بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر عروس هستید و میخواهید جوش های صورتتان را از بین ببرید و پوستی صاف و بی نقص در شب عروسیتان داشته باشید این راهکار های موثر و فوری را امتحان کنید.

درمان فوری جوش و جای جوش قبل عروسی

درمان سریع جوشن قبل عروسی یکی از آن مسائل مهمی است که برای عروس خانم ها اهمیت فراوانی دارد، قطعا هیچ عروسی نمیخواهد در مراسم عروسی اش و در لباس عروس روی صورتش جوش و جای جوش های فراوان داشته باشد.

یکی از دغدغه های عروس خانم ها قبل عروسی از بین بردن این جوش ها و جای جوش هاست تا برای میکاپ عروسی پوستی سالم و زیبا داشته باشند تا زیباییشان در لباس عروس در این شب مهم زندگیشان دوچندان شود.

برای خیلی از ما خانم ها پیش آماده است که هنگامی که به یک مهمانی حساس یا عروسی دعوت میشویم صورتمان جوش بزند در این صورت قطعا به فکر پیدا کردن بهترین و موثر ترین راهکار های درمان سریع جوش قبل عروسی می‌افتیم.

حالا تصور کنید خودتان عروس باشید و در این موقعیت بد قرار گیرید یعنی دقیقا چند روز مانده به مراسم صورتتان چند جوش مجلسی و شیک و گنده بزند! در این صورت استرس عروسی یک طرف و استرس درمان این جوش ها هم یکطرف! خیلی موقعیت بدی است، نه؟

ما در این مقاله از سایت سوربان چند راهکار موثر و تست شده درمان فوری جوش برای عروسی را برای شما آورده ایم تا انتها همراه ما باشید.

درمان فوری جوش قبل عروسی با 10 راهکار ساده اما موثر و واقعی!

درمان سریع جوش برای عروسی

قطعا هر خانمی رویای این را دارد که در عروسی بی عیب و نقص به نظر برسد این حساسیت وقتی خودتان عروس باشید به اوج خود خواهد رسید چون شما در این شب کانون توجهات هستید پس همه موارد باید عالی و بی نقص باشد از لباس عروس و میکاپ عروس گرفته تا مدل مو، آرایش و پوست شما!

درمان سریع جوش قبل عروسی

برای از بین بردن سریع جوش‌ قبل عروسی، باید بتوانید بسته به نوع جوش درمان‌ مناسبی را پیش بگیرید. اگر جوش‌ های شما خیلی سخت و ماندگار هستند ماهیت راجعه دارند یعنی هر کاری که کنید باز هم این جوش‌ها خودشان را نشان می‌دهند باید برای از بین بردن آنها یک درمان دارویی قوی را نزد پزشک، پیش ببرید.

برای این منظور پزشک از شما یک آزمایش هورمونی و کبدی می‌گیرد سپس بر اساس آن تصمیم می‌گیرد که علت اصلی ایجاد جوش‌های شما چیست؟ با این‌حال درمان و از بین بردن سریع جوش های کوچک و چرکی، در خانه ممکن است به این ‌ روش‌ها:

  • استفاده از یخ برای درمان سریع جوش قبل عروسی

درمان فوری جوش قبل عروسی با 10 راهکار ساده اما موثر و واقعی!

کسانی که خیلی زود عصبانی می‌شوند معمولا روی بدن‌شان جوش می‌زنند گاهی روی پیشانی یا بینی. وقتی یک جوش و برآمدگی بدشکل در قسمتی از بدن دارید و هیچ‌ راهی برای از بین بردن سریعش ندارید؛ دارویی ندارید و یک جلسه مهم هم در پیش دارید عروسی‌تان است یا باید جلوی دوربین یا در یک مهمانی مهم ظاهر شوید، بهتر است برای از بین بردن سریع جوش قبل عروسی، خیلی راحت از یخ استفاده کنید.

یخ ماده‌ای سرد است که می‌تواند التهاب ناحیه جوش را کم کند. التهاب که از واکنش ایمنی بدنی ایجاد می‌شود با افزایش دما و میزان مایعات در ناحیه، سبب جوش برآمده می‌شود.

برای اینکه با کمی یخ بتوانید جوش صورت یا بدن‌تان را خیلی فوری از بین ببرید می‌توانید از یک مقدار یخ و حوله یا پارچه ضخیمی استفاده کنید. یخ را در پارچه بپیچید و هر ۳ تا ۴ دقیقه یکبار روی جوش فشار دهید. این کار باعث می‌شود که التهاب و برآمدگی جوش از بین برود. این روند را چند بار در روز انجام دهید تا وقت مراسم یا مهمانی، جوش کوچک شده باشد.

احتیاط: به هیچ وجه به مدت طولانی کیسه یا حوله یخ را روی صورت‌تان نگذارید؛ زیرا سبب سوختگی انجمادی پوست می‌شود.

  • استفاده از آسپیرین برای درمان فوری جوش

درمان فوری جوش قبل عروسی با 10 راهکار ساده اما موثر و واقعی!

قرص آسپرین حاوی سالیسیلیک اسید است این ماده شیمیایی می‌تواند با از بین بردن چربی اضافی و پوست مرده نقش مثبتی در سلامت پوست داشته باشد. برای اینکه بتوانید با کمی قرص آسپیرین جوش‌های خود را درمان کنید؛ به ترتیب زیر پیش بروید :

یک یا دو قرص آسپرین را له کنید.
با چند قطره آب آسپیرین را تبدیل به خمیر کنید.
این خمیر را با گوش‌ پاک‌کن، تمیز روی پوست بزنید.
اجازه دهید به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه روی پوست بماند.
سپس خمیر را با آب گرم بشوئید.

  • اضافه کردن روغن درخت چای به روتین مراقبت از پوست

درمان فوری جوش قبل عروسی با 10 راهکار ساده اما موثر و واقعی!

مطالعات نشان داده است که مقدار کمی روغن درخت چای رقیق‌ شده می‌تواند با جوش مقابله کند. اما باید مراقب باشید که به آن حساسیت نداشته باشید. ابتدا مقدار کمی از آن را روی پوست خود قرار دهید و اگر متوجه شوید که به آن حساسیت دارید، این راهکار را کنار بگذارید.

  • استفاده از نور آبی برای درمان فوری جوش قبل عروسی

استفاده از نور آبی یکی از کم‌ هزینه‌ ترین گزینه‌ های موجود در این فهرست است، این روزها دستگاه‌ های نور درمانی قرمز و آبی زیادی برای خرید در دسترس هستند. خوب است بدانید که نور قرمز به کاهش التهاب کمک می‌کند، در حالی که نور آبی با باکتری‌های مولد جوش و آکنه، مبارزه می‌کند.

  • انواع ماسک گیاهی برای از بین بردن سریع جوش قبل عروسی

در ادامه با برخی ماسک‌ هایی که می‌توانند در شرایط سریع و اورژاسی جوش‌های صورت و بدن شما را از بین ببرند آشنا می‌شویم:

ماسک عسل و دارچین: عسل سبب تغذیه پوست می‌شود و دارچین با خاصیت ضدعفونی خود باکتری‌های ایجاد کننده جوش را از بین می‌برد. برای استفاده از این ماسک یک قاشق پودر دارچین را با دو قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید تا به شکل خمیری شود، سپس این خمیر را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست خود بمالید، بعد با آب سرد بشوئید و خشک کنید.

درمان فوری جوش قبل عروسی با 10 راهکار ساده اما موثر و واقعی!

ماسک آلوئه ورا: ژل موجود در گیاه آلوئه ورا، در ساختار خود دارای سالسیلیک اسید و گوگرد است این مواد می‌توانند جوش صورت و بدن را خیلی سریع از بین ببرند.

برای استفاده از این مرهم گیاهی؛ می‌توانید برگ گیاه آلوئه ورا را تهیه کنید با چاقو ببرید سپس ژل را به طور مستقیم روی پوست ناحیه جوش بزنید. بگذارید ژل آلوئه ورا، ۱ ساعت روی جوش بماند سپس با آب سرد آن را بشوئید.

چای سبز: چای سبز می‌تواند با مواد موثر خود، سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. به همین منظور در مبارزه با التهاب پوستی و رفع سریع جوش بسیار موثر است. در این میان برای استفاده از چای سبز به عنوان درمان فوری جوش صورت ، می‌توانید چای سبز کیسه‌ای دم شده را روی جوش بگذارید یا محلول آن را روی جوش‌های صورت‌تان بگذارید.

درمان فوری جوش قبل عروسی با 10 راهکار ساده اما موثر و واقعی!

لیمو: یکی از موارد مهم که در خانه هرکسی پیدا می‌شود و می‌توان به طور فوری با آن جوش صورت را از بین برد، لیموی تازه است و برای این منظور می‌توانید آب‌ لیموی طبیعی هم استفاده کنید. به این صورت‌ که، پنبه‌ای را به آب لیمو آغشته کنید سپس آن را روی جوش صورت بزنید. این ماده اسیدی می‌تواند جوش صورت را به طور کامل از بین ببرد. کافی است که یک شب تا صبح روی جوش بماند. البته دقت کنید که اگر پوست حساسی دارید و نازک است از آبلیمو استفاده نکنید.

کلام آخر

برای درمان سریع جوش قبل عروسی چند درمان مهم و فوری را بررسی کردیم که درصد رضایت بالایی داشته و بسیاری از افراد از این درمان ها نتیجه دیده اند.

اگر میخواهید این درمان ها را امتحان کنید حتما ضمن انجام این درمان ها به نکاتی که گفته شد دقت کنید به علاوه اگر دارویی مصرف کرده‌اید که سبب جوش شده یا جوش‌های‌تان بسیار قوی و راجعه هستند؛ بهتر است برای درمان ریشه‌ای آنها به یک پزشک متخصص پوست و و مو مراجعه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز