بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
حلقه ازدواج یکی از مهم‌ترین خرید های زندگی است که یادگار روز عشق و یکی شدن زوجین است پس در انتخاب و خرید حلقه ازدواج باید نکات مهمی را در نظر بگیرید.

راهنمای انتخاب و خرید حلقه ازدواج

انتخاب و خرید حلقه ازدواج یکی از مراحل شیرین و مهم ازدواج است قطعا همه زوج های جوان میخواهند یک حلقه ازدواج شیک، زیبا و مناسب انتخاب و خریداری کنند اما آیا میدانید چگونه میتوان بهترین حلقه ازدواج را انتخاب و خریداری کنید؟

اگر نمیدانید برای انتخاب و خرید بهترین حلقه ازدواج چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید و چه مراحلی را طی کنید تا انتها همراه این مطلب از سوربان باشید چراکه در ادامه قصد داریم ضمن بررسی راهنمای خرید حلقه ازدواج به چند نکته اساسی که هنگام خرید حلقه ازدواج باید مدنظر قرار دهید اشاره کنیم.

10 گام مهم برای انتخاب و خرید بهترین حلقه ازدواج

۱۰ گام مهم برای انتخاب و خرید بهترین حلقه ازدواج

برای اینکه یک خرید عالی و بی نقصدبرای حلقه ازدواج داشته باشید طبق راهنمای زیر عمل کنید :

۱. بودجه خود را تعیین کنید.

در اولین گام که مهمترین گام است شما باید بودجه ای که قرار است برای خرید حلقه ازدواج صرف شود را با مشورت خانواده و همسر خود تعیین کرده و کنار بگذارید.

۲. زمان کافی برای جست و جو و انتخاب حلقه موردنظرتان اختصاص دهید.

برای اینکه بعد ها از انتخابتان پشیمان نشوید باید زمان کافی برای دیدن و جست و جو در بین انواع ندل های حلقه ازدواج اختصاص دهید.

همچنین اگر ایده خاصی برای حلقه ازدواجتان در ذهن دارید که در طلافروشی ها آن را نیافتید باید سفارش ساخت آن را به یک طلاساز حرفه ای بدهید.

10 گام مهم برای انتخاب و خرید بهترین حلقه ازدواج

۳. در انتخاب حلقه ازدواج به سبک زندگیتان توحه کنید.

در انتخاب حلقه ازدواجتان سبک زندگی خود را در نظر بگیرید و نوع فلز حلقه‌تان، اندازه و طرح آن را بر اساس استفاده مستمر از حلقه و میزان استفاده ازشوینده ها و... انتخاب نمایید

۴. هنگام خرید حلقه ازدواج عیار و جنس حلقه را در نظر بگیرید.

به علت استفاده دائمی و مستمر از حلقه ازدواج بهترین عیار برای آن عیار ۱۸ است چراکه طلای 14 و 18 عیار به نسبت طلای 22 عیار از ترکیب با فلزهای مقاوم‌تری ساخته شده‌اند.

همچنین حلقه ازدواج از جنس پلاتین یا پلاتینیوم به نسبت طلای زرد و سفید مقاومت بالاتری دارد و ماندگارتر است اما در عین حال کمیاب‌تر و گران‌تر نیز هست. طلای سفید نیز اگر خط یا خشی روی آن بیفتید قابل تعمیر است.

۵. به نحوه اتصال نگین های حلقه توجه کنید.

هنگام خرید حلقه ازدواج اگر حلقه ازدواج انتخابی تان دارای نگین و الماس است حتما به نحوه اتصال آن نگین و الماس ها توجه کنید تا از محکم بودن و نیوفتادن آنها اطمینان حاصل کنید.

10 گام مهم برای انتخاب و خرید بهترین حلقه ازدواج

۶. حلقه ای را انتخاب و خریداری کنید که دقیقا سایز انگشتتان باشد.

حلقه ازدواج شما باید دقیقا اندازه و سایز انگشتتان باشد نه آنقدر گشاد باشد که به راحتی از انگشتان بیوفتد و نه آنقدر تنگ باشد که باعث اذیت شما شود.

۷. حلقه های تخت و گرد مناسب ترند.

در خرید حلقه توصیه می شود نوع تخت و گرد را انتخاب کنید، بعضی از حلقه ها، در طراحی شان زایده های تیزی دارند که در هنگام کار روزمره به این سو و آن سو می گیرند و شما را اذیت کرده و احتمال کنده شدن نگین ها را بالا می برند.

۸. بعدازظهر به خرید حلقه بروید.

بهتر است بعدازظهر را به خرید حلقه ازدواج اختصاص دهید چراکه بعداز ظهر دستتان گرم میشود و زمانی که دست‌ها سرد است سایز انگشتان کوچکتر است.

10 گام مهم برای انتخاب و خرید بهترین حلقه ازدواج

۹. در خرید حلقه فرم انگشتانتان را نیز در نظر بگیرید.

یکی از نکات مهم در خرید حلقه ازدواج توجهدو دقت به فرم انگشتان است اگر انگشتان باریک و کشیده‌ ای دارید، از مدل‌های پرنگین و درشت استفاده نکنید زیرا این مدل از حلقه‌ها جلوه خوبی بر انگشتان شما نخواهد داشت.

۱۰. سلیقه خود و همسرتان را اولویت قرار دهید.

در نهایت اینکه برای خرید حلقه ازدواج باید اولویتتان سلیقه و نظر خود و همسرتان باشد!

کلام آخر

در انتها ضمن تشکر از همراهی شما در این مقاله در مورد خرید حلقه ازدواج صحبت کردیم و نکات و اصول مهم خرید حلقه ازدواج را برایتان بیان کردیم با توجه به این اصول میتوانید یک حلقه ازدواج خاص و بی نظیر بخرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز