بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
دیگر همچون گذشته آرایش کردن فقط مختص عروس خانم ها نیست بلکه داماد ها نیز برای داشتن ظاهری شیک و جذاب از گریم استفاده می کنند برای انتخاب بهترین آرایشگاه داماد باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید.

نکات مهم آرایش و گریم داماد که باید بدانید

در روز عروسی و جشن عروسی که مهمترین اتفاق زندگی هر شخصی است همه توجهات به سمت عروس و داماد جلب است قطعا هر عروس و دامادی دوست دارد در این روز بهترین ورژن خود باشد.

در گذشته فقط عروس خانم ها برای عروسی آرایش و میکاپ میکردند اما امروزه داماد ها نیز باید قبل از عروسی با دانستن نکات آرایش داماد به دنبال یک آرایشگاه حرفه ای باشند تا در این مراسم شیک و آراسته ظاهر شوند.

در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم به این موضوع بپردازیم و ضمن بررسی نکات مهم آرایش داماد ، مشخاصت یک آرایشگاه و گریمور حرفه ای و درجه یک را برای شما بازگو کنیم تا بهترین انتخاب را در این مورد داشته و یک گریم داماد حرفه ای و شیک تحویل بگیرید.

10 شاخصه مهم یک آرایشگاه داماد خوب و گریمور درجه یک و حرفه ای

گریم داماد چیست و شامل چه خدماتی میشود؟

ابتدا بهتر است با تعریف کلی گریم داماد آشنا شویم، باید بدانید که آرایش داماد با آرایش عروس بسیار متفاوت است مثلا برای داماد رژ، رژ گونه و... استفاده نمیکنند یا حداقل به همان شدتی که برای آرایش عروس استفاده میشود برای داماد به کار نمیبرند.

هدف از گریم داماد آرایش و میکاپ داماد نیست چراکه صورت آقایان برای آرایش ساخته نشده و مناسب نیست با آرایش تناسب صورتشان برهم میریزد.

در اصل هدف از آرایش داماد یکدست کردن پوست و از بین بردن آثار لک و جای جوش و منظم و مرتب کردن مو و چهره داماد است این کار ها برای تعادل چهره داماد انجام می شود.

فواید گریم داماد

گریم کردن صورت داماد باعث میشود که :

  • صورت داماد در جشن عروسی عرق نکند و برق نیفتد.
  • در فلاش عکس ها لک ها و ناهمواری های صورت مشخص نباشد.
  • داماد در جشن عروسی اش یک ظاهر مرتب و شیک و پوست صاف و یکدست داشته باشد.

نکات مهم انتخاب آرایشگاه داماد

10 شاخصه مهم یک آرایشگاه داماد خوب و گریمور درجه یک و حرفه ای

در وهله اول شنا باید یک آرایشکاه درجه یک و یک گریمور حرفه ای و کاربلد پیدا کنید در ادامه به شما خواهیم گفت برای انتخاب بهترین آرایشگاه داماد باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

  • کارکنان آرایشگاه به نظرات و سلیقه شما اهمیت بدهند.

یک آرایشگر حرفه ای تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا بهترین خدمات را به شما ارائه کند تا شما از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید به نظرات شما گوش میدهد و سلیقه شما برایش مهم است.

مدل موهای متنوع و مد روز را به شما نشان دهد، از شما بپرسد کدام مدل مو سلیفه شماست و پیشنهاد دهد کدام مدل موها بیشتر به چهره و استایل شما خواهد آمد.

  • در انتخاب آرایشگاه عجله نداشته باشید.

شما نباید در انتخاب آرایشگاه عجله کنید و این کار را بی اهمیت و سرسری بگیرید حتما تحقیق کنید تا یک آرایشگاه خوب و حرفه ای را برای آرایش دامادی انتخاب کنید همچنین شما میتوانید از دوستان و آشنایانی که قبل شما ازدواج کردند و از گریم دامادی خود راضی بودند درخواست کنید آرایشگاه خود را به شما معرفی کنند.

  • آرامش شما مهم است

10 شاخصه مهم یک آرایشگاه داماد خوب و گریمور درجه یک و حرفه ای

شما باید آرایشگاهی را انتخاب کنید که مکانی آرام و کارکنانی خوش برخورد داشته باشد چراکه شما برای آرایش دامادی ساعت ها قرار است در این محیط باشید و با کارکنان آنجا تعامل کنید.

  • همه چیز را تست کنید.

اگر یک آرایشگر جدید پیدا کرده اید و از نحوه ی کار آن مطمعن نیستید، اجازه ندهید همه جای موهای شما را کوتاه کند. میتوانید ابتدا از او بخواهید کمی به موهای شما، خط ریشتان و خود ریشتان مدل بدهد. با این کار می توانید مهارت او را محک بزنید و از کیفیت کار او مطلع شوید. دقت کنید که یک آرایشگر ماهر این کارها را به آسانی و مهارت کامل انجام می دهد و به نتیجه دلخواه می رسد.

  • تحقیق کنید.

امروزه با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شما خیلی راحت میتوانید دز مورد آرایشگرتان تحقیق کنید نمونه کارهایش را ببینید و درصد رضایت مشتری را در آن آرایشگاه بسنجید.

  • با آرایشگر خود ملاقات داشته باشید.

سعی کنید قبل از مراجعه برای آرایش داماد با آرایشگر خود یک جلسه ملاقات داشته باشید و سوالات مهم خود را از او بپرسید آیا نمونه کارهای او واقعی است؟ چه مدل مویی مناسب چهره و استایل شماست؟ چه محصولاتی برای جنس مو و پوست شما مناسب است؟ و...

10 شاخصه مهم یک آرایشگاه داماد خوب و گریمور درجه یک و حرفه ای

  • تمیزی و نظافت آرایشگاه مهم است.

در انتخاب بهترین آرایشگاه داماد توجه به نظافت و تمیزی محیط آرایشگاه مهم است آرایشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر کار حرفه ای به تمیزی محیط و وسایل و تجهیزات کار نیز اهمیت بدهد و همیشه محیطی تمیز و مرتب داشته باشد و وسایلش را هرچند وقت یکبار ضدعفونی و تمیز کند.

  • یک آرایشگر ماهر باید اعتپاد به نفس داشته باشد.

یک آرایشگر خوب و حرفه از مهارت و کار خود مطمعن است و با اعتماد به نفس با شما برخورد میکند هنگام صحبت با آرایشگر خود به زبان بدن و حرکات او دقت کنید تا بتوانید بفهمید آرایشگر در مورد خودش و کارش چه حسی دارد.

  • یک آرایشگر حرفه ای آراسته و مرتب است.

یکی دیگر از شاخصه های یک آرایشگر و گریمور داماد خوب و حرفه ای این است که او مرتب و آراسته باشد این آرایشگر باید در دسترس شما باشد وقرار ملاقات ها را خوب تنظیم کند و اگر زمانی خواستید با او ملاقات کنید و او نتوانست درباره ی قرار ملاقات کنسل شده قبلش شما را خبر دار کند. و اگر یک روز آرایشگر دیگری را جایگزین خود کرده باید به شما خبر دهد تا گیج و غافلگیر نشوید.

  • محیط آرایشگاه

در انتخاب بهترین آرایشگاه داماد باید توجه کنید که آرایشگاه مورد نظر شما، وسایل ضروری همانند روپوش، پیشبند و حوله ی تمیز را داشته باشد. کارکنان این آرایشگاه باید اقدامات امنیتی لازم را درباره ی استفاده از لوازم الکترونیکی، و ذخیره ی محصولات خطر ناک را رعایت کنند. علاوه بر این موارد، آرایشگاه مورد نظر باید فضای کافی برای حرکت کردن و یک تهویه مناسب را داشته باشد.

10 شاخصه مهم یک آرایشگاه داماد خوب و گریمور درجه یک و حرفه ای

کلام آخر

همانطور که گفتیم اجرای صحیح و بی نقص گریم داماد نیازمند رعایت نکاتی است که در این مقاله مهمترین این نکات را مطرح کردیم برای داشتن یک ظاهر شیک و زیبا باید نکات مهمی که در این مقاله مطرح شد را قبل از انتخاب آرایشگاه داماد در نظر بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • ناشناس پنجشنبه, 11 مرداد 1403

    عالی

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنونم از لطف و انرژی مثبتی که به ما میدید.


عناوین جذاب امروز