروس و باغ تالار خفنی!

ازدواج اول سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی برای اولین بار در فروردین 1396 وقتی 29 ساله بود خبر ازدواج خود را با سهیل تیرگپ رسانه ای کرد اما این ازدواج دوامی نداشت و به جدایی ختم شد، سیما خضرآبادی متولد 11 فروردین 1367 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است،پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد.

خضر آبادی در آثاری چون ایستگاه آخر، کودک و فرشته، وضعیت سفید، من و زیبا، چک برگشتی،هفت سین و...بازی کرد.

همسر دوم سیما خضرآبادی

ابراهیم کوخانی متولد 25 شهریور 65 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او کلاسهای بازیگری را سال 1382 زیر نظر فرزاد مؤتمن و محمود رضا رحیمی گذراند و در آثاری چون آسمان همیشه ابری نیست، سودا، دادستان، راه و بی راه، زخم شب و...به ایفای نقش پرداخته است.

عروسی سیما خضرآبادی

 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز