بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بله درست شنیدید به علت بالا بودن آمار زنان نسبت به مردان مشکل کمبود شوهر وجود دارد! و در صورت ازدواج با دختران این کشور ها حقوق و مزایای قابل توجهی دریتفت خواهید کرد.

درآمد دلاری در قبال ازدواج با دختران ابن کشورها

با وجود اینکه نسبت زنان به مردان در جهان تقریبا یک به یک است اما میتوان گفت در کل دنیا و کشورهای گوناگون به صورت نابرابر تقسیم شده در خیلی از کشور جمعیت زنان به طرز عجیبی خیلی بیشتر از مردان آن کشور است و علت این موضوع نیز امید به زندگی بالاتر آنهاست.

در این کشور ها اختلاف تعداد خانم ها و آقایان منجر به بی شوهر ماندن عده زیادی از خانم های این کشورها شده است شاید برایتان جالب باشد که بدانید ازدواج با خانم ها در این کشور ها با دریافت حقوق و مزایای زیادی همراه است برای اطلاع از جزئیات بیشتر این ماجرا با ما تا انتهاب این مطلب از سوربان همراه شوید.

درآمد ماهانه 15000 دلاری در صورت ازدواج با دختران این کشورها /عجیب اما واقعی!

چندی پیش اخباری مبنی بر دریافت حقوق و مزایای قابل توجهی در قبال ازدواج با دختران چند کشور جهان، منتشر شده بود که در نوع خود جالب بود و سر وصدای زیادی در فضای مجازی برپا کرد.

اخباری که در آن ادعا شده بود در برخی از کشورها اگر یک فرد خارجی با یکی از دختران آن کشور ازدواج کند، ماهیانه حقوق قابل توجهی تا سقف 15000 دلار دریافت خواهد کرد. در یکی دیگر از همین کشورهای دچار بی شوهری، این مبلغ 5000 دلار عنوان شده بود!

بله، در این کشورها به علت بالا بودن بیش از حر آمار دختران نسبت به پسران، مشکل کمبود شوهر وجود دارد برای همین ازدواج با دختران آنها، با دریافت حقوق مزایایی همراه است.

طبق گزارشات در بیش از 100 کشور، تعداد زنان خیلی بیشتر از مردان است. در ده کشور اول که تعداد زنان از مردان بیشتر است، حداقل 53 درصد از جمعیت آن کشور را زنان تشکیل می دهند. عوامل متعددی از جمله افزایش امید به زندگی و جنگ در افزایش تعداد زنان در این کشور ها نقش موثری داشته است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز