بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر میخواهید تا روز عروسی پوستی زیبا و درخشان داشته باشید نکات و اصول مهمی که در ادامه مطرح میکنیم را رعایت کنید.

نکات مهم مراقبت از پوست قبل از عروسی

مراقبت های پوست قبل از عروسی برای عروس خانم هایی که میخواهند در شب عروسی و در جشن خود پوستی سالم، شاداب، بی نقص و جذاب داشته باشند اهمیت فراوان دارد روز های منتهی به جشن عروسی شما بسیار حیاتی و مهم است در این روز ها اگر برای پوست خود رسیدگی های لازم را انجام دهید در شب. جشن و در لباس عروسی خواهید درخشید!

قطعا آرزوی هر دختری این است که در عروسی خود پوستی سالم و بی نقص داشته باشد تا میکاپش روی پوستش به نحو احسن بشیند و در شب عروسی خود زیبا و بی نقص باشد.

برای دستیابی به این مهم باید چند ماه مانده به عروسی روتین مراقبت از پوست خود را فراموش نکنید و حتی آن را تقویت کنید ما در ادامه این مطلب از سوربان نکاتی را به شما خواهیم گفت که با بکار گیری این نکات در جشن عروسی خود پوستی سالم و زیبا و بی نقص خواهید داشت. تا انتها همراه ما باشید.

10 نکته حیاتی مراقبت از پوست قبل از عروسی برای داشتن پوستی به درخشش الماس و لطافت گل!

استرس را کنار بگذارید.

قطعا گفتن این حرف بسیار راحت تر از عمل کردن به آن است اما باید بدانید که ذهن آرام، آرامش را حتی در پوست شما را نشان خواهد داد. با افزایش استرس سطح کورتیزول در بدن بالا می‌رود و در نتیجه مشکلات پوست از هر طرف سر باز می‌کنند. بیماری‌ های التهابی مثل اگزما با سطح استرس بالا می‌توانند تشدید شود. استرسی که منجر به بی‌خوابی شود می‌تواند پوست را کدر و رنگ و رو رفته نشان دهد.

راهکار هایی برای کاهش استرس :

  • خواب کافی داشته باشید.
  • خود را از محیط ها و مسائل استرس زا تا حد امکان دور کنید.
  • ورزش یوگا در کاهش استرس تاثیر بسزایی دارد.
  • مدیتیشن کنید.
  • کتاب بخوانید.

با یک متخصص پوست مشورت کنید.

اگر فرد حساسی هستید و نمیدانید مراقبت و رسیدگی به پوستتان را از کجا آغاز کنید و یا مشکل پوستی دارید که نمیدانید علت و درمان آن چیست باید به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

رسیدگی به پوست خود را به موقع آغاز کنید.

10 نکته حیاتی مراقبت از پوست قبل از عروسی برای داشتن پوستی به درخشش الماس و لطافت گل!

 برای رسیدن به پوست دلخواهتان رسیدگی و مراقبت از پوست را باید به موقع و حداقل ۳ ماه مانده به عروسی برای اینکار برنامه ریزی کنید، باید جوری باشد که یکی دو روز مانده به عروسی باید به هدف خود رسیده باشید و پوست دلخواهتان را به دست آورده باشید.

یک روز مانده به عروسی معمولا توصیه می‌شود که پاکسازی عمیق پوست با هیدراتاسیون و نور درمانی LED صورت گیرد تا پوست بلافاصله سالم و درخشنده به نظر برسد.

ماساژ پوست را دست کم نگیرید.

ماساژ صورت یکی از راهکار های بی هزینه، راحت و در دسترس است که هر زمان دلتان بخواهد در منزل یا هر جای دیگری میتوانید امتحان کنید ماساژ صورت برای کاهش سطح اضطراب و استرس نیز مفید است . امروزه در بسیاری از کلینیک‌ها و آرایشگاه‌ها نیز ماساژ صورت و بدن انجام می‌شود. ماساژ صورت سیستم لنفاوی و گردش خون را تقویت کرده و منجر به درخشش پوست خواهد شد.

مراقب تغذیه خود باشید.

10 نکته حیاتی مراقبت از پوست قبل از عروسی برای داشتن پوستی به درخشش الماس و لطافت گل!

از بهترین روش ها برای داشتن پوستی سالم، زیبا و بی نقص داشتن سبک زندگی و تغذیه سالم است با رعایت برخی نکات ساده تغذیه ای میتوانید کمک زیادی به سلامت و زیبایی پوست خود بکنید.

تعادل در خوردن را رعایت کنید، میوه و سبزیجات و مواد غذایی پروبیوتیک را حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید، پروتئین، کربوهیدرات، لبنیات و چربی‌های مفید را نیز در حد تعادل مصرف کنید و در انتها باید چربی‌ های ناسالم و شیرین‌کننده‌ های مصنوعی را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

محصولات جدید را امتحان نکنید.

تا سه هفته قبل از روز عروسی هرگز نباید به سراغ امتحان کردن یک محصول جدید مانند شامپو، کرم، لوازم آرایشی و یا هر چیز دیگری که با پوست و موی شما در تماس است بروید چراکه ممکن است به یکی از ترکیبات موجود در آن‌ها آلرژی داشته باشید.

پس ریسک نکنید و امتحان کردن یک محصول جدید را به بعد از عروسی خود موکول کنید زیرا واکنش‌های حساسیتی چند هفته طول می‌کشند تا بهبود یابند و ممکن است نتوانید تا روز عروسی آن‌ها را از بین ببرید.

هر روز چای سبز بنوشید.

10 نکته حیاتی مراقبت از پوست قبل از عروسی برای داشتن پوستی به درخشش الماس و لطافت گل!

نوشیدن روزانه و مستمر چای سبز علاوه بر اینکه در کنار یک برنامه غذایی سالم میتواند به تناسب اندام شما کمک کند با خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهابی که دارد میتواند باعث درخشندگی پوست شما و همچنین کاهش آکنه و جوش شود.

از زیبایی دست هایتان غافل نشوید.

سلامت و زیبایی دستان شما نیز مهم است دست ها و ناخن های خود را تا روز عروسی روزانه و مرتب با روغن بادام ماساژ دهید تا پوستی شاداب و ناخن هایی محکم و سالم داشته باشید.

اگر پوست دستانتان پوسته پوسته شده است، می‌توانید با مخلوط کردن کمی روغن زیتون و شکر، یک اسکراب خوب درست کنید. این اسکراب مانند یک لایه‌بردار ملایم عمل کرده و تمام پوسته‌ها را از بین می‌برد. سپس با استفاده از روغن بادام شیرین پوست خود را مرطوب کنید.

دندان هایتان را فراموش نکنید.

10 نکته حیاتی مراقبت از پوست قبل از عروسی برای داشتن پوستی به درخشش الماس و لطافت گل!

حتما اگر مشکلی در دندان هایتان دارید که لبخند شما را تحت تاثیر قرار میدهد حداقل ۲ ماه مانده به عروسی در صدد حل این مشکل برآیید و اگر دندان هایتان به حد کافی سفید نیست به دندان پزشک مراجعه کنید تا با روش های مدرن و حرفه دندان های شما را سفید کند تا در عروسی خود لبخند زیباتری داشته باشید.

کلام آخر

همانطور که گفتیم برای رسیدن به پوستی سالم و زیبا باید مراقبت های پوست قبل عروسی را آغاز کنید و سفت و سخت تا روز عروسی این مراقبت را انجام دهید قطعا هر خانمی دوست دارد در عردسی خود بهترین باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز