بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای خرید آنلاین جهیزیه باید بهترین سایت های خرید جهیزیه را بدانید.

بهترین وب سایت ها برای خرید جهیزیه

یکی از پر زحمت ترین و مهمترین مراحل ازدواج ، خرید جهیزیه است در اکثر مناطق ایران خرید جهیزیه بر عهده عروس و خانواده عروس میباشد اما در بعضی نقاط کشور نیز رسم است که خانواده داماد آن را تهیه می‌کنند.

امروزه صدها فروشگاه و مغازه برای خرید جهیزیه وجود دارد اما ممکن است برخی افراد به دلایل گوناگونی همچون : وقت نداشتن، درگیری های دیگر و... نتواند به این فروشگاه ها رفته و حضوری جهیزیه خود را تهیه کنند از این رو به دنبال بهترین سایت خرید جهیزیه خواهند گشت!

اگر شما نیز از این دست افراد هستید و به دنبال بهترین سایت خرید جهیزیه هستید با ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان همراه شوید چراکه قصد داریم در این مقاله چند سایت معتبر و مطمئن برای خرید جهیزیه را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت همه اقلام یا بعضی اقلام جهیزیه را از این سایت ها تهیه کنید.

۷ تا از بهترین سایت های خرید جهیزیه با بهترین قیمت و کیفیت!

معرفی چند وب سایت معتبر و مطمئن برای خرید جهیزیه

۱. جهاز شیک

اولین گزینه ای که در لیست بهترین سایت خرید جهیزیه میخواهیم به شما معرفی کنیم وب سایت جهاز شیک است. این سایت با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه فروش لوازم منزل و اقلام جهیزیه و همچنین مدیریت متمایز و برنامه ریزی های دقیق و با تیکه بر اصل مشتری مداری به تدریج سهم زیادی از بازار لوازم خانگی را بدست گرفته است.

اعتقاد این مجموعه این است که موفقیت ما در گرو رضایت مشتری بوده و از تمام ظرفیت و توان خود برای جلب رضایت مشتری استفاده خواهیم نمود، این مجموعه همچنین احترام به مشتری را به عنوان یک رکن اساسی در نظر گرفته و معتقد است با ارائه محصولات و لوازم خانگی خوب و با کیفیت به همراه جلب رضایت مشتری، به سودآوری مورد نظر خود دست خواهد یافت.

  • آدرس وب سایت : jahazeshik.ir

۲. ایی جهاز

ایی جهاز دومین مورد در لیست بهترین سایت های خرید جهیزیه است که به شما معرفی میکنیم ایی جهاز با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه آی تی، آگاهی کامل ازبرند های چینی، بلور کریستال، اپال و دکوری و همچنین با تجربه 33 ساله در بازار برای تامین بهینه جهیزیه نو عروسان سعی و تلاش خود را بر این داشته تا بتواند بهترین خدمات، ضمانت اصل بودن کالا، هزینه های ارسال مناسب به سراسر ایران، بسته بندی حرفه‌ای برای سالم رساندن کالا به مقصد  تیم تخصصی و حرفه ای در امور مشاوره، داشتن صداقت، تمامی تلاش خود را به کاربسته تا بتواند لذت خریدی بی انتها را به شما تقدیم نماید.

  • آدرس وب سایت : ejahaz.com

۷ تا از بهترین سایت های خرید جهیزیه با بهترین قیمت و کیفیت!

۳.آسان جهاز

سایت آسان جهاز با مشاوره و پاسخگویی ۲۴ ساعته به شما در انتخاب و خرید لوازم خانگی با بهترین قیمت و شرایط کمک کرده همچنین این سایت امکان خرید اقساطی جهیزیه را برای مشتریان خود فراهم کرده است که از امتیازات این سایت به شمار میرود.

  • آدرس وب سایت : asanjahaz.com

۴. فروشگاه اینترنتی جهاز عروس

فروشگاه اینترنتی جهاز عروس  که از سال ۱۳۸۲ در زمینه فروش لوازم خانگی و جهیزیه عروس فعالیت می نمود در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی وب سایت خود کرده تنوع بالای محصولات ارائه شده در این سایت نیز موجب می‌شود تا مشتریان با سلایق مختلف بتوانند با مراجعه به این سایت اقدام به خریداری محصولات مورد نیاز خود نمایند و دست خالی از سایت بیرون نروند. از دیگر نقاط قوت فروشگاه اینترنتی جهاز عروس این است که این فروشگاه با حذف واسطه ها موجب شده تا کالا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دست مشتری برسد.

فروشگاه اینترنتی جهاز عروس با تامین کالاهای خود از بهترین برندهای موجود در بازار موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند. همچنین فروشگاه این ضمانت را به مشتریان خود می‌دهد که کالاهایی که برای آنها ارسال می کند در نهایت کیفیت و اصالت بوده و با تضمین به آنها ارائه خواهد شد.

  • آدرس وب سایت : jahazearoos.ir

۷ تا از بهترین سایت های خرید جهیزیه با بهترین قیمت و کیفیت!

۵. جهاز بازار

جهازبازار به عنوان یکی از مرجع‌های کالای جهیزیه و لوازم خانگی می‌باشد که با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌ بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر کشور، به برترین فروشگاه اینترنتی جهیزیه و لوازم خانگی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت جهازبازار با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • آدرس وب سایت : jahazbazar.com

۶. جهیزیه

سایت جهیزیه نیز یکی از بهترین سایت های خرید جهیزیه است این مجموعه در تلاش است تا با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و متنوع ، خدمات بی‌نظیر و تجربه‌ی خریدی ممتاز و راحت و همچنین بهره مندی از خدمات پس از فروش رضایت بالای مشتریان خود را جلب کند.

خدمات :

  1. امکان خرید حضوری : تهران، امین حضور، پاساژ امین حضور، پلاک ۶۱
  2. تضمین اصالت کالا : همراه با ارائه فاکتور و مهلت تست
  3. پرداخت درب محل : امکان پرداخت مبلغ درب هنگام دریافت در تهران
  4. پشتیبانی و مشاوره : از طریق تماس تلفنی، واتس اپ و حضوری
  • آدرس وب سایت : jahiziye.com

۷ تا از بهترین سایت های خرید جهیزیه با بهترین قیمت و کیفیت!

۷. فروشگاه اینترنتی جهاز جهاز

مجموعه جهاز جهاز از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی و جهیزیه آغاز کرده است این مجموعه با حذف واسطه ها و ارائه کالا ها مستقیم از کارخانه موجب قیمت های مناسب و منصفانه برای مشتریان خود شده است.

این سایت با دسته بندی مناسب و عالی، امکان مقایسه و خرید راحت و بی دغدغه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

  • آدرس وب سایت : jahazjahaz.ir

کلام آخر

همانطور که میدانید تهیه جهیزیه یکی از اصلی ترین دغدغه های نوعروسان است این مرحله پرخرج ترین و پر زحمت ترین مرحله ازدواج نیز به شمار میرود گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشغله زیاد و نداشتن وقت کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه های لولزم خانگی و تهیه جهیزیه دوست داشته باشید برخی اقلام و یا حتی تمام اقلام جهیزیه را به صورت آنلاین از بهترین سایت خرید جهیزیه تهیه کنید.

از این رو در این مقاله چند سایت معتبر و مطمئن برای خرید جهیزیه را به شما معرفی کرده ایم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز