بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه برایتان از ویژگی‌ های افرادی می‌گوییم که نباید با آنها وارد رابطه عاطفی و ازدواج شد و هرچه زودتر باید با آنها قطع ارتباط کرد!

با چه شخصیت هایی نباید وارد رابطه عاطفی و ازدواج شد؟

وقتی وارد یک رابطه عاطفی می شویم، مطمئناً اولین چیزی که در طرف مقابل چشم ما را می گیرد، ویژگی های مثبت اوست. گاهی ما آنقدر غرق در ویژگی‌های مثبت می‌شویم که فراموش می‌کنیم که هر فردی علاوه بر خوبی، ویژگی‌های ناپسندی هم دارد. بنابراین چشممان را روی بدی‌ها می‌بندیم و پا در یک رابطه معیوب می‌گذاریم.

این بدان معناست که برقراری رابطه عاطفی و ازدواج با چند مدل از افراد اشتباه است و برای رابطه عاطفی و ازدواج حتی الامکان باید از این افراد دوری کنید و با این ۶ مدل شخصیت که در ادامه این مطلب از سوربان معرفی میکنیم وارد رابطه عاطفی و ازدواج نشوید.

برای رابطه عاطفی و ازدواج هرگز سراغ این 7 تیپ شخصیتی نرو!

برای رابطه عاطفی و ازدواج هرگز سراغ این 7 تیپ شخصیتی نرو!

۱. شخص ایرادگیر

فرد ایرادگیر جزو گروه افرادی است که هرگز نباید با آنها وارد رابطه عاطفی و ازدواج شد، یک شخص ایرادگیر هم نمونه ای از افرادی است که کمبود اعتماد بنفس دارند چنین فردی بخاطر کوچکترین مسایل به دنبال ایراد گرفتن و نصیحت کردن دیگران و خود هستند در این راستا آنها ترسی از ناراحت کردن دیگران ندارند بنابراین شخص ایرادگیر جزو افراد نامناسب برای رابطه عاطفی و ازدواج است.

۲. فرد بیش از حد مظلوم

برای رابطه عاطفی و ازدواج هرگز سراغ این 7 تیپ شخصیتی نرو!

یکی دیگر از گزینه هایی که برای رابطه عاطفی و ازدواج به هیچ وجه نباید سراغ آنها بروید افراد بیش از حد مظلوم هستند ، شخص مظلوم همیشه خود را مانند یک قربانی میبیند و با کوچکترین مسئله ای ناراحت شده و توقع دارد شما از او طرفداری کرده و او را دلداری بدهید و اگر شما چنین کاری برایش نکنید از شما دلسرد خواهد شد.

۳. فرد بیش از حد خودخواه

همه انسان ها به طور غریزی و به علت حفظ بقا ذاتا کمی خودخواه هستند اما افرادی هم هستند که بیش از حد معمول خودخواه هستند این افراد چنان درگیر خود هستند که نمیتوانند قبول کنند که نزدیکترین و عزیزترین فرد به آنها نیز نیازهایی دارد و ممکن است از برخی مسائل ناراحت شود.

این افراد ممکن است در حالی که میدانند خودش ان دلیل ناراحتی یا مشکل دیگران باشند توقع داشته باشند همه باید درمورد آنها استثنا قائل شوند. آنها همیشه از اشتباهات خود چشم پوشی کرده در حالیکه اگر فرد دیگری همان اشتباه را مرتکب شود نتوانند او را ببخشند.

۴. فرد بدون اعتماد به نفس

برای رابطه عاطفی و ازدواج هرگز سراغ این 7 تیپ شخصیتی نرو!

همه افراد ممکن است در برخی جنبه ها دچار کمبود اعتماد به نفس باشند اما رفتار فردی که بدون تایید پیوسته دیگران احساس ضعف و ناتوانی دارد باید برایتان هشدار دهنده باشد چنین شخصی ممکن است با کوچکترین بی توجهی از سمت شما تصمیم به قطع رابطه بگیرد او همه این کارها را برای ابراز وجود میکند.

۵. بیش از حد عاشق

شاید تعجب کنید اما شخص بیش از حد عاشق پیشه نیز یکی از گزینه های نامناسب برای رابطه عاطفی و ازدواج است روند دلدادگی و شکل گیری رابطه برای فرد بیش از حد عاشق پیشه خیلی مهم است چنین افرادی کارهای معمولی راضیشان نمیکند بلکه کسلشان میکند آنها دائما به دنبال اثرگذاری عمیق و نو هستند.

۶. افراد خودشیفته

برای رابطه عاطفی و ازدواج هرگز سراغ این 7 تیپ شخصیتی نرو!

اشخاص خودشیفته نیز جزو گروه افرادی است که برای رابطه عاطفی و ازدواج هرگز نباید سمت آنها بروید، چراکه افراد خودشیفته پیوسته به دنبال تعریف و تمجید همه هستند و زندگیشان اینگونه معنا پیدا خواهد کرد.

رابطه با یک فرد خودشیفته افراطی از آن جهت اشتباه است که ممکن است بعد از مدتی فکر کنند رابطه فعلی و شریک عاطفیشان آنقدر کامل و در شان آنها نیست و ارزش ادامه دادن ندارد و بعد از مدتی بخواهند رابطه را تمام کنند.

۷. افراد شکاک

متاسفانه گاهی ما عشق و علاقه زیاد و حساسیت به‌جا روی شریک عاطفی‌مان را با شکاک بودن اشتباه می‌گیریم. وقتی شریک عاطفی‌مان دائم در حال چک کردن ماست، همیشه می‌خواهد از جزئیات برنامه‎‌‎هایمان خبر داشته باشد، حتی وقتی که سر وسایل شخصی یا گوشی‌مان می‌رود، ممکن است ما تمام این رفتارها را با حساسیت و عاشق بودن، اشتباه بگیریم. اما رفته رفته این رفتارها باعث می‌شود شما حس اسارت داشته باشد و هیچ حس امنیتی از فرد مقابلتان نگیرید‎.

کلام آخر

در این مطلب در مورد ویژگی های منحصر به فرد منفی افراد صحبت کردیم و به شما گفتیم هنگامی که میخواهید با کسی وارد رابطه عاطفی و ازدواج شوید باید حواستان به چه ویژگی ها و شاخصه های منفی باشد گاهی این ویژگی‌ها آنقدر آسیب‌ رسان است که بدون تعلل باید از آن رابطه بیرون بیایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز