بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ازدواج این 10 شخصیت با یکدیگر اشتباه محض است و اصلا نباید به فکر ازدواج با هم بیوفتند.

چه شخصیت هایی نباید با هم ازدواج کنند؟

انتخاب همسر و ازدواج جزو مهمترین تصمیات زندگی هر کسی است پس باید با تفکر و عقلانی تصمیم گرفت یکی از مواردی که هنگام انتخاب شریک زندگی و همسر باید به آن توجه شود ابعاد مختلف شخصیتی است.

با ما در این مقاله از سایت سوربان همراه شوید تا ضمن بررسی شخصیت های مختلف به شما بگوییم کدام شخصت ها به درد ازدواج با یکدیگر نمیخورند و هرگز نباید با هم ازدواج کنند.

ازدواج این 10 شخصیت با یکدیگر از بیخ و بُن اشتباه است!

کدام شخصیت ها نباید با هم ازدواج کنند؟

۱. فرد مسئولیت پذیر و فرد بی مسئولیت و شلخته

ازدواج این دو شخصیت یعنی فرد مسئولیت پذیر و وظیف شناس با فرد شلخته و بی انگیزه یکی از آن ازدواج های اشتباه است شاید در ظاهر بگویید این دو شخصیت مکمل یکدیگر اند اما در واقعیت اینچنین نیست و هرگز فردی که در زندگی خود مسئولیت پذیر و وظیفه شناس است نمیتواند یک شخص شلخته و بی انگیزه را تحمل کند خصوصا در بحث ازدواج و زندگی مشترک!

۲. دو فرد بی ثباتی هیجانی

ازدواج و تشکیل زندگی دو فردی که ثبات هیجانی ندارد هرگز موفقیت آمیز نخواهد بود چراکه هر دو فرد دارای مشکلات هیجانی و عاطفی هستند.

۳. درونگرا و برونگرا

یکی دیگر از دو شخصیتی که اگر با هم ازدواج کنند زندگی موفقی نخواهند داشت ازدواج یک فرد درونگرا و یک شخص برونگرا است.

ازدواج کسانی که به صورت افراطی در دو سر طیف قرار دارند با یکدیگر بسیار مشکل ساز خواهد بود چراکه از نظر تفکرات و علایق و همچنین نحوه رفتار با موضوعات مختلف و همچنین روابط بین فردی تفاوت بسیار زیادی با هم دارند.

ازدواج این 10 شخصیت با یکدیگر از بیخ و بُن اشتباه است!

۴. فرد انعطاف پذیر و فرد بسته و محافظ کار

دو شخصیت دیگری که ازدواجشان با مشکل مواجه خواهد شد ازدواج فرد تنوع طلب و تجربه گرا و اهل ریسک با فردی که متعصب و سنتی و محافظ کار است و تغییر را نمیپذیرد، است.

۵. توافق و سازگاری اجتماعی

ازدواج افرادی که از لحاظ سازگاری اجتماعی با هم در تضاداند بهتر است اصلا صورت نگیرد. نمره ی پایین معمولا با ویژگی اختلال شخصیت خودشیفته، ضد اجتماعی و پارانوئید همراه است.

ازدواج این 10 شخصیت با یکدیگر از بیخ و بُن اشتباه است!

سخن آخر

شناخت شخصیت و ویژگی های شخصیتی از مهمترین عوامل در انتخاب همسر آینده است. خیلی ها تصور میکنند داشتن تفاهم و شباهت در زندگی برای ایجاد یک زندگی مشترک موفق کافی است اما با این حال در همه مواقع اینطور نیست!

برای مثال تصور کنید دو نفر که از لحاظ شخصیتی به هم شبیه اند و هر دو خود شیفته اند با هم ازدواج کنند این افراد قطعا در زندگی مشترک خود با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

پس این نوع شباهت ها در مسئله ازدواج نه تنها مفید نیست بلکه مشکل ساز خواهد بود به طور کلی و از نظر شناخت شخصیتی چند گروه شخصیتی بهتر است با هم ازدواج نکنند چراکه در صورت ازدواج زندگی مشترک موفقی نخواهند داشت، در این مقاله ما به این شخصیت ها اشاره کردیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز