بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پشت نویسی کارت عروسی را کار ساده ای نپندارید چراکه در انجام اینکار چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که باید رعایت کنید.

مهمترین اصول پشت نویسی کارت عروسی

یکی از اقدامات لازم و ضروری پس از انتخاب مدل و طرح کارت عروسی و متن آن پشت نویسی کردن یا نوشتن متن پشت کارت عروسی است لابد با خودتان میگویید این مسئله که کار سختی نیست و راحت است اما ما در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم به شما بگوییم در نوشتن متن پشت کارت عروسی چه اصول و نکاتی را باید رعایت کنید.

8 اصل مهم پشت نویسی کارت عروسی +چند ایده متن پشت کارت عروسی جذاب و ترند 1403

پشت نویسی کارت عروسی

اولین چیزی که مهمانانتان از عروسی شما میبینند کارت عروسی شماست اینجاست که اهمیت بالای مدل، طرح، متن و متن پشت کارت عروسی خود را نشان میدهد. بنابراین باید با حساسیت بالا و با توجه به یکسری نکات و اصول مهم انتخاب شود.

نکات مهم نوشتن متن پشت کارت عروسی

۱. متن پشت کارت عروسی را برای تمام مهمانان خود یکسان میخواهید؟

اولین مسئله ای که اهمیت دارد این است که از خودتان بپرسید که آیا متن پشت کارت عروسی را برای مهمانان مختلف ، متفاوت میخواهید یا برای همه را یکسان میخواهید بنویسید!

چراکه ممکن است دلتان بخواهد برای پشت نویسی کردن کارت عروسی برای مهمانان مختلف، فرق بگذارید.

8 اصل مهم پشت نویسی کارت عروسی +چند ایده متن پشت کارت عروسی جذاب و ترند 1403

۲. متن پشت کارت عروسی باید خوانا و زیبا باشد.

نکته مهم دیگری که اهمیت دارد این است که متن پشت کارت عروسی را باید خوانا و با شکل و شمایل زیبا بنویسید.

۳. رنگ خودکار زیبا و مناسب باشد.

شما باید با توجه به رنگ کارت عروسی باید مناسبترین رنگ خودکار را برای پشت نویسی کارت عروسی انتخاب کنید و دقت داشته باشید که متن پشت کارت عروسی ناخوانا نباشد تا مهمانان برای خواندن آن به مشکل بربخورند.

۴. شخص خوش خطی این مسئولیت را به عهده بگیرد.

شما باید از شخصی که میدانید خطی زیبا و خوانا دارد کمک بگیرید و از او بخواهید پشت نویسی کارت عروسی را برایتان انجام دهد اینکار باعث میشود کارت عروسی شپا زیبا تر و شیک تر به نظر برسد همچنین هنگامی که کارت عروسی به دست مهمانانتان برسد آنها با دیدن خطی زیبا به وجد آمده و باعث انتقال حس خوبی به آنها میشود.

8 اصل مهم پشت نویسی کارت عروسی +چند ایده متن پشت کارت عروسی جذاب و ترند 1403

۵. منظورتان را کامل برسانید.

در نکات پشت نویسی کارت عروسی این نکته بسیار مهم است که شما منظور را واضح و کامل برسانید برای مثال شما تنها قصد دعوت دو زوج را دارید و با احتساب دو نفر تدارک دیدید اما این منظور خود را در پشت نویسی کارت عروسی به طور کامل و واضح بیان نمیکنید و این موضوع منجر به اختلال در روند برگزاری مراسم عروسی شما خواهد شد.

۶. اشتباه املایی نداشته باشید.

بدترین اتفاقی که میتواند رخ دهد این است که شما در پشت نویسی کارت عروسی غلط املایی داشته باشید خصوصا در نوشتن اسم و فامیل مهمانان، چراکه میتواند باعث به وجود آمدن کدروت و اختلاف شود.

۷. لیست کاملی از مهمانان در دسترس باشد.

برای اینکه هیچ مهمانی از قلم نیوفتد و فراموشتان نشود بهتر است قبل از شروع پشت نویسی کارت عروسی لیستی کامل از تمام مهمانانی که میخواهید دعوت کنید در اختیار داشته باشید.

8 اصل مهم پشت نویسی کارت عروسی +چند ایده متن پشت کارت عروسی جذاب و ترند 1403

۸. نحوه پشت نویسی کارت عروسی

نحوه پشت نویسی کردن کارت عروسی برای افراد مختلف، بهتر است متفاوت باشد برای مثال باید بدانید که  نوع پشت نویسی روی کارت برای فرد مجرد با فرد متأهل متفاوت است. پشت‌نویسی می‌تواند به چند روش برای چند گروه، تقسیم شود. پشت نویسی براساس مجرد بودن، متأهل بودن، نوع شغل و افراد دارای فرزند انجام شود.

متن پشت کارت عروسی باکلاس

یکی دیگر از دغدغه های عروس و داماد و خانواده هایشان پیدا کردن نمونه متن پشت کارت عروسی مناسب و درخور است . در ادامه نمونه هایی از بهترین متن هایی پشت کارت عروسی را به شما ارائه می دهیم.

  • برای افراد مجرد می‌توانید از (سرکار خانم – و سرکار آقا) استفاده کنید.
  • برای افراد متأهل می‌توانید برای مثال (آقای امینی به همراه بانوی گرامی یا خانم امینی همراه همسر گرامی) استفاده کنید.
  • براساس شغل می‌توانید جمله (جناب/ سرکار خانم دکتر امینی) را به کار ببرید.
  • برای دعوت خانواده نیز جمله (خانواده محترم امینی به همراه فرزندان) را به کارببرید.

8 اصل مهم پشت نویسی کارت عروسی +چند ایده متن پشت کارت عروسی جذاب و ترند 1403

کلام آخر

در انتها ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان در این متن نکات مهم پشت نویسی کارت عروسی را ذکر کردیم و دانستیم که نوشتن متن پشت کارت عروسی چندان کار ساده ای نیست و باید در نوشتن متن پشت کارت عروسی چه اصولی را رعایت کنیم تا یک کارت عروسی زیبا و جذاب داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز