بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر لباس عروس جورجینا رودریگز را ندیده اید خود جورجینا با انتشار تصویری از لباس عروس شگفت انگیز و گران قیمتش غوغا به پا کرد برای مشاهده و دانلود عکس لباس عروس جورجینا این مطلب را از دست ندهید.

لباس عروس جورجینا

اگر لباس عروس جورجینا رودریگز را ندیده‌اید، خود جورجینا تصویر جالبی از این لباس منتشر کرده است. این لباس لاکچری قطعا از گران قیمت‌ ترین لباس‌ عروس‌های دنیاست. با ما در ادامه این مطلب از سوربان همراه شوید تا تصویر لباس عروس جورجینا را مشاهده کنید و ماجرای این عکس را بخوانید.

جورجینا با رونمایی از لباس عروس شگفت‌انگیز خود جنجال به پا کرد! کریس داماد میشود؟!

جورجینا رودریگز کیست؟

جورجینا رودریگز هرناندز (زاده 27 ژانویه 1994)، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است.

رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل 2022 دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند.

جورجینا با رونمایی از لباس عروس شگفت‌انگیز خود جنجال به پا کرد! کریس داماد میشود؟!

جورجینا رودریگز یکی از مشهور ترین زنان دنیاست او بخش اعظم شهرتش را مدیون ازدواج و زندگی با کریستین رونالدو فوتبالیست مشهور و پرطرفدار پرتغالی است.

جورجینا در حرفه مدلینگ فعالیت دارد و به‌ عنوان مدل با برند های لباس و جواهرات مشهوری همکاری می‌کند او پیش از ازدواج با کریستین رونالدو به عنوان فروشنده در یک فروشگاه کیف مشغول به کار بوده است.

ماجرای لباس عروس جورجینا چیست؟

در شرایطی که رونالدو و جورجینا رودریگز هنوز رسما ازدواج نکرده‌اند، شایعاتی از عروسی زود هنگام این زوج خوشبخت منتشر شده است که انتشار تصویری توسط جورجینا به این شایعات دامن زده است.

لباس عروسی جورجینا رودریگز

با توجه به تصویری که جورجینا در صفحه اینستاگرام خود به عنوان استوری منتشر کرده و کریستین رونالدو را نیز منشن کرده انتظار می‌رود به زودی شاهد برگزاری جشن عروسی رونالدو و نامزد محبوبش یعنی جورجینا رودریگز باشیم.

اولین عکس منتشر شده از لباس عروس جورجینا

جورجینا با رونمایی از لباس عروس شگفت‌انگیز خود جنجال به پا کرد! کریس داماد میشود؟!

عکس لباس عروس جورجینا که خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد را به همراه توضیخاتی در این باره مشاهده کردید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز