بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر مردد هستید که بهتر است عروسی را در فصل پاییز بگیرید یا نه در ادامه با مزایا و معایب برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز به طور کامل آشنا شوید.

مزایا و معایب برگزاری عروسی در فصل پاییز

عروسی در پاییز چه در تالار عروسی و چه در باغ تالار عروسی میتواند بسیار زیبا و باشکوه باشد چراکه پاییز فصل رنگهای خاص و زیباست میتوانید از این رنگ های زیبا و خاص برای زیبایی هرچه بیشتر مراسم عروسی بهره ببرید تا یک عروسی به یاد ماندنی و بی نقص را برای خود و مهمانان خود رقم بزنید.

فصل زیبای پاییز با رنگ های گرم و زیبایی که دارد پادشاه فصل ها نامیده میشود این فصل یکی از گزینه های عالی برای برگزاری مراسم عروسی است و بسیاری از عروس و داماد های خوش ذوق این فصل را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب میکنند.

اما با همه این تفاسیر عروسی در پاییز هم دارای مزیت هایی است هم معایب که هر کسی که قصد برگزاری عروسی در این فصل را دارد باید با این مزایا و معایب آشنایی کامل داشته باشد.

با ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان همراه شوید تا شما را با مزایا و معایب عروسی در پاییز آشنا کنیم و در کل هرآنچه باید درباره عروسی در فصل پاییز بدانید را به شما بگوییم.

مزایا و معایب عروسی در پاییز ( 9 مزیت عالی/ 6 عیب بزرگ)

مزایای برگزاری عروسی در فصل زیبای پاییز

بهتر است ابتدا مزایای برگزاری عروسی در فصل زیبای پاییز را تشریح کنیم سپس به سراغ معایب برویم.

مزایای عروسی در پاییز

۱. طبیعت زیبا

در فصل پاییز، مناظر طبیعی با رنگ‌ های زیبا و متنوع مانند زرد، نارنجی و قرمز خاص و شگفت انگیز شده است. شما می‌توانید از این مناظر زیبا به عنوان لوکیشن عکاسی فرمالیته و فیلمبرداری عروسی خود استفاده کنید. حتی اگر اهل برگزاری جشن عروسی توسط تشریفات مجالس در لوکیشن‌ های فضای باز هستید، می‌توانید زیبایی دائمی آن را در کل مراسم داشته باشید.

۲. آب و هوای عالی

در فصل پاییز آب و هوای معتدل و خنکی داریم که این موضوع خود یکی از مزایای عروسی در پاییز است چراکه در طول مراسم خصوصا اگر عروسی در فضای باز مانند باغ تالار عروسی و باغ عروسی برگزار شود مهمانان احساس خوب و رضایت بیشتری از اب و هوا خواهند داشت.

مزایا و معایب عروسی در پاییز ( 9 مزیت عالی/ 6 عیب بزرگ)

۳. لباس های خاص و استایل پاییزی شیک و زیبا

یکی دیگر از مزیت های برگزاری عروسی در پاییز امکان بهره بردن از لباس های زیبا و خاص پاییزی و استایل های شیک پاییزی است هم برای مهمانان و هم عروس و داماد.

۴. دکوراسیون بسیار زیبا

اگر شریفات مراسم خوبی را برای فراهم کردن تشریفات عروسیتان انتخاب کرده باشید قطعا میتوانند از المان های پاییزی بسیاری همانند برگ‌های خشک، آجرهای قرمز، خرده‌ای از گیاهان سبز، میوه‌های فصل پاییزی و... برای ساختن فضایی زیبا و دلنشین برای مراسم عروسی بهره ببرند.

۵. دیزاین خاص جزئیات فضا

مزایا و معایب عروسی در پاییز ( 9 مزیت عالی/ 6 عیب بزرگ)

یکی از خاص ترین مزایای برگزاری جشن عروسی پاییزی، استفاده از المان های متنوع پاییزی در دیزاین جزئیات مراسم عروسی و فضای برگزاری عروسی است. در واقع رنگ و بوی همه چیز متفاوت خواهد بود. از سنجاق کروات، سنجاق سینه، گل سینه و دسته گل عروس گرفته تا سایر موارد همگی به شدت رنگ و لعابی پاییزی به خود می‌گیرند و این موضوع به شدت بر زیبایی مراسمتان خواهد افزود . خلاقیت در دیزاین جزییات می‌تواند با کارت دعوت، اکسسوری ها و گیفت های عروسی خودنمایی کند.

۶. خلق تصاویر و فیلم های زیبا

از دیگر نکات مهم که از مزیت های عروسی در پاییز به شمار میرود امکان خلق تصاویر و فیلم های زیبا و شگفت انگیز است چراکه فصل پاییز با رنگ های شگفت انگیز و مناظر زیبا امکان ساختن عکس و فیلم های زیبا و شگفت انگیز را برای شما فراهم میکند.

۷. هزینه های به صرفه تر

برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز ممکن است با هزینه‌ های کمتری همراه باشد چراکه در این فصل احتمال تقاضا کمتر است و تخفیف‌ های ویژه‌ای از برخی ارگان‌ ها و تالار ها برای جذب مشتریان در نظر گرفته می‌شود.

برگزاری عروسی در پاییز با این مزایا که گفتیم میتواند تجربه ای دلنشین و فراموش نشدنی برای هم مهمانان و هم عروس و داماد و خانواده هایشان باشد اما باز هم قبل از تصمیم نهایی برای برگزاری عروسی در پاییز باید با معایب برگزاری عروسی در پاییز نیز آشنا شوید و بدانید برگزاری عروسی در پاییز چه معایبی ممکن است داشته باشد.

معایب برگزاری عروسی در پاییز

مزایا و معایب عروسی در پاییز ( 9 مزیت عالی/ 6 عیب بزرگ)

برخی از معایب برگزاری جشن عروسی در تالار در فصل پاییز عبارتند از:

۱. امکان شلوغی و بالا رفتن هزینه ها

فصل پاییز از فصل های پر طرفدار برای برگزاری عروسی است پس در نتیجه ممکن است به خاطر شلوغی برخی تالار ها یا باغ تالار ها پربازدید و هزینه ها بالا تر رود.

۲. شرایط جوی ناپایدار

یکی از معایب عروسی در پاییز شرایط جوی نا پایدار است چراکه در این فصل احتمال باران، وزش باد و افزایش رطوبت هوا وجود دارد که ممکن است برنامه ریزی مراسم را تحت تاثیر قرار دهد و برگزاری مراسم در فضای باز را دشوار کند.

۳. محدودیت در انتخاب محل برگزاری مراسم

مزایا و معایب عروسی در پاییز ( 9 مزیت عالی/ 6 عیب بزرگ)

به دلیل تقاضای زیاد برای برگزاری عروسی در فصل پاییز ممکن است مکان‌ های مورد نظر برای برگزاری مراسم عروسی به سرعت رزرو شده و انتخاب مکان مناسب مشکل شود.

۴. ترافیک

افزایش ترافیک و مشکلات مربوط به وسایل نقلیه در فصل پاییز ممکن است باعث تاخیر در حضور مهمانان و خود عروس و داماد شود پس یکی از معایب برگزاری عروسی در فصل پاییز است.

۵. محدودیت در انتخاب گل

یکی دیگر از معایب برگزاری عروسی در فصل پاییز محدودیت در انتخاب گل و گل های آپارتمانی است در فصل پاییز، برخی از گل ها و گل‌ های آپارتمانی که معمولاً برای دیزاین فضا، ماشین عروس و... استفاده می‌شود ممکن است مورد دسترسی محدودتری قرار گیرند و قیمت‌ ها بیشتر شود.

کلام آخر

در انتها ضمن تشکر از همراهی شما امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و قبل از تصمیم گیری راجع به اینکه عروسی خود را در فصل پاییز بگیرید یا نه به طور کامل با مزایای برگزاری مراسم عروسی در فصل پاییز و همچنین معایب برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز آشنا شده و سپس تصمیم گیری کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز