بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
روز عروسی یک روز پر استرس و پرکار برای عروس و داماد و خانواده هایشان است در این مطلب لیستی از کارهای مهم روز عروسی برایتان شرح داده ایم.

لیست کارهای روز عروسی

روز عروسی به یاد ماندنی ترین و خاص ترین روز زندگی هر شخصی است اهمیت این روز و جشن عروسی به قدری برای تمام افراد بالاست که دوست دارند هر اقدامی برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن عروسی انجام دهند.

حساسیت کارهای روز عروسی برای خود عروس و داماد و خانواده هایشان بسیار بالاست ما در این مقاله از سایت سوربان در کنار شماییم تا لیستی کامل از کارهای روز عروسی را برایتان شرح دهیم و به شما بگوییم کارهایی که از صبح روز عروسی تا پایان مراسم باید انجام دهید شامل چه مواردی است.

لیست کارهایی که از صبح عروسی تا پایان مراسم باید انجام دهید!

ترتیب کارهای روز عروسی

در ادامه قصد داریم تا مراحل اجرای مراسم عروسی از ابتدا تا انتها، مراحل اجرای عروسی از ساعات شروع و تا پایان مراسم را برایتان شرح دهیم.

در روز مراسم عروسی چنانچه ماشین عروس کرایه ای نباشد، داماد محترم می بایست ماشین خود را به کارواش و گل آرایی ببرد. پس از آن نیز به دنبال دوشیزه عروس خانم رفته و او را به آرایشگاه برساند. پس از آماده شدن عروس در آرایشگاه دوباره داماد می بایست به آرایشگاه رفته و با هم به آتلیه یا باغ عکاسی بروند. بعد از انجام عکاسی و فیلمبرداری ها، عروس و داماد راهی تالار پذیرایی می شوند و مراسم عروسی آغاز می شود.

هماهنگی با آتلیه

لیست کارهایی که از صبح عروسی تا پایان مراسم باید انجام دهید!

اگر قرار است در روز عروسی عکاسی و فیلمبرداری داشته باشید ابتدا باید با آتلیه مورد نظر تایمتان را هماهنگ کنید که چه زمانی باید باغ یا آتلیه باشید بعد از هماهنگی تایم آتلیه باید با آرایشگاه هماهنگ شوید و طبق برنامه شما و برنامه خود آرایشگاه به شما میگویند که چه زمانی برای میکاپ عروس تشریف ببرید.

داماد تیز باید با آرایشگاه هماهنگ کند و تایم خروج خود را بداند و ماهنگی های لازم برای رفتن دنبال عروس خانم را انجام دهد.

بهتر است برای ورود خود به تالار یا باغ تالار برنامه ریزی داشته باشید آتیش بازی هنگام ورود عروس و داماد گزینه مناسبی است و بهتر از مه و دود است چراکه این موارد در فیلم عروسیتان جلوه زیبایی نخواهد داشت و فقط حاله از شما به عنوان عروس و داماد وجود خواهد داشت.

معمولا مراسم عروس به اين شكل است که با ورود عروس وداماد آغاز شده و پس از خوش امد گویی و سلام با مهماتها، رقص عروس و داماد رقص با مادر و پدر با توجه به مدل برگزاری عروسیتان ، رقص شاباش، رقص چاقو، و بریدن کیک و بعد هم هدايا و رقص مهمانان بعد از این موارد تماشای کلیپ روز اگر داشته باشید و شام و تمام.

برای تمام این موارد باید برنامه ریزی درست داشته باشید و برای هر یک با سلیقه و علاقه آهنگ انتخاب کنید و یا میتوانید انتخاب آهنگ را بر عهده دیجی مراسم بگذارید البته که بهتر است خودتان با توجه به سلیقه و علاقه خود آهنگ ها را انتخاب کنید.

نکاتی برای عروس خانم

لیست کارهایی که از صبح عروسی تا پایان مراسم باید انجام دهید!

روز عروسی فرارسید! شما برای آن روز هم باید چک لیست کامل و حرفه‌ای برای برگزاری مراسم عروسی و کار‌های آن داشته باشد.

  • دوش آب گرم بگیرید تا به بخورید تا در طول روز اذیت نشوید.
  • این، آخرین روز حضور شما در خانه پدری است. حتماً پدر و مادرتان را بغل کنید و بابت تمام زحمات و حمایت‌هایشان از آن‌ها تشکر کنید. از خواهر و برادر خود نیز تشکر کنی و خاطرات شیرین را یادآوری کنید.
  • برای رفتن به آرایشگاه، زود‌تر از خانه خارج شوید تا به ترافیک نخورید به آنجا دیر نرسید.
  • حتماً یک دست لباس نرم و راحتی به تن کنید.
  • قبل از شروع آرایش صورت، وضو بگیرید، نماز بخوانید، ناهار سبک میل کنید و مسواک بزنید و بعد زیر دست آرایشگر بنشینید.
  • اگر بی‌انرژی هستید، یک نوشابه خنک انرژی‌زا و اگر عصبی هستید، یک دمنوش پاکتی در فنجان آب جوش، حالتان را بهتر می‌کند.
  • بد نیست وسط روز، حالی از داماد خوشبخت بپرسید و تأکید کنید که فقط به خاطر خوشحال کردن او، اینجایید و فقط نگاه و نظر او، اهمیت دارد.
  • اولین لحظه دیدن همسرتان، لحظه طلایی و مهمی است. حتی اگر خسته و نگرانید، خوب و مهربان برخورد کنید.
  • معمولاً در فاصله بین آرایشگاه تا آتلیه و تالار، خانواده‌ها با تماس‌های پی در پی، سراغتان را می‌گیرند. لطفاً آرام و خوش اخلاق باشید.
  • در روند عکاسی و فیلم‌برداری، وسواس به خرج ندهید و با خلق ژست‌ها و فیگور‌ها و نگاه‌ها و لبخند‌های طبیعی و بانشاط، از لحظه‌های حضور در آتلیه لذت ببرید.
  • در طول جشن، به مهمانان، به خصوص مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و دختربچه‌ها که عاشق عروسی هستند، توجه ویژه داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تمام کارهای مهم روز عروسی را برای شما تشریح کنیم و چک لیستی از کارهای روز عروسی برایتان بیاوریم توجه کنید که روز عروسی، روز پرکار و استرس ‌‎زایی است.

اگر تمام برنامه‌ریزی‌ ها را گام به گام طبق چک لیست مقدمات عروسی انجام داده باشید، هیچ جای نگرانی نیست. چون امروز یک روز عالی برای شما خواهد بود و فقط کافیست بخندید و لذت ببرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان