بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
۱۰ اشتباه پرتکرار اکثر دامادها که ممکن است فاجعه به بار بیاورند را در ادامه بخوانید!

اشتباهات داماد در عروسی

در جشن عروسی که مهمترین و خاصترین جشن زندگی هر شخصی است عروس و داماد هریک وظایف خاص خود را دارند و باید به نحو احسنت نقش خود را ایفا کنند تا هم یک جشن عروسی عالی و بی نقص برگزار کنند هم اینکه خودشان در بهترین شب زندگیشان نهایت لذت را از جشن عروسی خود برده و خاطره ای خوش هم برای خود هم برای مهمانان رقم بزنند.

با این حال برخی از آقایان در جشن عروسی خود در تالار عروسی یا باغ تالار عروسی مرتکب اشتباهاتی میشوند که ممکن است دردسرساز و فاجعه بار شوند!

اما با دانستن این اشتباهات داماد در عروسی میتوان به راحتی از انجام آنها جلوگیری کرد پس با ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان همراه شوید تا اشتباهات رایج داماد در عروسی را به شما معرفی کنیم.

10 اشتباه عجیب داماد در جشن عروسی در تالار و باغ که فاجعه به بار می‌آورد!

۱۰ مورد از رایج ترین اشتباهات داماد در عروسی

پوشیدن جوراب سفید با کت شلوار مشکی

پوشیدن جوراب سفید با کت شلوار مشکی یکی از عجیب ترین اشتباهات داماد در عروسی است چراکه جوراب اصولا باید با کت شلوارتان همرنگ باشد تا جلوه زیباتر و شیکتری داشته باشد.

دعوت شفاهی تعدادی مهمان به عروسی

برخی از داماد ها عادت دارند نزدیک جشن عروسیشان که شد هر شخص آشنایی را جایی دیدند او را به صورت شفاهی به عروسی خود دعوت کنند این اشتباه که از مهمترین اشتباهات داماد برای عروسی است ۲ نتیجه بد خواهد داشت :

اولین اینکه ممکن است طرف مقابل از شما دلخور شود و انتظار دعوت رسمی به وسیله کارت دعوت داشته باشد و هم اینکه ممکن است شما بعدا فراموش کنید چند نفر را به صورت شفاهی دعوت کردید و آنها نیز به عروسی شما بیایند و در آمار و ارقام خصوصا برای پذیرایی و شام مشکل ایجاد شود.

10 اشتباه عجیب داماد در جشن عروسی در تالار و باغ که فاجعه به بار می‌آورد!

همراه نبودن با عروس خانم در برنامه ریزی های مربوط به جشن

یکی از اشتباهات مهم داماد ها در عروسی شرکت نکردن در برنامه ریزی های عروسی همراه عروس خانم است چراکه معمولا عروس خانم ها از ماه ها قبل برای پیدا کردن بهترین تالار عروسی، لباس عروس شیک و رویایی، انواع مدل های حلقه و... شروع به تحقیق ک جستجو میکنند.

اگر در این امور با همسرتان همراه نشوید ذوق و شوق همسرتان را برای یک عروسی عالی از بین میبرد همچنین به یاد داشته باشید نظر شما در تمام امور مربوط به عروسی مهم است.

گفتن جمله "برای من که مهم نیست"

حتی اگر برخی از امور مربوط به عروسی برایتان اهمیت چندانی ندارد هیچوقت جمله‌ی برای من که مهم نیست را به کار نبرید. چراکه ممکن همسرتان را با این جمله دلسرد کنید بهتر است تا حد امکان در تصمیم گیری ها نقش داشته باشید و نظر بدهید.

مذاکره نکردن در مورد تمام جزئیات امور مختلف

10 اشتباه عجیب داماد در جشن عروسی در تالار و باغ که فاجعه به بار می‌آورد!

یکی از اشتباهات رایج داماد ها در عروسی این است که در مورد جزئیات امور مختلف مانند اجاره اتاق عقد، تالار پذیرایی، نوع چیدمان میز و صندلی‌ها، گل‌آرایی، عکاس و فیلمبردار عروسی و…. با تیم انجام دهنده مذاکره و گفت و گو نمیکنید سعی کنید هنگام هماهنگی و عقد قرارداد با تیم اجرا کننده درباره تمام جزئیات مذاکره کرده و به یک نتیجه دلخواه برسید.

شلوغ کردن ماشین عروس

شلوغ کردن بیهوده ماشین عروس نیز از دیگر اشتباهات رایج داماد ها در عروسی است فراموش نکنید ماشین عروس فقط جای شما و عروس خانم است.

منفعل بودن در روز عروسی

10 اشتباه عجیب داماد در جشن عروسی در تالار و باغ که فاجعه به بار می‌آورد!

خیلی از داماد ها در روز عروسی خود منفعل و بی ذوق و شوق هستند و اصلا در کارهایی مانند رقص دونفره، عکاسی عروسی و... حس خود را بروز نمیدهند اما این مورد نیز یکی از اشتباهات داماد در عروسی است سعی کنید در تمام موقعیت ها شاد باشید همراه همسر خود باشید و بهترین لحظات را برای خود و همسرتان بسازید.

فراموش کردن عروس خانم

یکی از اشتباهات داماد در روز عروسی فراموش کردن عروس خانم است. در مجلس عروسی هنگامیکه گرم صحبت با آشنایان خود هستید و یا در حال رقص با دوستانتان هستید، حواستان به عروس خانم هم باشد. او را به هیچ عنوان تنها نگذارید و بیشتر اوقات جشن را در کنار او و همراه او سپری کنید.

دیر پخش کردن کارت های عروسی

از آنجاییکه اصولا داماد در این مورد تصمیم میگیرد که چه زمانی کارت های عروسی برای مهمانان ارسال شوند یکی از اشتباهات داماد برای عروسی گذاشتن این کار برای دقیقه نود است بهتر است حداقل ۲۰ روز مانده به عروسی شروع به پخش کارت های عروسی کنید.

10 اشتباه عجیب داماد در جشن عروسی در تالار و باغ که فاجعه به بار می‌آورد!

دعوا کردن در روز عروسی

روز عروسی مهمترین و خاصترین روز زندگی شماست ممکن است موضوعات مختلفی باعث عصبانی شدن شما شود اما به یاد داشته باشید هیچ چیز ارزش خراب کردن این روز مهم برای خود و همسرتان را ندارد پس سعی کنید در موقعیت های تنش زا نفس عمیق بکشید و آرامش خود را حفظ کنید.

کلام آخر

اشتباهات داماد در عروسی ممکن است این جشن زیبا و خاص را به شبی پراسترس تبدیل کند در این مقاله ما پرتکرارترین اشتباهات داماد در عروسی را برایتان شرح داده ایم با دانستن این اشتباهات بهتر میتوانید از بروز آنها جلوگیری کنید. سپاس از همراهی شما...



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز