بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شب یلدا برای داماد چی میبرن؟ در اداما چندین پیشنهاد شگفت انگیز را برایتان ارائه نمودیم.

شب یلدا برای داماد چی میبرن؟

قطعا همه ما میدانیم که در شب یلدا که بلندترین شب سال است خانواده داماد برای تازه عردس هدایایی تدارک میبینند اما برخی خانواده ها رسم دارند برای عروس هم هدیه ببرند شاید در نگاه اول تهیه یک هدیه برای آقای داماد کمی سخت به نظر برسد.

اگر ایده ای برای کادو شب یلدا برای داماد ندارید و در جست و جوی پاسخ به سوال " شب یلدا برای داماد چی میبرن؟ " هستید با ما در این مقاله از سایت سوربان همراه شوید چراکه در ادامه قصد داریم چند ایده جذاب هدیه شب یلدا برای داماد برایتان ارائه دهیم از این ایده های ناب و همه پسند میتوانید با توجه به بودجه خود و سلیقه و نیاز آقای داماد یکی را به عنوان هدیه شب یلدا برای داماد انتخاب و تهیه کنید.

شب یلدا برای داماد چی ببریم؟ (10 ایده جذاب و جالب)

ایده های جذاب برای هدیه شب یلدا برای داماد

  • ست لوازم بهداشتی و آرایشی

یک گزینه عالی برای هدیه شب یلدا برای داماد تهیه ست لولزم آزایشی بهداشتی مخصوص آقایان است این گزینه یک هدیه خاص و همیشه مورد نیاز آقایان است.

  • عطر و ادکلن

گزینه عالی و کاربردی دیگر برای هدیه شب یلدا برای داماد عطر و ادکلن است این روزها آقایان زیادی از عطر و ادکلن های خاص برای جذابیت بیشتر استایل خود استفاده میکنند در خرید این مورد حتما سلیقه آقای داماد و همچنین کیفیت عطر و ادکلن انتخابی را مورد توجه قرار دهید.

  • ساعت مردانه

اگر همسرتان علاقمند به ساعت های خاص و زیباست میتوانید با خرید یک ساعت مردانه شیک و زیبا برای شب یلدا او را غافلگیر کنید.

شب یلدا برای داماد چی ببریم؟ (10 ایده جذاب و جالب)

  • ست کیف پول و کمربند

یک هدیه لوکس و قیمت مناسب برای شب یلدا برای داماد ست کیف پول و کمربند است این هدیه نه تنها ظاهری شیک و لوکس دارد بلکه بسیار کاربردی و ضروری است.

  • ست ابزار فنی

شاید کمی عجیب و دور از انتظار به نظر برسد اما یکی دیگر از گزینه های عالی برای کادو شب یلدا برای داماد انتخاب یک ست ابزار فنی یا حتی یک جعبه ابزار کامل است. این مورد هدیه‌ای عالی برای آقایانی است که به ابزارها و کارهای فنی علاقه‌مندند.

  • لباس

یک مورد عالی و کاربردی برای کادو شب یلدا برای داماد خرید لباس است این لباس میتواند یک بلوز تک باشد یا یک دست کت و شلوار! بسته به بودجه و نیاز و سلیقه آقای داماد میتوانید یک لباس برای شب یلدای او تهیه کنید.

شب یلدا برای داماد چی ببریم؟ (10 ایده جذاب و جالب)

  • دستبند مردانه

دستبند مردانه نیز برای آقایانی که به اکسسوری های امروزی علاقمند هستند میتواند یک گزینه هیجان انگیز باشد. این دستبند را با توجه به سلیقه داماد و البته بودجه خود انتخاب و تهیه کنید.

  • وسایل ورزشی

اگر آقای داماد اهل ورزش است و حرفه ای در رشته ای خاص ورزش میکند یک گزینه ی عالی برای خرید هدیه شب یلدای او، تجهیزات ورزشی است. بسته به رشته ای که او در آن فعالیت می کند، می توانید وسیله ورزشی مناسب آن را انتخاب کنید.

اگر ورزشکار نیست و فقط علاقه به گردش و تفریح دارد، می توانید برای او کوله پشتی  خریداری کنید تا برای رفتن به پیک نیک از آن استفاده کند.

  • کارت هدیه یا چک هدیه

در صورتی که سلیقه دقیق داماد برای شما قطعی نیست، انتخاب یک کارت هدیه یا چک هدیه از یک فروشگاه محبوب یا رستوران معروف، او را قادر می سازد تا خودش از هدیه ای که دوست دارد، بهره مند شود.

شب یلدا برای داماد چی ببریم؟ (10 ایده جذاب و جالب)

کلام آخر

در انتها باید ذکر کنیم هدف نهایی از هدیه بردن در شب یلدا چه برای داماد و چه برای عروس ثبت و ظبط خاطرات و لحظات خوش است پس خیلی خود را درگیر مادیات نکنید و از میان مواردی که در این مقاله نام بردیم با توجه به بودجه تان و نیاز و سلیقه آقای داماد میتوانید یک یا چند مورد را انتخاب و برای هدیه شب یلدا برای داماد تهیه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

پیشنهادها برای شما

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس بلانش تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز