بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در تعیین قیمت نهایی تالار عروسی عوامل متعدد و مهمی تاثیرگذار است در ادامه به بررسی این فاکتورهای مهم میپردازیم.

هزینه تالار عروسی به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟

جشن عروسی مهمترین و خاص ترین رویداد زندگی هر شخصی است و قطعا هر کسی دوست دارد یک جشن به یاد ماندنی و خاطره انگیز هم برای خود و هم مهمانان خود برگزار کند یکی از مقدمات جشن عروسی انتخاب یک تالار عروسی درجه یک و بی نظیر برای مراسم است اما مهم است بدانید چه عواملی بر تعیین هزینه تالار عروسی موثر است و قیمت تالار عروسی به چه عواملی بستگی دارد!

با ما در ادامه این مطلب از سوربان همراه شوید تا مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت تالار عروسی را بررسی کنیم و ببینیم قیمت تالار عروسی بر حسب چه عواملی تعیین میشود، با دانستن این عوامل شما بهتر میتوانید هزینه های عروسیتان را مدیریت کنید.

7 پارامتر تعیین کننده قیمت تالار عروسی

عوامل موثر در تعیین هزینه تالار عروسی

در صورتی که میخواهید عروسی خود را در یک تالار عروسی خوب برگزار کنید باید به موضوع توجه کنید که فاکتور های مهمی در تعیین قیمت نهایی تالار عروسی موثر است در ادامه شما را با این عوامل مهم آشنا میکنیم :

۱. محل قرارگیری تالار عروسی

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت نهایی تالار عروسی محل قرارگیری آن است قیمت تالار عروسی در برخی شهر ها بالاتر از دیگر شهرهاست همچنین قیمت تالار عروسی در محدوده بالاشهر قطعا بیشتر از قیمت تالار در محدوده پایین شهر است.

۲. امکانات تالار

امکانات متنوع و مختلف تالار از عوامل مهم تاثیر گذار روی قیمت تالار عروسی است هر چقدر امکانات متنوع و با کیفیت تری در یک تالار عروسی موجود باشد این مسئله روی قیمت تالار تاثیر خواهد داشت.

از این رو شما باید برای انتخاب یک تالار عروسی امکانات موجود در آن تالار را بررسی کنید و ببینید آیا امکانات موجود با قیمت تالار همخوانی دارد یا خیر.

7 پارامتر تعیین کننده قیمت تالار عروسی

۳. نحوه پذیرایی و تشریفات تالار

از دیگر فاکتور های مهم که روی هزینه تالار تاثیر مستقیم دارد نحوه پذیرایی و تشریفات تالار عروسی است به هر میزانی که نحوه پذیرایی و سیستم تشریفات یک تالار عروسی حرفه‌ای باشد، به همان میزان هزینه برگزاری مراسم در این تالارها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

۴. ظرفیت تالار عروسی

ظرفیت تالار نیز از دیگر عوامل مهم تاثیرگذار روی قیمت نهایی تالار عروسی است امروزه تالار های عروسی با ظرفیت های مختلف در سراسر کشور وجود دارند.

قطعا تالار های عروسی که ظرفیت بالاتری دارند نسبت به تالار های عروسی که ظرفیت کمتری دارند هزینه بیشتری خواهند داشت تالار عروسی با ظرفیت بالاتر تعداد بیشتری از مهمانان را در خود جای میدهد این مسئله باعث می‌شود که کارکنان تالار نیاز به افزایش سرعت خدمات دهی و پرسنل بیشتری داشته باشند.

از طرفی در تالارهایی که ظرفیت بیشتری دارند و می‌توانند تعداد بسیار زیادی از مهمانان را در خود جای دهند، هزینه‌های جانبی بسیار زیادی برای مسائل بهداشتی، دیزاین، دکوراسیون و ... خواهند داشت.

7 پارامتر تعیین کننده قیمت تالار عروسی

۵. دیزاین داخلی و دکوراسیون تالار

امروزه دیزاین و دکوراسیون داخلی تالار برای عروس و داماد ها اهمیت فراوانی دارد به همان میزان که تالار عروسی در دیزاین و دکوراسیون عالی باشد و ایده به خرج دهد قطعا هزینه اجاره تالار نیز بالا میرود.

پس دیزاین و دکوراسیون داخلی تالار نیز یکی از عوامل مهم تاثیرگذار روی قیمت نهایی تالار عروسی است از مهمترین عوامل دیزاین و دکوراسیون داخلی تالار که روی قیمت نهایی تالار عروسی تاثیر مستقیم دارد میتوان به : نورپردازی محیط، گل آرایی، تزیین مسیرهای تالار، دیزاین جایگاه عروس و داماد، کیفیت چیدمان و ... اشاره کرد.

7 پارامتر تعیین کننده قیمت تالار عروسی

۶. کیترینگ مراسم

از دیگر عوامل مهم تعیین کننده قیمت تالار عروسی کیترینگ مراسم است قطعا هرچقدر پول بیشتری در این راستا خرج کنید باعث میشود خدمات بیشتر و ویژه تری دریافت کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که در بخش کترینگ مراسم خدمات مختلفی ارائه می‌شوند که این خدمات به صورت مستقیم بر روی هزینه اجاره تالار عروسی تاثیر داشته از این رو شما نیز باید به این موارد توجه ویژه داشته باشید.

تنوع غذاهای شام، منوی غذا، کیفیت غذای سرو شده، وجود دسرها، فینگر فود ها، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، شیرینی‌ها، ارائه خدمات به صورت سلف سرویس، نحوه پذیرایی از مهمانان توسط پرسنل، تعداد دفعات شارژ میز‌های پذیرایی در هنگام برگزاری مراسم عروسی، در خواست طبخ غذا‌های خاص و ... همگی ازجمله عوامل مهمی هستند که در بخش کترینگ مراسم بر روی هزینه تالار عروسی تأثیر دارد.

۷. مناسبت های مختلف

در بعضی از فصل‌ ها و مناسبت‌ ها مانند  عید نوروز، قیمت تالار بسیار بالاست. اگر میخواهید هزینه‌ها را کم کنید، بهتر است در فصول کم‌تردد و مناسبت‌های خلوت تر تالار مورد نظر خود را رزرو کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم مهمترین عوامل تاثیرگذار روی هزینه نهایی تالار عروسی را بررسی کنیم توجه به این عوامل مهم باعث میشود تا شما دید کاملی در مورد هزینه نهایی تالار عروسی پیدا کنید و در نهایت یک تالار عروسی متناسب با بودجه خود انتخاب کرده و مراسم عروسی خود را آنجا بدگزار کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز