بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر قصد خرید آنلاین فرش را دارید از یکی از این 7 فروشگاه آنلاین فرش که در ادامه معرفی کرده ایم خرید کنید تا یک تجربه خرید بینظیر و پر سود را داشته باشید.

بهترین سایت های خرید فرش کدام اند؟

این روزها با گسترش فضای مجازی و شبکه های ارتباطی خرید آنلاین دیگر مانند گذشته کم طرفدار نیست و خیلی از مردم به دلیل مزایایی که خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری برایشان دارد ترجیح میدهند اکثر خرید های خود را از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین انجام بدهند.

همانطور که میدانید فرش در بین ما ایرانی ها از ارزش خاصی قائل است و هپواره به دنبال بهترین و با کیفیت ترین فرش های موجود در بازار میگردیم.

امروزه تعداد سایت های خرید فرش روز به روز در حال افزایش است و پیدا کردن بهترین سایت خرید فرش ممکن است کار دشواری به نظر برسد اما اصلا جای نگرانی نیست! اگر قصد خرید آنلاین فرش را دارید در ادامه این مقاله از سایت سوربان همراه ما باشید چراکه در این مقاله میخواهیم چند سایت معتبر و مطمئن برای خرید آنلاین فرش را به شما معرفی کنیم، تا ضمن خریدی به صرفه و قیمت مناسب بهترین و به روز ترین مدل فرش را بتوانید به راحتی و بدون دغدغه پیدا و خریداری کنید.

بهترین سایت خرید فرش : معرفی ۷ وبسایت برتر از نظر قیمت، کیفیت و تنوع محصولات!

لیست بهترین سایت های خرید فرش

۱. فرش آنلاین

فرش آنلاین اولین مورد در لیست بهترین سایت های خرید فرش است این فروشگاه در زمینۀ عرضۀ مواردی همچون فرش مدرن، فرش فانتزی، فرش‌های گرد، تابلوفرش، فرش کودک، فرش پوست و چرم، گبه، انواع موکت و… مشغول به فعالیت است.

آنلاین فرش خود را جزء بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان فرش‌های ماشینی می‌داند و آماده است بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه کند. تولیدکنندگان معتبر، فرش‌های‌ خود را به‌صورت مستقیم در این فروشگاه عرضه می‌کنند تا همۀ کاربران به‌راحتی به ‌آن‌ها دسترسی داشته باشند.

  • آدرس وب سایت : farshonline.com

۲. شهر فرش

شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از ۸ سال تجربه‌ یکی از گزینه های ما در لیست بهترین سایت خرید فرش جای میگیرد.

وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است.

امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط ، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین در سایت شهر فرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

  • آدرس وب سایت : shahrfarsh.com

بهترین سایت خرید فرش : معرفی ۷ وبسایت برتر از نظر قیمت، کیفیت و تنوع محصولات!

۳. فرش امیرکبیر

فروشگاه آنلاین فرش امیرکبیر با سالها تجربه درخشان در زمینه فروش فرش توانسته با ارائه فرش های با کیفیت و مرغوب رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

فروشگاه فرش امیرکبیر مهمترین هدف خود را جلب رضایت کاربران میداند و بهتر است بگوییم در این حوزه توانسته عملکرد خوبی از خود نشام دهد برخورداری از ارسال رایگان یکی از مزیت های خرید از این سایت است.

تنوع بسیار بالای فرش‌های مختلف در این فروشگاه قطعاً پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. اکثر برندهای برتر تولیدکننده در فرش امیرکبیر حضور دارند و می‌توانید از محصولات آنان دیدن کنید. مجموعۀ متنوع فرش امیرکبیر به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی فرش موردعلاقۀ خود را بیابید.

  • آدرس وب سایت : amirkabircarpet.ir

۴. فرشچین

اگر بخواهیم یک فروشگاه فرش مدرن و پر تنوع را به شما معرفی کنیم قطعا فرشچین باید انتخاب شما باشد یکی از مزیت های فرشچین را می‌‌توان دسته‌بندی خارق‌العادۀ محصولات مختلف در سایت آن دانست. این دسته‌بندی به نحوی صورت گرفته است که بتوانید به‌ سرعت و بدون فوت وقت به سراغ فرش دلخواه خود بروید. تنها کافی است محصول مدنظرتان را به سبد خرید اضافه کنید و پس از پرداخت وجه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرشتان را تحویل بگیرید.

فرشچین سفارش‌ های شما را به شکل رایگان ارسال می‌کند که این خود یک ویژگی حائز اهمیت برای بسیاری از مشتریان است. تمام این موارد در کنار هم این سایت را به گزینه‌ای بی‌نظیر برای خرید فرش به شکل آنلاین تبدیل کرده‌اند. خرید فرش از فرشچین به تمام افرادی که تنها به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین فرش هستند،‌ توصیه می‌شود.

  • آدرس وب سایت : farshchin.com

بهترین سایت خرید فرش : معرفی ۷ وبسایت برتر از نظر قیمت، کیفیت و تنوع محصولات!

۵. دیجی فرش

مورد دیگری که در لیست بهترین سایت های خرید فرش جای میگیرد دیجی فرش است. دیجی فرش یک مرکز معتبر برای خرید انواع فرش های دستبافت و ماشینی است.

این فروشگاه تمامی نمادهای مهم از جمله نماد مرکز توسعۀ تجارت الکترونیکی را در اختیار دارد و به همین دلیل می‌توانید با خیال کاملاً راحت نسبت به تهیۀ فرش دلخواه خود از این فروشگاه اقدام کنید. در دیجی فرش شاهد طبقه‌بندی محصولات گوناگون بر اساس فاکتورهایی همچون اندازه، کاربرد، طرح و… هستیم. دیجی فرش تمامی فرش‌های خود را با ضمانت یا همان گارانتی عرضه می‌‌کند.

  • آدرس وب سایت : digifarsh.com

۶. ایفرش

به دنبال یک سایت خرید فرش هستید که از خدمات پرداخت درب منزل هم برخوردار باشد؟ ایفرش بهترین گزینه پیش روی شماست این سایت به شما اجازه می‌دهد تا هزینه کلی فرش خود را پس از دریافت درب منزل پرداخت کنید این خود یک امتیاز مثبت این سایت به شمار میرود.

اگر بخواهیم از دیگر امتیازات سایت ایفرش برایتان بگوییم امکان تهیه فرش با پرداخت بیعانه دانست؛ بنابراین اگر هم‌اکنون از بودجه چندان بالایی برخوردار نیستید، اما قصد دارید میتوانید فرش دلخواه خود را با بیعانه خریداری کنید. سایر خدمات مهم ایفرش عبارت‌اند از: ارسال به شکل رایگان (البته برای خرید بالاتر از یک میلیون تومان) و ضمانت بازگشت وجه.

  • آدرس وب سایت : e-farsh.com

بهترین سایت خرید فرش : معرفی ۷ وبسایت برتر از نظر قیمت، کیفیت و تنوع محصولات!

۷. فرش مارکت

آخرین گزینه که میخواهیم به شما معرفی کنیم فروشگاه آنلاین فرش مارکت است در این سایت شما میتوانید اطلاعات دقیقی در مورد هر محصول بخوانید این اطلاعات به شما اجازه می‌دهند تا به سراغ گزینه‌هایی بروید که با نیاز شما همخوانی دارند. طبیعتاً چنین امری منجر به صرفه‌جویی در هزینه و همچنین وقت ارزشمند شما می‌شود.

این فروشگاه مزیت اصلی خود را ضمانت فروش با پایین‌ترین قیمت ممکن می‌داند. تنوع محصولات در فرش مارکت مناسب است و می‌توان برای سلیقه‌های مختلف محصولات قابل‌توجهی را پیدا کرد. گارانتی کلیۀ فرش‌های این فروشگاه سه ساله است، اما باید توجه داشته باشید که ضمانت‌نامه مدنظر تنها برای فرش‌های ماشینی ارائه می‌شود.

فرش مارکت نیز از دسته‌بندی بسیار خوبی بهره می‌برد و با تایپ نام فرش مدنظر خود در بخش جستجو می‌توانید به‌راحتی گزینه‌های مشابه آن را پیدا کنید. لازم است که به یک عیب مشخص از فروشگاه فرش مارکت نیز اشاره کنیم و آن، عدم به‌روزرسانی سریع قیمت‌ها است.

  • آدرس وب سایت : farshmarket.net

کلام آخر

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ارزش فرش برای ما ایرانی ها بسیار بالاست فرش بخش مهمی از زندگی ماست از این رو روز به روز بر تعداد فرش فروشی ها در سراسر کشور افزوده میشود.

امروزه سایت های خرید فرش زیادی نیز در زمینه فروش انواع فرش های دستبافت و ماشینی فعالیت میکنند بنابراین لازم دانستیم لیستی از بهترین سایت های خرید فرش را به شما معرفی کنیم و امتیازات و خدمات هر یک را برای شما عنوان کنیم تا اگر قصد خرید آنلاین فرش را دارید با انتخاب یکی از این گزینه ها خریدی راحت، مطمئن و به صرفه را داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز