بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
قصد خرید آنلاین مبل را دارید اما نمیدانید از کجا؟ از چه سایتی خرید کنید که بهترین سایت خرید مبل باشد؟ در ادامه چند سایت برتر و معتبر برای خرید مبلمان را به شما معرفی میکنیم.

بهترین سایت های خرید مبل که باید بشناسید

امروزه آنقدر مدل و طرح های متنوع و گوناگونی برای مبلمان در بازار وجود دارد از مبل های راحتی و کباسیک گرفته تا مبلمان سلطنتی و استیل که تقریبا تمام سلیقه ها را در برمیگیرد.

فروشگاه های آنلاین خرید مبل نیز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و خیلی از افراد ترجیح میدهند مبلمان خود را به صورت آنلاین و از یک فروشگاه آنلاین مبلمان تهیه کنند تا در ضمن صرفه جویی در وقت و درگیر نشدن با شلوغی فروشگاه و ترافیک از امتیازات گوناگونی که سایت های خرید مبلمان در اختیار خریداران خود قرار میدهند نیز بهره‌مند شوند.

اگر شما نیز قصد خرید آنلاین مبل را دارید اما نمیدانید بهترین سایت خرید مبل را چگونه پیدا کنید با ما در این مقاله از سایت سوربان همراه شوید چراکه در‌ ادامه قصد داریم چند سایت برتر که در زمینه فروش امواع مبلمان فعالیت دارد را به شما معرفی کنیم این موارد جزو بهترین سایت های خرید مبل محسوب میشوند.

۸ تا از بهترین سایت های خرید مبل (سلطنتی، راحتی، استیل و کلاسیک) بهترین کیفیت و قیمت

معرفی ۱۰ تا از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی مبلمان

۱. آف دکور

مجموعه آف دکور محصولات مختلفی را در رابطه با دکوراسیون منزل با مناسب ترین قیمت ها و بهترین متریال روز در اختیار کاربران قرار می دهد و این شرایط را فراهم کرده تا شما بتوانید هر آنچه برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل مورد نیاز است را از بین محصولات انتخاب کرده و خریداری نمایید.

خوشبختانه پرسنل بخش فروش تیم آف دکور در طول روز پاسخگوی سوالات شما در رابطه با انواع محصولات هستند و چنانچه آشنایی با خرید اینترنتی نداشته باشید یا روال کار را ندانید، با صبر و شکیبائی مرحله به مرحله شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید یک خرید خوب و آگاهانه انجام دهید.

در نهایت اگر محصولی را خریداری نمایید، در هر کجای ایران که باشید با بسته بندی محکم و بدون مشکل درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

  • آدرس وب سایت : www.offdecor.com

۲. فروشگاه اینترنتی مبل و میز

فروشگاه آنلاین مبل و میز اولین فروشگاه مبل آنلاین است که تخصصی در صنعت چوب فعالیت می کند. هدف این مجموعه به گفته خودشان در وهله اول جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه محصولی درجه یک و با کیفیت است، شما می توانید در بستر وب بازار مبل تهران را تنها با چند کلیک رویت کنید. مجموعه مبل و میز این امکان را برای شما فراهم کرده که مشتریان عزیز بتوانند با قیمتی مناسب مبل را به صورت قسطی خرید نمایند. در سیستم فروشگاه ما هیچ هزینه اضافی برای فروش اقساطی از مشتریان عزیز دریافت نمی شود.

  • آدرس وب سایت : moblomiz.com

۸ تا از بهترین سایت های خرید مبل (سلطنتی، راحتی، استیل و کلاسیک) بهترین کیفیت و قیمت

۳. دیجی چوب

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با عرضه محصولاتی همچون مبل راحتی، سرویس خواب، انواع مبل سلطنتی و انواع میز، توانسته است نیاز روز متقاضیان این صنعت را برآورده نماید. ارائه کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب دو اصل اساسی در راستای احترام به خریداران در مجموعه دیجی چوب عنوان شده است.

  • آدرس وب سایت : digichoob.com

۴. ایران میز

مبل های با کیفیت و کاربردی ارائه شده در ایران میز، مدل های مبلمان کارآمدی هستند که می توانید سال ها از آن استفاده کنید. به لطف راحتی ارائه شده توسط این مبل ها، می توانید پس از یک روز خسته کننده و پر استرس به راحتی به آنچه می خواهید برسید. مدل های مبل با ظاهری مدرن و جذاب به لطف طراحی ها و ساختارهای متفاوت آنها که همگام با تکنولوژی هستند، در این مجموعه وجود دارد. مبل های با کیفیت بالا راحتی و لذتی را که می خواهید برای شما به ارمغان می آورند.

محصولات این مجموعه با تضمین کیفیت و به قیمت مناسب ارائه می شوند. به خصوص برای افرادی که قصد خرید مبل برای جهیزیه را دارند و همچنین افرادی که علاقه به دیدن و انتخاب جدیدترین مدل های مبل دارند توصیه می کنیم که از محصولات این مجموعه غافل نشوند.

  • آدرس وب سایت : www.iranmiz.com

۸ تا از بهترین سایت های خرید مبل (سلطنتی، راحتی، استیل و کلاسیک) بهترین کیفیت و قیمت

۵. سوفا مبل

مجموعه سوفا مبل با دسته بندی مناسبی که برای سایت خود طراحی کرده است امکان یک خرید عالی بی واسطه از تولید کنندگان را برای خریداران خود فراهم کرده است از این جهت شما مبلمان مورد نظر خود را میتوانید با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

این مجموعه ادعا دارد انواع مبلمان را با بهترین قیمت تا ۵۰ درصد زیر قیمت بازار برای مشتریان خود ارائه داده است.

  • آدرس وب سایت : sofamobl.com

۶. یافت آباد آنلاین

مجموعه یافت آباد آنلاین با سالها حضور در قلب بزرگترین بازار مبلمان پایتخت و ایران و دارا بودن بیش از 1500 محصول ایرانی و خارجی، امکان خرید تمامی محصولات موجود در کشور را بدون نیاز به حضور و صرف زمان برای شما فراهم کرده است. البته در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید حضوری نیز با کارشناسان یافت آباد آنلاین هماهنگ نمایید. بنابر تمایل شما، بازدید حضوری از درب کارخانه در حین ساخت محصول و بازدید از نمایشگاه پس از تکمیل ساخت محصولات به جهت اثبات اصالت یافت آباد آنلاین با شعار از کارخانه تا خانه برای شما فراهم شده است.

  • آدرس وب سایت : www.yaftabadonline.ir

۸ تا از بهترین سایت های خرید مبل (سلطنتی، راحتی، استیل و کلاسیک) بهترین کیفیت و قیمت

۷. مبل 24

فروشگاه اینترنتی مبل ۲۴ در سال ۱۳۹۰ ثبت و شروع به کار نمود و اولین فروشگاه اینترنتی فروش مبلمان در ایران بود که عموما فروش مبلمان مدرن و تختخوابشو جزء اصلی ترین محصولات آن بوده است.

مبل ۲۴ تنها فروشگاه اینترنتی می باشد که عضو اتحادیه صادرکنندگان و تولید کنندگان مبلمان ایران، عضو اتاق بازرگانی ایران، عضو اتحادیه درودگران و مبلسازان ایران می باشد.مدیران این شرکت از تولید کنندگان و عرضه کنندگان موفق حوزه مبلمان در ایران می باشند که بخشی از افتخاران آن انتخاب به عنوان تولید کننده برتر در سال های ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ می باشد.

  • آدرس سایت : mobl24.com

۸. اثاث چوب

فروشگاه اثاث چین کالاهای متنوعی را با درنظر گرفتن سلیقه های مختلف به خریداران ارائه می کند. این خدمات طیف وسیعی از دکوراسیون داخلی و مبلمان را شامل می شود که امکان مشاهده کالاها، مقایسه آنها با هم و در نهایت، انتخاب آگاهانه و خرید هوشمندانه را برای خریداران خود به ارمغان می آورد.

از جمله خدمات دکوراسیون داخلی اثاث چین، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل استیل، مبل راحتی، میز ناهار خوری، میز تلویزیون، تخت هوشمند، سرویس خواب و کمد اداری می باشد که هموطنان عزیز از سراسر کشور بدون هیچ واسطه ای می توانند کالای موردنظر خود را با پایین ترین قیمت موجود در بازار و تضمین بهترین قیمت، خریداری کنند.

  • آدرس وب سایت : asaschin.com

۸ تا از بهترین سایت های خرید مبل (سلطنتی، راحتی، استیل و کلاسیک) بهترین کیفیت و قیمت

کلام آخر

خرید اینترنتی مبلمان منزل از بهترین سایت های خرید مبل میتواند مزایای زیادی داشته باشد از جمله مزایای خرید اینترنتی مبلمان میتوان به صرفه جویی در وقت و هزینه، تنوع بالای مدل و طرح مبلمان، برخورداری از تخفیفات عالی، برخورداری از ارسال رایگان و... اشاره کرد.

در این راستا ما در این مقاله چندتا از بهترین سایت های خرید مبل را به شما معرفی کرده ایم تا اگر قصد خرید اینترنتی مبلمان منزل خود را دارید با خیالی آسوده بهترین مبلمان را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز