بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یکی از فصل های زیبای سال برای برگزاری عروسی تابستان است اما باید به طور کامل با مزایا و معایب برگزاری عروسی در فصل گرم تابستان آشنا شوید.

در مورد مزایا و معایب برگزاری عروسی در تابستان بیشتر بدانید!

عروسی در تابستان در تالار عروسی و یا باغ تالار عروسی همانند سایر فصول سال مزایا و معایبی دارد این فصل که گرم ترین فصل سال است یکی از فصل های پرطرفدار برای برگزاری مراسم عروسی است.

اگر قرار است در فصل تابستان مراسم عروسی خود را برگزار کنید بهتر است با مزایا و معایب عروسی در تابستان ببشتر آشنا شوید با ما در ادامه این مطلب از سوربان همراه شوید تا به بررسی مزایا و معایب برکزاری عروسی در تابستان بپردازیم.

عروسی در تابستان چه مزایا و معایبی دارد؟ 10 مزیت عالی در مقابل 5 عیب بزرگ!

مزایای برگزاری عروسی در فصل تابستان

ابتدا با مزایای برگزاری مراسم عروسی در تابستان آشنا میشویم :

۱. راحتی مهمانان برای شرکت در عروسی

در این فصل اصولا بیشتر مردم برنامه خیلی شلوغی ندارند و این یعنی مهمانان شما با خیال راحت میتوانند در عروسی شرکت کنند پس اگر خیال دارید مهمانان زیادی را به عروسی خود دعوت کنید بهتر است در فصل تابستان عروسی را برگزار کنید با برگزاری عروسی در تابستان احتمال رد شدن دعوت ها خیلی کمتر است.

۲. تعادل آب و هوا

اگر چه احتمال بارندگی همیشه و در تمام فصول سال (حتی تابستان!) وجود دارد اما در فصل تابستان هوا قابل پیش بینی تر است و اجتمال بارندگی های شدید و غافلگیر کننده وجود ندارد این بدان معناست که شما لازم نیست نگران  آب و هوا باشید و مهمانان برای دور ماندن از باران مجبور به ماندن در فضای بسته نمیشوند.

۳. نور خوب برای عکاسی و فیلمبرداری

عروسی در تابستان چه مزایا و معایبی دارد؟ 10 مزیت عالی در مقابل 5 عیب بزرگ!

روزهای فصل تابستان بسیار بلند است و این یعنی شما هم زمان کافی برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی خواهید داشت و هم نور عالی.

۴. تنوع لباس های تابستانی

فصل تابستان همچنین امکان پوشیدن لباس های متنوع زیادی را هم برای عروس و داماد و هم مهمانان فراهم خواهد کرد چراکه لباس های تابستانی تنوع مدل و طرح زیادی دارند.

۵. دستتان برای انتخاب محل عروسی باز تر است

عروسی در تابستان به شما این اطمینان را می‌دهد که مجبور نیستید خودتان را به سالن‌های پذیرایی سرپوشیده محدود کنید. شما می‌توانید ساحل، باغ و فضاهای باز متعددی را برای برگزاری مراسم عروسی خود برگزینید. این برای بودجه‌ی شما نیز مفید خواهد بود، زیرا اکثر سالن‌های عروسی می‌توانند گران باشند و با برگزاری مراسم در تابستان، حتی می‌توانید آن را در یک باغ کوچک برگزار کنید و همچنان اوقات خوشی داشته باشید.

۶. مواد غذایی متنوع در تابستان

عروسی در تابستان چه مزایا و معایبی دارد؟ 10 مزیت عالی در مقابل 5 عیب بزرگ!

محصولات در تابستان به وفور یافت می‌شوند، به این معنی که در ماه‌های تابستان می‌توانید به مواد غذایی و منوی بهتر برای پذیرایی عروسی خود دسترسی داشته باشید. برای حمایت از فروشندگان محلی، می‌توانید با مزارع محلی خود نیز تماس بگیرید و یک منوی عروسی خوشمزه تهیه کنید!

حتی تنوع غذایی در تابستان هم بیشتر است و شما می‌توانید با انواع نوشینی و کوکتل‌های رنگانگ تابستانی به زیبایی و هیجان مراسم خود بیفزایید.

۷. گزینه های بیشتر برای گل آرایی مراسم

تنوع گل های زیبا و رنگارنگ در فصل تابستان بسیار زیاد است و این خود یک مزیت برای برگزاری عروسی در تابستان به شمار میرود چراکه میتوانید چیدمان‌های متفاوت و بیشتری در انتخاب گل و تزیینات عروسی داشته باشید و نهایتا عروسی شما گل آرایی‌های زیبا و متنوعی خواهد داشت.

گل‌های تابستانی روشن و رنگارنگ هستند و به زیبایی مراسم می‌افزایند.

۸. روزهای طولانی

یکی دیگر از مزایای برگزاری عروسی در تابستان روزهای طولانی این فصل است که شما میتوانید مراسم عروسی طولانی تری را برگزار کنید.

۹. لباس عروس شما نمای بهتری خواهد داشت.

عروسی در تابستان چه مزایا و معایبی دارد؟ 10 مزیت عالی در مقابل 5 عیب بزرگ!

بخش مهمی از روز عروسی برای عروس درخشیدن در لباس عروس است همانطور که میدانید تابستان فصل گرمی است پس قرار نیست شما مجبور باشید روی لباس عروستان شنل یا کت بپوشید و میتوانید با لباس عروس مورد علاقه و رویایی تان از مراسم لذت ببرید.

۱۰. برنزه دوست دارید؟

برخی از عروس خانم ها دوست دارند برای مراسم عروسی خود برنزه شوند و این امر برای فصول سرد سال باید با دستگاه های برنزه کننده و... انجام شود اما در تابستان میتوانید با آفتاب گرفتن یک روزه در کنار ساحل یا در حیاط خودتان به برنزه ای که در فکرتان است دست یابید و شکی نیست که عروسی با پوست برنزه در یک لباس عروسی سفید زیبا، فوق العاده به نظر می رسد، پس با یک عروسی تابستانی، این رویا را برای خود محقق کنید!

حال که با مزایای برگزاری عروسی در تابستان آشنا شدید بهتر است با معایب برگزاری عروسی در این فصل زیبا نیز آشنا شوید تا در نهایت بتوانید راحت تر برای برگزار کردن یا نکردن عروسی در فصل تابستان تصمیم گیری کنید.

معایب عروسی در تابستان

عروسی در تابستان چه مزایا و معایبی دارد؟ 10 مزیت عالی در مقابل 5 عیب بزرگ!

  • گرمای بیش از حد در برخی مناطق

با تمام مزایایی که فصل تابستان برای برگزاری عروسی دارد یکی از معایب بزرگ این فصل برای برگزاری عروسی گرمای بیش از حد و طاقت فرسا در برخی مناطق است که خب شاید هم برای شما و هم مهمانانتان ناخوشآیند باشد

  • خراب شدن آرایش عروس یا مهمانان

گرمای هوا در فصل تابستان باعث می شود که آرایش عروس خانم و حتی سایر مهمان ها در بازه زمانی کوتاه تری خراب شود.

  • خراب شدن دسته گل عروس

عروسی در تابستان چه مزایا و معایبی دارد؟ 10 مزیت عالی در مقابل 5 عیب بزرگ!

اگر عروس خانم از دسته گل طبیعی استفاده کرده باشد، گرمای هوا ممکن است موجب شود که دسته گل در مدت کوتاهی پژمرده شود. به همین دلیل بسیاری از عروس و دامادها فصل های دیگر را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب می کنند.

  • امکان گرما زدگی وجود دارد

ممکن است عروس و داماد به خاطر استرس و شلوغی و تب و تاب کار هایی که روی سرشان ریخته ، حواسشان از خودشان پرت شود و به خورد و خوراک خود دقت نکند و پیش خود بگویند تا آخر شب و شام صبر میکنم و یا شام را حتما می خورم الان وقت ندارم و...

سعی کنید در فصل تابستان مخصوصا عروس و داماد که فعالیت زیادی دارند از خوردن مایعات فراوان اجتناب نکنند تا خدایی نکرده گرما زده نشوند و از مراسم خود لذت کافی را نبرند.

کلام آخر

مراسم عروسی مهمترین جشن در زندگی هر شخصی است قطعا هر کسی دوست دارد یک مراسم بی نقص و کامل برگزار کند که هم خود از آن لذت ببرد و هم مهمانان.

در این مقاله سعی کردیم مهمترین مزایا و معایب برگزاری عروسی در تابستان را شرح دهیم تا شما بتوانید با چشم باز و خیال راحت تری راجع به برگزاری عروسی در تابستان تصمیم گیری کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز