بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
عروسی رو کجا بگیریم؟ اگر هنوز نتوانستید برای محل برگزار جشن عروسی تصمیم بگیرید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

عروسی رو کجا بگیریم؟

بهترین محل برای برگزار کردن عروسی کجاست؟ عروسی رو کجا بگیریم بهتره؟ این سوالات شاید سوال شمایی که چند وقت دیگر عروسیتان است نیز باشد!

هنگام انتخاب محل برگزاری عروسی معمولا ۳ گزینه پررنگ وجود دارد :

هریک به نوبه خود دارای معایب و مزایایی است و هنگام انتخاب با سوالات زیادی مواجه خواهید شد اگر عروسی را در باغ تالار برگزار کنیم و باران ببارد چه؟ اگر تالار عروسی ظرفیت و امکانات کافی برای مهمانان نداشته باشد چه؟ و هزاران سوال دیگر اما نگران نباشید چراکه ما در این مقاله از سایت سوربان اینجاییم تا با بررسی اصول مهم در انتخاب بهترین محل برای برگزاری عروسی به شما در یک انتخاب بی نظیر کمک کنیم تا انتها همراه ما باشید.

عروسی رو کجا بگیریم بهتره؟ بررسی 3 مورد برتر + اصول مهم در انتخاب بهترین محل

اصول مهم انتخاب بهترین محل برای برگزاری عروسی

۱. کدام مورد سلیقه شماست؟

قطعا هر شخصی سلیقه خاص خود را دارد بهتر است با همسر خود به مشورت بنشینید تا به نتیجه نهایی برسید آیا دوست دارید عروسیتان در یک تالار عروسی زیبا و مدرن برگزار شود؟ یا عروسی در یک باغ عروسی رویایی و شیک را ترجیح میدهید؟ یا شاید هم دوست دارید در یک باغ تالار لاکچری بهترین اتفاق زندگی خود را رقم بزنید.

۲. بودجه‌تان به کدام مورد میخورد؟

قطعا بودجه یکی از معیار های مهم در انتخاب محل برگزاری عروسی است قبل از تصمیم گیری درباره انتخاب بهترین مکان برگزاری عروسی بودجه ای که قرار است برای این مورد خرج کنید را کنار بگذارید سپس تصمیم گیری کنید.

عروسی رو کجا بگیریم بهتره؟ بررسی 3 مورد برتر + اصول مهم در انتخاب بهترین محل

۳.  محل قرار گیری تالار یا باع تالار نیز مهم است.

مسافت و دسترسی به محل برگزاری عروسی اهمیت فراوانی دارد خصوصا اگر مهمانانی دارید که قرار است از شهرستان به عروسی شما بیایند دسترسی به تالار عروسی یا باغ تالار عروسی در نقطه دور افتاده ای برای کسانی‌ که شهر شما را نمیشناسند، قطعا راحت نخواهد بود.

همچنین اگر قرار است مهمانان راه‌ دور شما در هتل اقامت داشته باشند، برای راحتی مهمانان و دسترسی آسان بهتر است فاصله محل برگزاری عروسی و هتل زیاد نباشد و مسیرهای دسترسی به آن دشوار نباشند.

۴. تاریخ برگزاری عروسی برایتان مهم تر است یا محل آن؟

قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب مکان برگزاری عروسی بهتر لست مشخص کنید تاریخ برگزاری عروسی برای شما مهم تر است یا محل آن! چراکه ممکن است بعد از انتخاب محل برگزاری عروسی متوجه شوید آن محل در تاریخ مورد نظر شما رزرو شده باشد.

البته برای بیشتر افراد محل برگزاری عردسی اهمیت بیشتری دارد اما اگر شما تاریخ خاصی برای برگزاری عروسی در سر دارید باید از بین تالار ها ، باغ تالار ها و یا باغ های عروسی گزینه ای را انتخاب کنید که امکان رزرو در تاریخ مورد را داشته باشد.

عروسی رو کجا بگیریم بهتره؟ بررسی 3 مورد برتر + اصول مهم در انتخاب بهترین محل

۵. گنجایش و امکانات

تعداد مهمانان و برنامه هایی که دوست دارید در جشن عروسیتان اجرا شود را در نظر بگیرید اگر تعداد مهمانانتان زیاد است محلی را با گنجایش مناسب انتخاب کنید همچنین اگر برنامه خاصی در نظر دارید که میخواهید در جشن خود پیاده کنید بهتر است از امکان عملی کردن آن ایده در محل انتخابی مطمعن شوید.

۶. پارکینگ مهم است.

یکی از مهمترین موارد در انتخاب محل برگزاری عروسی وجود جای پارک برای اتومبیل مهمانان است، برای اینکه مهمانان شما با خاطر آسوده در جشن شرکت کنند و دغدغه ماشین خود را نداشته باشند بهتر است موردی را انتخاب کنید که محل کافی و مناسب برای پارک خودرو های مهمانان داشته باشد بهتر است فاصله پارکینگ تا محل جشن نیز طولانی نباشد.

۷. محدودیت زمانی

اکثر سالن ها و باغ های عروسی قوانین مشخصی برای ساعت برگزاری عروسی دارند اگر دوست ندارید که عروسیتان نصفه بماند و به دلیل تمام شدن وقت تعیین شده توسط تالار یا باغ تالار عروسی تمام شود بهتر است قبل از انتخاب بهترین محل برگزاری عروسی از قوانین آن را مطلع شوید.

عروسی رو کجا بگیریم بهتره؟ بررسی 3 مورد برتر + اصول مهم در انتخاب بهترین محل

۸. ایده ای در نظر دارید؟

شاید ایده خاصی برای عروسیتان در نظر دارید مانند یک منوی پذیرایی ویژه، آتش‌بازی یا مجسمه‌ های یخی که به هیچ وجه حاضر به چشم پوشی از آنها نیستید. اگر تالار یا باغ انتخابی قادر به ارائه این خدمات در روز عروسی نیست، آن را از لیست گزینه‌ های ممکن حذف کنید. برخی از سالن‌های پذیرایی یا باغ‌ها پکیج‌هایی شامل سرویس‌ های مختلف ازجمله کترینگ، پرسنل پذیرایی و گروه موسیقی ارائه می‌کنند پس قبل از تصمیم‌گیری، پکیج‌های خدماتی ارائه‌شده را بررسی کنید.

۹. نورپردازی محل را در نظر بگیرید.

نورپردازی یکی از عناصر اصلی و خاطره انگیز در مراسم عروسی است. نورپردازی محل انتخابی باید با فضا و تِم مورد علاقه شما برای جشن مرتبط باشد.

۱۰. منوی غذا

قطعا قصد دارید در طول مراسم از مهمانان خود پذیرایی کنید بهتر است قبل از انتخاب مکان‌ برگزاری عروسی از تنوع و کیفیت منوی ارائه شده توسط آن محل اطمینان حاصل کنید.

عروسی رو کجا بگیریم بهتره؟ بررسی 3 مورد برتر + اصول مهم در انتخاب بهترین محل

کلام آخر

در انتها ضمن تشکر از همراهی شما در این مقاله در مورد انتخاب بهترین محل برای برگزاری عروسی صحبت کردیم همانطور که گفتیم اصلی ترین و مهم ترین نکات در انتخاب بهترین مکان برای برگزار کردن عروسی توجه به سلیقه و بودجه شماست، مکان انتخابی در درجه اول باید با سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشد.

همچنین سایر نکات مهم در انتخاب بهترین محل برای عروسی را بررسی کردیم، پس قبل از انتخاب تمام این موارد را بررسی کرده و با توجه به همه این نکات و با چشم باز تصمیم بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز