بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطوری تو مدرسه محبوب باشیم؟ 9 قدم چگونه در مدرسه باکلاس باشیم که هرکسی بهتون نمیگه!

چطوری تو مدرسه محبوب باشیم؟ چگونه در مدرسه باکلاس باشیم؟ چگونه در مدرسه بهترین باشیم؟ ترفند چگونه در مدرسه شیک باشیم؟ چگونه در مدرسه کیوت باشیم؟ همه این ها سوالاتی هستند که احتمالا شما به خاطر آن وارد این مطلب شده اید، فرقی نمی کند در چه مقطع تحصیلی هستید، این موارد شما را به دختر محبوب یا پسر پرطرفدار مدرسه تبدیل می کند! پس با سوربان همراه باشید تا ببینیم چگونه می توان در مدرسه محبوب شد و دوست داشتنی باقی ماند.

فرمول محبوبیت در مدرسه چیست؟

فرمول محوبیت در مدرسه خیلی پیچیده نیست، باید کاری کنید که هم به دل بچه های پرجنب و جوش بشینید و هم بتوانید با بچه هایی که شخصیت درونگرا دارند ارتباط برقرار کنید!

چطوری تو مدرسه محبوب باشیم؟

این روش ها، به شما برای بالا بردن محبوبیت و همینطور لول شخصیت کمک می کند. شما را همراهی می کنیم تا ببینید چگونه در مدرسه بهترین باشیم؟

1- حتما درستان را خوب بخوانید!

بیایید واقع بین باشیم، کدام یک از شما از یک انسال تنبل یا کسی که بی مسئولیت است خوشتان می آید؟ اکثر بچه های کلاس، مجذوب کسی می شوند که زبرو زرنگ است، درسش عالی بوده و همینطور می تواند به بقیه هم در درس هایشان کمک کند. شما که دوست ندارید به خاطر بلد نبودن درس و ... در کلاستان توسط معلم ها سوژه شوید؟ پس حتما برای درس خواندن برنامه ریزی اصولی داشته باشید و سعی کنید نکات مهم مثل زمان برگزاری امتحانات را در یک دفترچه یادداشت کنید.

2- مرتب و تمیز باشید!

نه تنها در مدرسه، بلکه اگر دوست دارید در هر جامعه ای شما را تحویل بگیرند یکی از شرط های مهمش رعایت نظافت شخصی است. ترفند چگونه در مدرسه شیک باشیم؟  حداقل در هفته دوبار حمام بروید، صورتتان را حتما بعد از بیدار شدن بشویید، موهایتان را شانه بزنید و آن ها را به صورت مرتب ببافید یا ببندید. همینطور بسیار مهم است که روپوش مدرسه شما، چه دختر یا پسر هستید تمیز، اتو کشیده و مرتب باشد. 

 

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید: 50 عکس لوازم تحریر کیوت و بامزه و لوازم تحریر فانتزی

 

3- فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید

چگونه در مدرسه باکلاس باشیم؟  استفاده هوشمندانه از این شبکه های اجتماعی می تواند تأثیرات خوی بر تصویر اجتماعی شما داشته باشد، در عصر دیجیتال، شبکه های اجتماعی نقش بزرگی در زندگی نوجوانان دارند. همیشه بدانید که محتوایی که به اشتراک می گذارید، نشان دهنده شخصیت و ارزش های شما خواهد بود. از به اشتراک گذاشتن تصاویر یا پست های منفی و توهین آمیز خودداری کنید و به جای آن، تصاویر و محتواهایی را به اشتراک بگذارید که بازتابی از جنبه های مثبت شخصیت شما باشند.

4- قلدری و غیبت نکنید!

در مدرسه قلدری هرگز نکنید و به جای سعی کنید کلام نافذی داشته باشید. یعنی بتوانید با کلام خود دیگران را متقاعد کنید. همچنین پشت سر دوستان خود بدگویی و غیبت نکنید که این کارها به شدت از محبوبیت شما در دراز مدت می کاهد. همچنین افراد به صورت ناخودآگاه به کسی که از دیگران غیبت می کند اعتماد نخواهند کرد و سعی می کنند از آن ها دور بمانند. پس حتی اگر کسی شروع به غیبت کردن از شخص دیگری کرد شما سکوت کنید.

5- طوری رفتار کنید که دیگران نسبت به خودشان احساس بهتری داشته باشند

بیان احساسات مثبت سبب جلب دوستی ها می شود. البته در این کار زیاده روی نکنید طوری که فکر کنند فیلم بازی میکنید! به جای اینکه روی این تمرکز کنید که خودتان را خوب جلوه دهید، به این فکر کنید که چگونه می توان در دیگران حس خوب و مثبت ایجاد کرد. در این زمان خواهید دید که چگونه انرژی مثبت آن به شما هم میرسد و در نظر دیگران محبوب تر به نظر میرسید. برای مثال اگر دوستتان یک کیف جدید خریده و از آن خوشتان می آید این نظر مثبت را پنهان نکنید و به او بگوید که کیفش قشنگ است و سلیقه خوبی دارد.

6- به هر قیمتی همرنگ جماعت نشوید!

چطوری تو مدرسه محبوب باشیم؟ هرگز در ازای به دست آوردن محبوبیت، عقاید و نظرات شخصی خود را تغییر ندهید. عادت به این کار می تواند در بزرگسالی نیز تاثیرات بدی روی روابط اجتماعی شما داشته باشد. برای مثال اگر اکثر بچه های کلاس یک نوع مدل مو را به عنوان مد روز انتخاب کرده اند و شما دوست ندارید آن مدلی اصلاح کنید، می توانید بدون اینکه خجالت بکشید با روی گشاده به آن ها بگویید من دوست ندارم موهایم این شکلی شود. این رفتار علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را نشان می دهد شاید برای کسانی که که این عقیده را پنهان کرده اند هم جذاب باشد

لپ کلام این است کهخودتان باشید! گاهی همین شیوه شما را خاص تر نشان میدهد. احساسات و افکارتان را آزادانه بیان کنید. معمولا افراد تمایل دارند افکار و احساسات شان را از همدیگر پنهان کنند، البته قصد بدی هم ندارند، اما کسی که صادقانه و بدون خجالت یا رفتار عجیب و غریب باشد قادر است تا هر کسی را جذب کند. اگر بتوانید با صداقت و سادگی ارتباط برقرار کنید و به دیگران هم کمک کنید تا اینگونه باشند، در مسیر کاریزماتیک بودن قرار گرفته اید.

 

این مطلب را هم ببینید: غذای سالم با تزیین برای مدرسه

 

7- چگونه در مدرسه کیوت باشیم؟

در هنگام ملاقات اول با افراد، محتاط باشید. نباید با لحن یا شوخی نامناسب کسی را عصبانی کنید یا برنجانید. اگر در جمعی با روحیه ی حساس یا در کنار یک بزرگ تر هستید، لحن شوخی تان را ملایم کرده و به شوخی های مختصر و غیرتهاجمی بسنده کنید.

حواستان باشد شوخی ها نباید باعث دلخوری کسی شود و در آن مسخره کردن افراد نباشد چرا که این نوع شوخی ها سطح شما را پایین می آورد. شوخی های کوتاه و بامزه را تمرین کنید. می توانید در جمع دوستانه از شوخی های مناسب استفاده کنید.

حواس تان باشد کسی را انتخاب کنید که ظرفیت پذیرش شوخی های شما را داشته باشد. طناز بودن را تمرین کنید. اگر با کسی راحت هستید و قصد جذب او را دارید، می توانید با شوخی کردن با او، طنازی را یاد بگیرید. این کار شما را به او نزدیک تر می کند و نشان می دهد هیچ چیزی را خیلی جدی نمی گیرید.

برای کیوت بودن در مدرسه یک شوخی یا لطیفه ی به موقع می تواند تا مدت طولانی اثرش را حفظ کند. کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید و در طول یک گفتگو، به چند شوخی مناسب بسنده کنید. خودتان را برای خنداندن دیگران خیلی به زحمت نیندازید. قرار نیست هر پنج ثانیه یک بار بامزه گی و شوخ طبعی تان را نشان دهید.

8- پرحرف نباشید!

پرحرفی کاری است که اغلب ما به اشتباه انجام می دهیم و دیگران را از خود فراری می دهیم. پس در مدرسه له اندازه حرف بزنید و پر حرف و پر چانه نباشید. با دوستانتان به اندازه کافی صحبت کنید و سعی کنید صفت پرحرفی را از خودتان دور کنید.

9- افرادی که اعتماد به نفس دارند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند!

افرادی که به خودشان اعتماد دارند، شانس موفقیت بیشتری در روابط اجتماعی خود دارند. آن ها ارتباط چشمی مناسب و زبان بدن خوبی دارند و اغلب مورد توجه دیگران قرار میگیرند. و اما اگر کسی این احساس را به خود نداشته باشد با همان زبان افسردگی و بدبینی حرف میزند و رفتار میکند. اگر اعتماد به نفس داشته باشید با انرژی مثبتتان افراد بیشتری را به سوی خود جذب می کنید.

 

این هم از 9 قدم برای محبوب شدن در مدرسه که سعی کردیم به شما نشان دهیم چگونه می توانید در مدرسه دوست داشتنی واقع شوید! یک مورد را هم شما در بخش نظرات اضافه کنید تا با کمک شما مطلب بهتری داشته باشیم!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز