بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کریستیانو رونالدو در ویدیوکست جدید خود در کانال یوتیوب اختصاصی‌اش خبر ازدواجش با جورجینا رودریگس را اعلام کرد.

خبر ازدواج رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو ثروتمندترین و بهترین فوتبالیست دنیا برای نخستین بار اعلام کرد : رسما با جورجینا ازدواج کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر در ادامه این مطلب از سوربان همراه ما باشید.

خبر یهویی ازدواج رونالدو و جورجینا یوتیوب رو ترکوند! + عکس و جزئیات بیشتر

این روزها کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو یکی از پرطرفدار ترین و پربازدید ترین ‏موارد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. تعداد سابکسرایب‌های ‏کانال یوتیوب رونالدو ظرف یک ساعت اول افتتاح کانال، از 6 میلیون نفر ‏گذشت و همچنان با سرعت در حال افزایش است!

انتشار خبر ازدواج رونالدو و جورجینا در کانال یوتیوب

روز گذشته رونالدو خبر مهمی را از طریق کانال یوتیوب خود اعلام کرد و ‏گفت با جورجینا رودریگز؛ نامزدش رسماً ازدواج کرده است.

در این ویدیو ‏که کریستیانو در آن برای اولین‌بار از جورجینا به عنوان همسرش یاد ‏کرده یکی از پربازدیدترین ویدیوهای کانال یوتیوب او شده است و هفت ‏میلیون بار بازدید خورده است است.

کریستیانو در بخشی از صحبت‌هایش در ویدئو مربوطه برای اشاره به جورجینا از کلمه ‏esposa‏ استفاده می‌کند که در زبان پرتغالی به معنای همسر است. ‏این اولین‌بار است که رونالدو برای اشاره به جورجینا از این کلمه ‏استفاده می‌کند.

همچنین در چند روز گذشته جورجینا رودریگز عکسی از یک کارت دعوت عروسی منتشر ‏کرده بود و گمانه زنی هایی مبنی بر ازدواج این دو در فضای مجازی در کل دنیا پیچید.

رونالدو یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیا در شبکه‌های مجازی است. ‏او در توییتر 112.5 میلیون دنبال کننده، در فیسبوک 170 میلیون دنبال ‏کننده و در اینستاگرام 636 میلیون دنبال‌کننده دارد و حالا با باز کردن ‏کانال در یوتیوب قصد دارد رکوردهای جدیدی از نظر محبوبیت در این ‏پلتفرم هم به ثبت برساند.

کلام آخر

خبر ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که خود رونالدو در کانال یوتیوبش با انتشار ویدیویی آن را تیتر اول رسانه های فضای مجازی کرد را در این مطلب با هم بررسی کردیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز