بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کادو دادن سر عقد یکی از جذابترین قسمت های جشن عقد است در ادامه به اینکه چه کسانی باید سر عقد هدیه بدهند و اینکه چه جیز هایی میتوانند به عنوان کادو سر عقد تهیه کنند صحبت کردیم.

بهترین گزینه ها برای هدیه و کادو سر عقد محضری

همانطور که میدانید مراسم عقد نیز دارای آداب و رسوم خاصی است یکی از این رسومات زیبا و ماندگار دادن هدیه و کادو سر عقد محضری به عروس و داماد است این هدیه ها چه در مراسم عقد در سالن عقد و محضر عقد و چه در مراسم عقد در تالار و باغ تالار نشانه ای از علاقه و عشق خویشاوندان و آشنایاین نسبت به عروس و داماد است.

در این بین ممکن است سر مسائل کوجک و پیش پا افتاده ای مانند اینکه چه کسی باید سر عقد کادو بده! و هدیه و کادو سر عقد محضری چی باید باشه و کی چی باید هدیه بده، بحث و اختلاف صورت گیرد.

با ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان همراه باشید تا درباره اینکه چه کسی سر عقد باید کادو بدهد و هدیه سر عقد محضری که تدارک میبینند چه چیزی باید باشد را با هم بررسی کنیم.

در عقد محضری چه کسانی باید کادو بدهند؟ + 7 پیشنهاد عالی برای هدیه سر عقد محضری

در عقد محضری چه کسانی باید کادو بدهند؟

یکی از جذابترین قسمت های عقد همین هدیه دادن به عروس و داماد در عقد و عقد محضری است اما اینکه در عقد محضری چه کسانی باید کادو بدهند شاید سوال بیشتر افراد و اقوام عروس و داماد باشد.

طبق عرف و چیزی که رایج است خانواده‌ها و نزدیکان درجه اول عروس و داماد در هنگام جاری شدن خطبه عقد باید هدیه‌ای به عروس و داماد اهدا کنند.

یکی از مهمترین هدیه های عقد و عروسی برای عروس و داماد همین هدیه سر عقد است برای هدیه دادن سر عقد محضری شما باید طبق رسم و رسومات خانوادگی و منطقه زندگیتان و همچنین با در نظر گرفتن وضع مالی و شرایط اقتصادی و میزان بودجه ای که قرار است برای هدیه سر عقد محضری خرج کنید، اقدام به تهیه کادو و هدیه سر عقد محضری کنید.

حواستان باشد هدیه و کادو سر عقد جدای از نشان دادن مهر و محبت شما به عروس و داماد پشتوانه ای مالی برای شروع زندگی مشترک آنان نیز خواهد بود.

۱۰ پیشنهاد عالی برای کادو و هدیه سر عقد محضری

کادو و هدیه سر عقد همانطور که پیش تر گفتیم و با توجه به رسومات خانوادگی و وسع مالی خانواده‌ها انتخاب و خریداری خواهند شد اما ما در ادامه پیشنهاد هایی عالی برای کادو و هدیه سر عقد محضری را ارائه میکنیم که باز هم باید با توجه به شرایط، سلیقه و بودجه خود میتوانید یکی را انتخاب کنید.

۱. سکه طلا

در عقد محضری چه کسانی باید کادو بدهند؟ + 7 پیشنهاد عالی برای هدیه سر عقد محضری

یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه و کادو سر عقد محضری سکه طلاست فرقی ندارد تمام بهار یا نیم‌سکه و یا ربع‌سکه باشد. این بستگی به وضع مالی و اقتصادی خانواده‌ها دارد. سکه می‌تواند به‌عنوان یک پس‌انداز برای تأمین مالی زوج در زندگی آینده‌شان باشد.

۲. بلیط تور های مسافرتی

یکی دیگر از گزینه های جدید و عالی برای کادو عقدی بلیط تور های مسافرتی برای عروس و داماد است قیمت این تور های مسافرتی بسته به مکان و مدت سفر قیمت های مختلفی دارند.

۳. کارت هدیه

دادن کارت هدیه به عروس و داماد نیز یکی دیگر از پیشنهاد های خوب برای کادو و هدیه سر عقد محضری است مزیتی که این کارت های هدیه دارند این است که عروس و داماد میتوانند پول موجود در کارت را طبق سلیقه و نیاز خود خرج کنند.

۴. یک تکه طلا

در عقد محضری چه کسانی باید کادو بدهند؟ + 7 پیشنهاد عالی برای هدیه سر عقد محضری

خانم ها علاقه خاصی به طلا و جواهرات دارند ازین رو دادن یک تکه طلا به عنوان کادو و هدیه سر عقد به عروس و داماد میتواند برای آنان خوشایند باشد‌.

۵. سرویس طلا

خیلی از خانواده ها رسم دارند هدیه سر عقد به عنوان زیرلفظی سرویس طلا به عروس هدیه بدهند در کل طلا به دلیل ارزش مالی بالایی که دارد به عنوان یک پس انداز برای آینده زندگی مشترک عروس و داماد به شمار میرود.

۶. گل های تزیینی زیبا و یا گل نقره

یکی دیگر از گزینه های عالی برای هدیه و کادو سر عقد گل است و چه بهتر که این گل ها تزیین شده و زیبا باشند همپنین گل های نقره نیز میتوانند یکی از بهترین هدیه و کادو سر عقد برای عروس و داناد باشند.

۷. پول نقد

در عقد محضری چه کسانی باید کادو بدهند؟ + 7 پیشنهاد عالی برای هدیه سر عقد محضری

اگر نمیدانید کادو سر عقد چه هدیه ای تهیه کنید میتوانید هر چقدر پول که در وسعتان است را به شکلی زیبا تزیین یا در باکس یا پاکتی زیبا قرار داده و به عروس و داماد به عنوان کادو عقدی هدیه دهید.

کادو های عقد مال کیه؟

طبق رسم اکثر خانواده‌ها کادوهایی مانند سرویس‌ طلا، نیم ست و گوشواره، النگو و دست بند و انگشتر برای عروس خانم است و هدایای نقدی و سکه، پلاک و زنجیر طلا و ساعت نیز که برای داماد تهیه‌شده از آن داماد بوده است.

کلام آخر

در پایان ضمن تشکر از همراهی شما باید گفت که بدون زیرلفظی و کادو های گران قیمت سر عقد نیز میتوان زندگی مشترک را آغاز کرد دعای خیر خانواده‌ها برای عروس و داماد و خوشبختی آن‌ها بهترین هدیه و کادو سر عقد محضری برای آنهاست.

بحث‌ و گفتگو در مورد هدیه‌ های مادی و غیرضروری کار درستی نیست هر چه مراسمات عقد و عروسی مختصر و بدون حاشیه و به دور از بحث های مالی برگزار شود عروس دامادها با آرامش و خیال آسوده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز میکنند.

با این حال ما در این مقاله به موضوع کادو و هدیه سر عقد محضری پرداختیم و به شما گفتیم در عقد محضری چه کسانی باید به عروس و داماد کادو بدهند و این هدیه ها چه چیزی باشد بهتر است.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان