بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه با بررسی و مقایسه مزایا و معایب عروسی گرفتن و سفر رفتن سعی کردیم به شما در پاسخ به سوال "عروسی بگیریم یا بریم سفر؟" کمک کنیم.

عروسی بگیریم یا بریم ماه عسل؟!

فرایند ازدواج دونفر در ایران با انجام مراحل زیادی از جمله خواستگاری، بله برون، نامزدی، عقد، حنابندان، عروسی و پاتختی همراه است.

اما برخی زوج ها ممکن است در دوراهی عروسی گرفتن یا رفتن به سفر گیر کنند و دگیر سوال "عروسی بگیریم یا بریم سفر؟" شوند اگر شما نیز درگیر این دوراهی هستید و نمیتوانید و نمیدانید کدامیک را انتخاب کنید برای یافتن یک پاسخ درست و منطقی برای این سوال در ادامه این مطلب از سوربان همراه ما باشید.

عروسی بگیریم بهتره یا بریم سفر؟! بررسی مزایا و معایب هرکدام

عروسی گرفتن چه مزایا و معایبی دارد؟

معمولا هر شخصی یک بار ازدواج میکند و قطعا دوست دارد یک عروسی به یاد ماندنی و بی نقص برای خود برگزار کند تا همیشه خاطره ای خوش از آن شب رویایی در ذهنش باقی بماند قطعا هر دختر و پسر جوانی در رویاهای خود ایده های  زیادی در سر میپروراند و قطعا دوست دارند یک جشن عروسی باشکوه برگزار کرده و نهایت لذت را از آن ببرند.

جشن و شادی، برگزاری یک جشن رویایی در یک تالار عروسی شیک، باغ تالار زیبا و باغ عروسی منحصر بفرد، پوشیدن لباس عروس و داماد، رفتن به آتلیه عکاسی عروسی و... همه جزو دلایلی است که عروسی گرفتن را برای خیلی از افراد جذاب میکند.

البته با توجه به افزایش تورم و هزینه ها این روزها حتی برگزار کردن یک عروسی معمولی نیز هزینه های قابل توجهی در پی خواهد داشت.

عروسی بگیریم بهتره یا بریم سفر؟! بررسی مزایا و معایب هرکدام

خیلی از زوجین ممکن است برای پرداخت هزینه های عروسی و برگزاری یک عروسی هرچند ساده زیر بار قرض و قسط بروند حتی در مواردی دیده شده مدتها پس از شروع زندگی مشترک نیز عروس و داماد در حال پرداخت قسط و قرض های ناشی از برگزاری عروسی هستند.

در این شرایط ممکن است زوج جوان حتی از برگزار کردن عروسی پشیمان شوند .

حال که با مزایا و معایب عروسی گرفتن آشنا شدید بهتر است به سراغ بررسی سفر رفتن به جای عروسی گرفتن بپردازیم و مزایا و معایب این مورد را نیز بررسی کنیم.

بررسی مزایا و معایب سفر رفتن به جای عروسی گرفتن

عروسی بگیریم بهتره یا بریم سفر؟! بررسی مزایا و معایب هرکدام

برخی افراد ممکن است سفر رفتن را به عروسی گرفتن ترجیح دهند و تصمیم بگیرند به جای عروسی گرفتن به ماه عسل بروند.

طبیعتا اگر عروسی را برگزار نکنید و به سفر دونفره بروید علاوه بر لذت بردن از یک سفر دونفره عاشقانه از لذت های برگزاری جشن عروسی محروم خواهید شد

در این صورت هیچ گاه لذت پوشیدن لباس عروس و داماد را تجربه نمیکنید. حتی عکس های آتلیه و خاطراتی از آغاز زندگی مشترک برای شما وجود نخواهد داشت.

اما زن و شوهری که رفتن به سفر را انتخاب کنند، تجربه یک سفر شیرین و عاشقانه دو نفره را خواهند داشت. این که زن و شوهر در کنار یکدیگر به جایی که ندیده اند سفر کنند و یک تجربه جدید را در آغاز زندگی با یکدیگر داشته باشند، طعم دیگری دارد. این افراد می توانند به جای یادگاری از مراسم ازدواج از سفر خود خاطره داشته باشند.

حال اگر عروسی نگیرید ممکن است با دیدن کلیپ و عکس های عروسی دیگران حسرت بخورید و بگویید ای کاش ما نیز عروسی میگرفتیم حتی ممکن است از نگرفتن عروسی و رفتن به سفر پشیمان شوند!

یکی از نکاتی که در خصوص رفتن به سفر برای آغاز زندگی مشترک وجود دارد، این است که امکان مسافرت رفتن همیشه وجود دارد. اما عروسی فرد فقط یک بار در آغاز زندگی میسر است.

عروسی بگیریم بهتره یا بریم سفر؟! بررسی مزایا و معایب هرکدام

عروسی بگیریم یا بریم ماه عسل؟

در انتها برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمیشود برای همه افراد یک نسخه پیچید و یک توصیه کرد شما باید با مشورت همسر و با توجه به سلیقه، بودجه و خواسته هایتان بین این دو گزینه یکی را انتخاب کنید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم به سوال "عروسی بگیریم یا بریم سفر؟" پاسخ دهیم نکته ای که در این خصوص اهمیت دارد، رضایت و لذت عروس و داماد است. عروسی و یا سفر، هر کدام که انتخاب شود برای این زوج است. مهم است که آن ها از شیوه شروع زندگی خود راضی باشند. هر زوجی با توجه به خواسته های خود و در نظر گرفتن مزایا و معایب عروسی و سفر، که در این مقاله عنوان شد، یکی از این راه ها را انتخاب می نماید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز