بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
واگذاری تالار عروسی فرایندی پیچیده است و مستلزم وقت و دقت کافی است برای واگذار کردن تالار عروسی خود باید مراحل مهمی را طی کنید.

مراحل واگذار کردن تالار عروسی به چه صورت است؟

اگر شما صاحب یک تالار عروسی باشیدو حالا به هر دلیلی میخواهید آن را به شخصی واگذار کنید باید مراحل مهمی را طی کنید ما در این مقاله از سایت سوربان این مراحل مهم را برایتان شرح میدهیم با ما تا انتها همراه شوید.

واگذار کردن تالار عروسی با 6 مرحله مهم!

مراحل واگذار کردن تالار عروسی

در ادامه مراحل مهم واگذار کردن تالار عروسی را برای شما عزیزان شرح میدهیم.

۱. قیمت را تعیین کنید.

در گام نخست شما باید با مشورت یک متخصص و اگر شرکایی دارید قیمت تالار عروسی را تعیین کنید همانطور که میدانید موارد و فاکتور های مهمی در تعیین قیمت یک تالار عروسی موثر است از جمله :

  • موقعیت مکانی تالار
  • ظرفیت تالار
  • امکانات تالار
  • خدمات ارائه شده توسط تالار

۲. تالار را برای واگذار کردن مهیا کنید.

در مرحله دوم از مراحل واگذار کردن تالار عروسی شما باید تالار خود را برای فروش و واگذاری آماده کنید برای اینکار ابتدا تالار عروسی را به طور کامل تمیز کنید سپس اگر تالار عروسی به تعمیرات و بازسازی نیاز دارد آن را انجام دهید و در انتها لوازم و تجهیزات تالار را به صورتی چیدمان کنید که برای بازدیدکنندگانی که قصد خرید تالار را دارند جذاب به نظر برسد.

واگذار کردن تالار عروسی با 6 مرحله مهم!

۳. انجام تبلیغات جهت فروش

گاهی مشتری و طرف حسابتان را میشناسید و نیازی به تبلیغ برای فروش و واگذاری تالارتان نیست اما ممکن است هنوز مشتری تالار خود را پیدا نکرده باشید در این صورت شما باید با آگهی در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات در اینترنت و معرفی تالار به سایر صاحبان تالارهای عروسی تالارتان را به فروش بگذارید.

۴. مذاکره با فرد جهت در جهت واگذاری تالار عروسی

در گام بعدی و پس از دریافت پیشنهادات از طرف خریداران باید با آنها مذاکره کنید و در نهایت بهترین مورد را نهایی کنید، در مذاکره با خریدار باید به مواردی همچون : شرایط پرداخت، تاریخ تحویل تالار و تعهدات خریدار دقت کنید.

۵. ثبت و تایید نهایی قرارداد

واگذار کردن تالار عروسی با 6 مرحله مهم!

پس از مذاکرات متعدد و مقایسه خریداران و انتخاب بهترین آنها با توجه به قیمت و شرایط خریدار شما باید قرارداد واگذاری تالار خود را کاملا بررسی و سپس امضا کنید.

قرارداد واگذاری تالار عروسی باید شامل موارد مهمی همچون قیمت تالار، شرایط پرداخت، تاریخ تحویل تالار و تعهدات خریدار باشد.

۶. تحویل دادن تالار به صاحب جدید

در گام آخر شما باید پس از امضای قرارداد و توافق نهایی با خریدار در موعد مقرر تالار را به خریدار تحویل دهید در این مرحله شما ضمن تحویل کلید تالار عروسی به صاحب جدید باید تمام مدارک و اسناد تالار و همچنین تجهیزات و وسایل تالار را نیز به صاحب جدید تحویل دهید.

کلام آخر

واگذاری تالار عروسی به صاحب جدید یک فرایند پیچیده است که نیاز به وقت و دقت کافی دارد و نباید این کار را عجله و بدون دقت انجام داد چراکه پمکن است در این کار متحمل ضررهایی شوید.

در این مقاله ۶ مرحله مهم واگذاری تالار عروسی را برایتان برشمردیم اگر قصد واگذاری تالار عروسی خود را دارید باید این مراحل را با دقت و زمان کافی انجام دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز