بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
افراد چاق باید لباس عروسی را انتخاب کنند تا آنها را تا حد امکان لاغر نشان دهد در ادامه ضمن معرفی چند مدل لباس عروس مناسب برای افراد چاق نکاتی ضروری و تکمیلی در مورد انتخاب لبلس عروس برای افراد چاق را بیان کرده ایم.

لباس عروس مناسب افراد چاق

لباس عروس برای افراد چاق، بهترین مدل لباس عروس برای افراد چاق چه مدلی است؟ دنبال لباس عروسی که لاغر نشونت میده هستی؟ همانطور که میدانید انتخاب لباس عروس باید با توجه به فرم بدن و چند نکته مهم دیگر انجام شود.

دختر خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند و سایز بزرگتری دارند باید هنگام انتخاب لباس عروس سایز بزرگ نکاتی را رعایت کنند تا لاغرتر نشان دهند.

از این رو در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم در مورد نکاتی در مورد انتخاب لباس عروس سایز بزرگ صحبت کنیم و چند مدل لباس عروس هایی که مناسب افراد چاق و تپل است را معرفی کنیم.

8 مدل لباس عروس که لاغر نشونت میده و مخصوص تپلاست!

بهترین مدل های لباس عروس مناسب افراد چاق

۱. لباس عروس یقه خشتی

لباس عروس یقه خشتی یک گزینه بسیار عالی برای افرادی است که سینه های بزرگی دارند و میخواهند گردن و یقه خود را بپوشانند برای تکمیل استایل خود با این لباس عروس میتوانید از جواهرات ظریف و مناسب استفاده کنید.

این مدل لباس عروس برای افرادی که بالاتنه چاقی دارند گزینه بسیار مناسبی است و با لاغرتر نشان دادن آنها میتواند اعتماد به نفس هرچه بیشتری به عروس خانم های عزیز بدهد.

۲. مدل لباس عروس ترمپیت

8 مدل لباس عروس که لاغر نشونت میده و مخصوص تپلاست!

مدل لباس عروس ترمپیت نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افراد چاق است که دوست دارند در لباس عروس لاغرتر جلوه کنند سبک دوخت این لباس عروس بسیار خاص و زیباست و از بالای بالا تنه تا قسمت باسن به صورت تنگ دوخته شده و سپس به سمت پایین به صورت پهن و گشاد می‌شود. نام “ترومپیت” از شکل دامن این لباس گرفته شده است، که به شکل ناقوس ساز ترومپیت طراحی شده است.

اگر اندام ساعت شنی دارید لباس عروس ترمپیت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود این لباس‌ها اغلب از پارچه‌های گیپور دوخته می‌شوند و از دانتل نیز در طراحی آنها استفاده می شود. لباس عروس ترومپیت به سه نوع آستین دار، بدون آستین و دکلته دوخته می‌شود.

۳. مدل لباس عروس ای لاین

یک انتخاب فوق العاده برای بسیاری از اندام ها لباس عروس ای لاین است این مدل لباس عروس از قسمت بالای تنه حالت چسبانی دارد و از قسمت کمر به پایین رو به گشادی میرود و حالتی فون مانند به خود میگیرد.

این طراحی برای اندام های مختلف مانند اندام گلابی، مثلثی، و دختر خانم‌هایی که پاهای پر دارند بسیار مناسب است.

۴. لباس عروس یقه دلبری

8 مدل لباس عروس که لاغر نشونت میده و مخصوص تپلاست!

لباس عروس یقه دلبری یکی از جذابترین مدل های لباس عروس در دنیای مد است اگر شما نیز بالاتنه نسبتا بزرگی دارید و به دنبال یک لباس عروس هستید که شما را با جلوه‌ای شیک‌تر و ظاهری لاغرتر جلوه کند، لباس عروس یقه دلبری یک گزینه عالی خواهد بود. دامن‌های پفی این لباس‌ها نیز به ویژه برای افراد با اندام چاقتر کمک می‌کنند، چراکه شکل پفی دامن باعث ایجاد اثر لاغری و اندام خوش‌اندام‌تری می‌شود.

۵. مدل لباس عروس برای افراد با اندام سیبی شکل

برای افرادی که هیکل سیبی شکل دارند به صورتیکه قسمت میانی بدن (شکم و پهلو) از پاها پهن تر است لباس عروس باید با دقت بسیاری انتخاب شود این مدل اندام بهتر است از لباس عروس های مدل راسته و مدل ماهی استفاده کنند و لباس‌ عروس های پرنسسی را در اولویت آخر قرار دهند.

همچنین، یک مدل لباس عروس دیگر که برای این فرم بدنی توصیه می‌شود، لباس‌های با پف کم و اصطلاحا اسکارلت هستند که از زیر سینه‌ها کلوش می‌شوند.

۶. مدل لباس عروس برای افراد با پایین تنه چاق

8 مدل لباس عروس که لاغر نشونت میده و مخصوص تپلاست!

برای افرادی که فرم بدنی ساعت شنی یا سیبی شکل دارند، و پایین تنه چاقی دارند لباس‌های مدل راسته و مدل ماهی به عنوان گزینه‌ های مناسب پیشنهاد می‌شود. این نوع لباس‌ها معمولاً دارای آستین‌های بلند هستند و از پارچه‌های چسبانی مثل گیپور و حریر دوخته می‌شوند.

افراد با فرم بدنی ساعت شنی یا سیبی شکل می‌توانند از مدل‌هایی با یقه V شکل نیز استفاده کنند. این نوع یقه به خوبی با مدل ماهی ترکیب می‌شود و به طراحی لباس عروس زیبایی بیشتری می‌بخشد.

۷. مدل لباس عروس برای افراد با بالاتنه چاق

8 مدل لباس عروس که لاغر نشونت میده و مخصوص تپلاست!

عروس خانم هایی که بالاتنه (سینه و بازوهای) چاقی دارند لباس عروس با یقه شنل می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این نوع یقه معمولاً به قسمت‌ های چاقی بالاتنه پوشش می‌دهد و به افراد این امکان را می‌دهد که این نواحی را به خوبی بپوشانند.

همچنین، افراد می‌توانند از لباس عروس با آف شولدرز و آستین بلند نیز استفاده کنند تا توجه از نواحی چاقی در این قسمت بردارند و تا حد ممکن بدن را تراز نشان دهد. استفاده از رنگ‌های شامپاینی و طلایی به جای سفید یخچالی می‌تواند به این افراد پیشنهاد شود.

۸. لباس عروس مناسب برای اندام دایره ای شکل

برای افراد چاق با فرم بدن دایره ای شکل مدل های لباس عروس ماهی شکل و کمر چسبان میتواند یک کزینه عالی و مناسب باشد چراکه این مدلها به نوع اندام ها حالتی زیبا و متعادل داده و به فرم دایره ای شکل اندام شما حالتی جذاب میبخشد.

معمولا به دلیل افتادگی شانه ها در این فرم بدن معمولا از مدل لباس عروس هایی که بالاتنه را پوشش میدهند مانند لباس‌های دورگردنی یا یقه هالتر استفاده میشود.

این مدل لباس ها به افراد با شانه های افتاده این امکان را میدهد که به خوبی شانا ها را پوشش داده و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند.

همچنین از نظر رنگ‌ها، رنگ‌های تیره و شامپاینی به عنوان گزینه‌های بهتر از سفیدهای خالص برای این فرم بدنی توصیه می‌شوند. این رنگ‌ها معمولاً به تعادل و شکل بهتری در اندام‌های چاق دایره‌ای کمک می‌کنند.

۹. مدل لباس عروس  آف شولدرز برای افراد چاق

8 مدل لباس عروس که لاغر نشونت میده و مخصوص تپلاست!

لباس عروس آف شولدرز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین لباس عروس های امسال است این مدل لباس عروس به ویژه برای افراد سایز بالا مناسب است برای کوچکتر دیده شدن بالاتنه لباس عروس آف شولدرز میتواند یک انتخاب عالی باشد.

برای ساختن یک استایل زیبا و بینظیر با این مدل لباس عروس باید از استفاده از هر نوع گردنی نگین دار و ظریف که زیبایی یقه شما را تجت الشعاع قرار میدهد دوری کنید. همچنین میتوانید با انتخاب قد مناسب برای موهایتان و یک مدل شینیون جذاب و زیبا زیبایی یقه را به طور کامل نمایش دهید.

چند نکته مهم تکمیلی برای انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

در انتخاب لباس عروس برای افراد چاق توجه به چند نکته مهم و ضروری است تا در نهایت لباس عروس انتخابی شما را تا حد امکان لاغر نشان دهد در ادامه این نکات را با هم مرور میکنیم :

  • آستین لباس عروس

ممکن است بازوهای چاقی داشته باشید پس انتخاب لباس عروس با آستین مناسب میتواند کمک کننده باشد.

لباس عروس انتخابی شما باید دارای آستین هایی باشد که به بازوها پوشش مناسبی داده و از بزرگ دیده شدن آنها جلوگیری کند.

  • از پوشیدن لباس عروس دکلته خودداری کنید.

اگر بازو و سرشانه های چاقی دارید بهتر است از لباس عروس های دکلته خودداری کنید چراکه این مدل ممکن است باعث بزرگتر نشان داده حجم این ناحیه شود.

  • لباس عروس دامن پف دار

اگر پایین تنه چاقی دارید بهترین گزینه برای شما انتخاب لباس عروسی است که از کمر به پایین گشاد میشود و دامن گشاد و پفداری داشته باشد.

  • لباس عروس بدون دنباله را انتخاب کنید.

در انواع مدل لباس عروس، لباس عروس های دنباله دار معمولا اندام را درشت تر از آنچه هست نشان میدهد از این رو اگر اندام درشتی دارید بهتر است سمت این مدل لباس عروس ها نروید.

کلام آخر

قطعا هر دختری در انتخاب لباس عروس برای شب عروسی خود حساسیت زیادی به خرج میدهد چراکه دوست دارد در این شب همچون ماه بدرخشد و زیباترین عروس دنیا باشد.

در این مقاله ما در مورد لباس عروس برای افراد چاق صحبت کردیم و ضمن معرفی چند مدل لباس عروس مناسب برای افراد چاق نکات مهم و تکمیلی در مورد انتخاب لباس عروس برای افراد چاق را نیز بیان کردیم اگر سایز بزرگ هستید باید در انتخاب لبلس عروس نهایت دقت را به خرج دهید تا لبلس عروسی را انتخاب کنید که در نهایت شما را لاغرتر نشان دهد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز