بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
از دغدغه های اصلی مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری پوشش و انتخاب لباس است! در ادامه به شما خواهیم گفت لباس مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری چگونه باید باشد.

راهنمای انتخاب لباس مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری

جلسه خواستگاری از مهمترین جلسات و مراحل ازدواج در ایران است چراکه معمولا خواستگاری اولین دیدار رسمی دو خانواده دختر و پسر است این مراسم نه تنها برای خود ع وس و داماد بلکه برای خانواده هایشان نیز دارای اهمیت بالایی است.

یکی از مواردی که دغدغه ی مادران عروس و داماد در جلسه خواستگاری است انتخاب لباس برای جلسه خواستگاری است لباس مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری باید با دقت و توجه به نکات مهمی انتخاب شود تا هماهنگی و زیبایی و اهمیتی که برای این مراسم قائل اند در این روز به نمایش گذاشته شود.

اگر مادر عروس و یا مادر داماد هستید و قرار است برای دخترتان خواستگار بیاید و یا قصد دارید برای گل پسر خود خواستگاری بروید و نمیدانید چه لباسی در جلسه خواستگاری بپوشید با ما در این مقاله از سایت سوربان همراه شوید چراکه در ادامه قصد داریم به بررسی نکات مهم در خصوص انتخاب لباس برای مادر عروس و مادر داماد در جلسه خواستگاری بپردازیم و اصول مهم برای انتخاب بهترین لباس برای مادر داماد و مادر عروس در خواستگاری را برایتان شرح دهیم.

مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری چی بپوشند؟ + معرفی 5 مدل محبوب و پرطرفدار

لباس مادر داماد در خواستگاری

انتخاب لباس مادر داماد برای خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های مادر داماد برای جلسه خواستگاری است چراکه مادران عزیز دوست دارند در این روز مهم کنار پسرشان بدرخشند و اقتدار و زیبایی شان را به خانواده عروس نشان دهند.

احتمالا مدل ها و گزینه های مختلفی برای این روز در نظر گرفته اید، اما نمی دانید کدام گزینه را به عنوان بهترین لباس مادر داماد در روز خواستگاری انتخاب کنید. مادرها همیشه دوست دارند لباسی سنگین و در عین حال شیک بپوشند. طوری که مناسب سن شان نیز باشد. لباس مجلسی خانمانه مناسب مادر داماد در روز خواستگاری لباسی است که بیش از حد رنگارنگ و زرق و برق نباشد.

در ادامه به بررسی ویژگی های لباس مادر داماد در خواستگاری میپردازیم.

  • از پوشیدن مدل های شلوغ و پر زرق و برق پرهیز کنید.
  • به دنبال پوشیدن لباس های ساده و در عین حال شیک باشید.
  • پیراهن های مجلسی ساده و پوشیده گزینه مناسبی است.
  • لباس های قدیمی و گذشته تان را کنار بگذارید.

لباس مادر عروس در خواستگاری

مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری چی بپوشند؟ + معرفی 5 مدل محبوب و پرطرفدار

انتخاب لباس برای خواستگاری از دغدغه های اصلی مادر عروس نیز هست لباس مادر عروس در خواستگاری باید زیبا و باشکوه باشد و باعث افزایش شکوه و اهمیت این مراسم شود مادر عدوس میتواند از لباس های بلند و مجلل استفاده کند که با جزئیات زیبا و خاص تزئین شده باشد.

رنگ هایی مانند طلایی، نقره‌ای، زرشکی و سبز یشمی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا و خاص به لباس مادر عروس در خواستگاری ببخشد.

همچنین لباس مادر عروس باید با لباس عروس و سایر اعضای خانواده همخوانی داشته باشد این لباس هم باید راحت باشد هم شیک و مجلل.

مادر عروس میتواند از لباس هایی با طرح سنتی یا مدرن متناشب با فرهنگ و سلیقه خانواده خود استفاده کند.

چند مدل محبوب و پرطرفدار برای لباس مادر داماد و مادر عروس در خواستگاری

در ادامه چند گزینه محبوب و پرطرفدار که انتخاب خیلی از مادران در جلسه خواستگاری است را بررسی میکنیم.

۱. کت و دامن

یکی از انتخاب های پرطرفدار و محبوب برای لباس مادر داماد یا عروس در خواستگاری پوشیدن کت و دامن است این لباس با پارچه های مجلسی و گیپوردار دوخته می شود و استایل مادران عزیز را بسیار خاص و دلربا می کند. لباس هایی که با پارچه های مجلسی و گیپوردار طراحی می شوند، در عین مجلسی بودن شیک و زیبا هستند. مخصوصا اگر کت و دامن باشد. زیرا مدل کت و دامن همیشه مد است و هیچ وقت قدیمی نمی شود.

مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری چی بپوشند؟ + معرفی 5 مدل محبوب و پرطرفدار

۲. پیراهن های پوشیده

پوشیدن پیراهن های بلند و پوشیده یکی دیگر از انتخاب هاست. البته این گزینه بهتر است برای خواستگارهای مجلل و همراه با بزن و برقص انتخاب شود. در غیر این صورت استایل مادر داماد یا مادر عروس کمی متفاوت و خلاف انتظارات نشان می دهد. البته این موضوع بستگی به ساده یا مجلسی بودن مدل پیراهن دارد.

۳. مانتو مجلسی

مانتو مجلسی جز انتخاب های پرطرفدار در روز خواستگاری برای مادران عزیز است. این گزینه در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود است و موجب می شود استایل پرابهت و رسمی به مادر داماد یا مادر عروس بخشد. برای خرید مانتو مجلسی حتما به اندام تان دقت کنید و بهتر است به سراغ مانتوهای کتی بروید.

۴. کت و شلوار مجلسی

کت و شلوار مجلسی برای مادران جوان بسیار خاص است؛ مخصوصا کسانی که اضافه وزن کمی دارند و قدشان بلند است. البته می توان به جای کت از المان های دیگر مانند شومیز استفاده کرد. این موضوع کاملا سلیقه ای است .

مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری چی بپوشند؟ + معرفی 5 مدل محبوب و پرطرفدار

کلام آخر

همانطور که گفتیم و میدانید خواستگاری یک جلسه مهم و حساس است چراکه معمولا اولین دیدار دو خانواده محسوب میشود پوشش در خواستگاری یکی از دغدغه های اصلی اعضای خانواده است.

مخصوصا مادر عروس و مادر داماد یکی از دغدغه های اصلیشان لباس است از این رو در این مقاله ضمن بررسی نکات مهم در مورد انتخاب لباس مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری ، چند مدل لباس مادر عروس و مادر داماد در خواستگاری که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند را نیز به شما معرفی کردیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز