بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
لیست وظایف و کارهای مهمی که داماد میبایست قبل و حین برگزاری جشن عروسی انجام دهد.

وظایف داماد در جشن عروسی

در برگزاری جشن عروسی هر کدام از عروس و داماد ها نیز وظایف و نقش هایی دارند که حین برگزاری جشن باید به این وظایف رسیدگی کنند و از قلم نیاندازند.

در این مقاله از سایت سوربان در مورد وظایف داماد در عروسی صحبت میکنیم برخی از وظایف داماد برای عروسی واضح‌اند مانند خرید و نگهداری از کت شلوار، کمک و همکاری در انتخاب آهنگ رقص با عروس، مشورت در انتخاب محل برگزاری جشن و...

10 وظیفه اصلی داماد برای عروسی و حین جشن که نباید فراموش کند!

اما شاید همه وظایف داماد در عروسی را ندانید و برخی موارد را فراموش کنید پس با ما در ادامه همراه شوید تا مهمترین وظایف داماد در عروسی را با هم بررسی کنیم.

مهمترین وظایف داماد قبل و حین عروسی

  • ملاقات و هماهنگی با تشریفات عروسی و مدیر تالار

یکی از مهمترین وظایف داماد برای عروسی این است که قبل از برگزاری عروسی با تیم تشریفات عروسی که هماهنگی و برگزار کننده مراسم است ملاقات داشته و نکات و تذکر های نهایی را به آنها بازگو کند.

همچنین به محل تالار رفته و در مورد قرارداد با مدیر تالار مذاکره نهایی را انجام دهد.

  • هماهنگی ساقدوش ها

10 وظیفه اصلی داماد برای عروسی و حین جشن که نباید فراموش کند!

از وظایف مهم داماد در عروسی مواردی مربوط به ساقدوش هاست، شما به عنوان داماد باید ساقدوش های خود و همچنین کت شلوارشان را انتخاب کرده، وظایف هر ساقدوش را تعیین و به آنها تذکر دهید این موارد را با مشورت ساقدوش ها انجام دهید.

  • تعیین تعداد مهمانان با مشورت عروس و خانواده اش

تعیین تعداد مهمانان عروسی نیز جزو وظایف داماد در عروسی است شما باید همه کسانی که دوست دارید در جشن شما باشند را اعم از فامیل و دوست و آشنا مشخص کنید و آدرس و شماره تلفن‌شان را بدست آورید. سعی کنید با همسرتان بر سر تعداد مهمانان توافق کنید.

  • انتخاب کارت دعوت عروسی به همراه عروس خانم

10 وظیفه اصلی داماد برای عروسی و حین جشن که نباید فراموش کند!

انتخاب کارت دعوت عروسی از جمله وظایفی است که باید به صورت مشترک و با همسرتان انجام دهید بهتر است از یک تا دو ماه قبل از مراسم برای خرید کارت عروسی اقدام کنید تا یکی دو هفته مانده به مراسم کارت ها را بین مهمانان پخش کنید.

  • یادگیری رقص

رقص دو نفره عروس و داماد قسمت مهمی از مراسم شماست که باید به نحو احسن آن را یاد بگیرید خیلی از داماد ها برای رقص دو نفره ارزش زیادی قائل نمیشوند و یا در بین کارها و تدارکات عروسی فراموششان میشود اما شما به عنوان داماد باید از چند ماه قبل از عروسی وقتی که زمان و انرژی کافی دارید یادگیری رقص را شروع کنید.

حتی پیشنهاد میشود با عروس خانم در یک کلاس رقص ثبت نام کنید و حداقل هفته ای یک یا دو ساعت را به تمرین مشترک بپردازید مطمعن باشید اگر برای این بخش مراسم وقت بگذارید بعدها با دیدن فیلم عروسیتان به وجد آمده و از این کار خود نهایت رضایت را خواهید داشت.

  • تدارک هدیه برای ساقدوش ها

تدارک دیدن هدیه برای ساقدوش ها نیز از وظایف داماد برای عروسی است بهتر است با مشورت همسرتان و با توجه به بودجه‌تان هدیه هایی برای ساقدوش ها انتخاب و تهیه کنید. عروس خانم میتواند برای ساقدوش های خود نظر بدهد و داماد نیز برای ساقدوش های خود.

  • برنامه ریزی برای ماه عسل

10 وظیفه اصلی داماد برای عروسی و حین جشن که نباید فراموش کند!

برنامه ریزی و تدارک ماه عسل از جمله وظایف مهم داماد در عروسی است انتخاب محل ماه عسل را با همکاری و همفکری با عروس خانم انجام دهید سپس کارهای مربوط به برنامه ریزی جزئی تر را خودتان انجام دهید میتوانید برای هر ساعت از ماه عسلتان برنامه ریزی کنید و مکان های مناسب و زیبایی برای ماه عسل خود انتخاب کنید.

بردن عروس به آرایشگاه

یکی از مهمترین وظایف داماد در عروسی که صبح روز عروسی باید انجام دهد بردن عروس به آرایشگاه است ، داماد باید با توجه به هماهنگی هایی که از قبل با عروس خانم داشته در ساعت مقرر عروس را به آرایشگاه برده و در درساعت مقرر نیز به دنبال او برود و او را از آرایشگاه به تالار عروسی ببرد.

  • بردم ماشین عروس به کارواش و گل کاری آن

10 وظیفه اصلی داماد برای عروسی و حین جشن که نباید فراموش کند!

داماد باید قبل از عروسی ماشین را به کارواش برده تا برای عروسی تمیز و زیبا باشد و در نهایت برای گل آرایی آن را به محل مورد نظر برده و گل‌های مناسب و زیبا را برای تزیین ماشین انتخاب کند و با توجه به سلیقه عروس خانم، ماشین را زیبا و جذاب کند.

کلام آخر

جشن عروسی مهمترین جشن زندگی عروس و داماد است اگر هر کدام در نقش خود وظایف خود را به درستی انجام دهد در نهایت یک جشن عروسی زیبا و بینظیر خواهند داشت و بعد ها با یاد و خاطره این روز و جشن مهم لبخند رضایت روی لبشان خواهد نشست.

در این مقاله وظایف مهم داماد قبل و حین برگزاری جشن عروسی را بررسی کردیم یادتان باشد برای اینکه یک جشن عالی داشته باشید باید تمام این وظایف را به نحو احسن انجام دهد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز