بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
قطعا رویای هر عروسی این است که در مراسم عروسی زیبا و فوق‌العاده به‌نظر برسد و آرایش صورت و موی جذابی داشته‌باشد تمام این‌ها به مراقبت‌های قبل از عروسی بستگی دارد. در ادامه مهمترین اصول تقویت و مراقبت از مو قبل عروسی را به شما آموزش خواهیم داد.

تقویت و مراقبت از مو قبل از عروسی

مراقبت از مو قبل از عروسی قطعا یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم هایی است که چند وقت دیگر مراسم عروسیشان است طبیعتا هر عروسی دوست دارد در عروسی خود موهایی زیبا و درخشان داشته باشد برای رسیدن به این موضوع باید مراقبت های مو قبل عروسی را حداقل ۳ ماه قبل از عروسی آغاز کنید تا به نتیجه دلخواه در روز عروسی خود برسید.

پس اگر دوست دارید در عروسی خود موهایی سالم و زیبا بدون نیاز به اکستنشن داشته باشید خواندن این مقاله از سایت سوربان را از دست ندهید چراکه در ادامه قصد داریم مهمترین اصول تقویت و مراقبت از موها قبل از عروسی را برایتان شرح دهیم.

10 تکنیک مراقبت و تقویت مو قبل از عروسی /برای عروسیت گیسو کمند شو!

اصول مراقبت از مو قبل عروسی

مهمترین مسئله برای عروس خانم ها در مراسم عروسیشان ظاهرشان است و قطعا دوست دارند همه چیز بی نقص و زیبا به نظر برسد.

یکی از مهمترین مواردی که تاثیر زیادی در زیبایی یک عروس دارد موهای اوست پس باید از ماه ها قبل برای تقویت و مراقبت موها اقدام کند تا در عروسی موهایی سالم، شفاف و زیبا داشته باشد.

در ادامه نکات مهمی را مطرح میکنیم که با به کار گیری این نکات میتوانید در عروسی خود موهایی شفاف و زیبا داشته باشید.

رژیم غذایی سالم

10 تکنیک مراقبت و تقویت مو قبل از عروسی /برای عروسیت گیسو کمند شو!

یکی از مهمترین اصول مراقبت مو قبل عروسی داشتن یک رژیم غذایی سالم است برخی مواد غذایی تاثیرات چشمگیری روی زیبایی و سلامت موها دارند از جمله :

  • ماهی سالمون و قزل آلا موهای شما را آبرسانی میکند.
  • گردو منجر به رفع شکنندگی مو به دلیل داشتن اسید چرب امگا۳ میشود.
  • سیب زمینی، گوجه و هویج بدلیل داشتن ویتامین آ از نازک شدن موی شما جلوگیری میکنند.
  • ماست یونانی بدلیل داشتن ویتامین ب ۲ برای تقویت مو مناسب است.

سعی کنید این مواد غذایی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

روغن تراپی

10 تکنیک مراقبت و تقویت مو قبل از عروسی /برای عروسیت گیسو کمند شو!

یکی از راه‌های تقویت و احیای تارهای مو استفاده موضعی از انواع روغن‌های تقویت کننده طبیعی مو است برای این کار کافی است یکی از انواع روغن‌ های آرگان، زیتون، کرچک و یا نارگیل را انتخاب کرده آن را روی یک حرارت ملایم مانند بخار کتری گرم کنید و به‌ صورت دورانی بر روی پوست سر خود ماساژ دهید، ماساژ دادن روغن گرم بر روی پوست سر باعث افزایش گردش خون در نواحی زیر پوستی می‌شود این روش به تقویت ریشه‌ های مو کمک بسیار فراوانی می‌کند.

نکته مهم : موهای شما نباید به روغن زیاد آغشته شود و ماندن طولانی‌مدت روغن بر روی مو و پوست سر به بافت مو آسیب خواهد رساند بهتر است که به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این ماساژدادن دورانی را انجام داده و برای ۲ الی ۳ ساعت بر روی پوست سر خود باقی بگذارید پس از این مرحله موها را با آب و شامپوی بسیار ملایم شست‌وشو دهید و خشک نمایید.

استفاده از شامپو و ماسک مو های ارگانیک

شامپو هایی که حاوی سولفات، پارابن و مواد شیمیایی مضر هستند در طولانی مدت تاثیر مخربی روی موهای شما خواهند گذاشت پس یکی از مهمترین نکات مراقبت مو قبل از عروسی جایگزین کردن این محصولات با محصولات گیاهی و فاقد مواد مضر است.

در کنار شوینده های ارگانیک بهتر است یک نرم کننده طبیعی نیز استفاده شود.

استفاده از سرم های تقویتی

10 تکنیک مراقبت و تقویت مو قبل از عروسی /برای عروسیت گیسو کمند شو!

یکی دیگر از روش های تقویت و مراقبت از مو قبل عروسی استفاده کردن از یک سرم موی تقویتی است، شما باید یک سرم مو با توجه به جنس ، نوع و نیاز موهایتان تهیه کنید.

سرمی که انتخاب میکنید علاوه بر تقویت موهای شما باید منجر به رفع موخوره و افزایش درخشندگی و کاهش آسیب‌های موی شما گردد استفاده نمودن از سرم‌های طبیعی باعث محافظت از موهای شما در برابر آسیب‌ها می‌شود و کمک می‌کند بافت طبیعی مو افزایش پیدا کند.

استفاده از ماسک مو خانگی

استفاده کردن از انواع ماسک های تقویتی برای مو یکی دیگر از ترفند های مراقبت از مو قبل از عروسی است با کمی تحقیق خواهید فهمید ماسک‌ های بسیار زیادی وجود دارد که برای مراقبت از مو مفید اند برخی از این ماسک‌ها را شما قادر خواهید بود که در محیط خانه تهیه کنید.

استرس نداشته باشید.

10 تکنیک مراقبت و تقویت مو قبل از عروسی /برای عروسیت گیسو کمند شو!

می دانم سخت است اما باید تلاش خود را به کار گیرید تا قبل از عروسیتان، استرس کمتری داشته باشید چراکه استرس منجر به خشکی پوست و موی شما می شود و شادابی چهره شما را میگیرد! با کمک ورزش کردن، خوردن دمنوش های گیاهی، مدیتیشن و برنامه ریزی کارهای مهم خود، برای حفظ آرامش و کاهش استرستان تلاش کنید و بدانید که سلامتی شما، از هر چیز دیگری در دنیا مهم تر است.

کلام آخر

از آنجایی که مراسم عروسی خصوصا برای عروس خانم ها بسیار مهم است بهتر است مراقبت از مو قبل عروسی را از چند ماه قبل از مراسم آغاز کنید تا در روز عروسی موهایی سالم و زیبا داشته باشید.

ما در این مقاله سعی کردیم تکنیک هایی را به شما آموزش دهیم که با به کار گیری این تکنیک ها میتوانید در عروسی خود موهایی سالم و شفاف داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز