بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه مدل های جدید (ترند 2024) شیک و زیبای لباس عروس را به شما معرفی میکنیم.

معرفی و بررسی انواع مدل های لباس عروس جدید 2024

انواع لباس عروس و انواع مدل لباس عروس تنوع فراوانی دارد شناخت این مدل ها در انتخاب بهترین مدل لباس عروس به شما کمک شایانی میکند پس اگر عروسیتان نزدیک است و با انواع مدل های لباس عروس آشنایی ندارید از شما دعوت میکنیم در ادامه این مطلب از سوربان همراه ما شوید تا انواع مدل های لباس عروس را به شما معرفی کنیم در مورد هر مدل توضیحات مختصری را برایتان ارائه دهیم و به شما بگوییم با توجه به فرم بدنتان کدام مدل لباس عروس برایتان مناسب تر است.

10 مدل لباس عروس ترند 2024 را بهتر بشناسید تا بهتر انتخاب کنید!

آشنایی با انواع مدل های لباس عروس

این روزها لباس عروس در انواع مدل های مختلف برای همه سلایق و تمام فرم اندام ها طراحی و عرضه میشوند نکته مثبت این تنوع مدل های لباس عروس همین موضوع است که لباس عروس ها امروزه برای تمام سلیقه ها و و برای تمام اندام ها پیدا میشوند! و نکته منفی این تنوع مدل این است که برای بسیاری از عروس خانم ها انتخاب از بین ده ها مدل متنوع بسیار سخت و پیچیده خواهد شد در ادامه به معرفی و بررسی جدیدترین و ترندترین مدل های لباس عروس میپردازیم.

۱. مدل لباس عروس A-line

10 مدل لباس عروس ترند 2024 را بهتر بشناسید تا بهتر انتخاب کنید!

نامگذاری این مدل لباس عروس به این دلیل بوده که شبیه حرف A است در این مدل لباس عروس اندام تا کمر متناسب و از کمر تا پاجه پرتر میشود این مدل برای عروس خانم هایی که فرم بدن گلابی دارند بسیار مناسب است خط A روی باسن می‌ چرخد، کمر را کوچک‌ تر نشان می‌دهد و چشم را به سمت سینه هدایت می‌ کند. اگر عروس های ریزه اندام از استایل های بدون بند خودداری کنند، می توانند از آن برای کشیده شدن بدن استفاده کنند.

۲. فرم لباس مجلسی

این مدل لباس عروس سبک سنتی شاهزاده خانم است که یک نیم تنه زیبا را با دامن دارامتیک ست میکند این مدل لباس عروس برای کسانی که شانه های پهن و سینه های بزرگ دارند بسیار مناسب است چراکه نیم تنه بالا و پایین را یکدست میکند برای همه فرم های بدن مناسب است به جز عروس خانم های خیلی ریز نقش!

این مدل لباس عروس پر زرق و برق است  و برای عروس هایی که رویای عروسی کلاسیک افسانه ای را دارند گزینه عالی است. ترکیب یک نیم تنه توری و یک دامن مجلسی کامل، چین دار یا جمع شده، واقعاً از ناحیه کمر شما را تحت فشار قرار می دهد. اگر بالا تنه نحیف و ظریفی دارید بهتر است به دنبال خرید این مدل نباشید!

۳. لباس عروس باسکی

10 مدل لباس عروس ترند 2024 را بهتر بشناسید تا بهتر انتخاب کنید!

این مدل لباس عروس برای اندام های باریک یا نیم تنه های کوتاه بسیار مناسب است، بدنه ای متناسب داشته که درست زیر خط طبیعی کمر قرار میگیرد و در جلوی نیم تنه حالت V شکل ملایمی دارد این مدل بالاتنه را طولانی نشان میدهد اما توجه را به سمت کمر جلب می‌ کند، پس اگر از شکم خود آگاه هستید که در لباس معلوم می شود، آن را انتخاب نکنید .

۴.مدل لباس عروس ستون یا غلاف

این مدل لباس عروس برای بدن های ورزشی و هیکل های روفرم بسیار گزینه مناسبی است، استایلی با برش باریک که مستقیماً از گردن تا لبه پایین می‌ آید. در چهره های لاغر قد بلند یا کوتاه فوق العاده به نظر می رسد اما از سمت دیگر می تواند بسیار نامناسب نیز باشد زیرا پارچه اغلب کشش کمی دارد. لباس ستون دار یا غلاف از شکل طبیعی بدن پیروی می کند، بنابراین اگر می خواهید چهره ای جذاب و فرم بدن را به نمایش بگذارید، انتخاب فوق العاده ای است. اما اگر با نمایش فرم بدن در قسمت های مختلف مشکل دارید، از خرید آن صرف نظر کنید.

۵. مدل لباس عروس انداختن دور کمر

10 مدل لباس عروس ترند 2024 را بهتر بشناسید تا بهتر انتخاب کنید!

برای باسن کوچک و نیم تنه بلندتر بهترین گزینه است در این مدل خط کمر تا وسط باسن پایین می افتد و طول آن را به نیم تنه بالا اضافه میکند پس میتواند پاهای خانم های ریز نقش و ریز اندام را کوتاه تر نشان دهد اصولا در لباس عروس های ری دریایی و شیپوری که خط کمر در وسط ران را زیر کمر قرار دارد افت زیاد کمر دیده میشود.

۶. مدل امپراطوری

این مدل برای کسانی مناسب است که اندام سیبی شکل دارند و میخواهند شکم خود را بپوشانند سیلوئت های امپراتوری دارای خط کمر بلندی هستند که دقیقاً از زیر نیم تنه و با اندام متناسب شروع می شود. دامن به طور معمول بلند و روان است که بدن را می‌ چرخاند، بر روی کمر تأکید می‌ کند و به بلند شدن بدن کمک می‌ کند.

لباس های خط امپایر برای عروس های لاغر با نیم تنه کوچک و برای عروس های ریزه اندامی که می خواهند قد بلندتر به نظر برسند عالی هستند. در اطراف پاها و باسن تقریبا راحت و گشاد است و همچنین برای عروس های سیبی شکل عالی است، با کمی وزن اضافی در وسط، توجه را به سمت بالا جلب می کند و وسط را صاف می کند.

۷. مدل دم ماهی یا پری دریایی

10 مدل لباس عروس ترند 2024 را بهتر بشناسید تا بهتر انتخاب کنید!

لباس عروس دم ماهی یا پری دریایی از دیگر مدل های پرطرفدار و محبوب بین مدل های لباس عروس است این مدل یک شکل دم پری دریایی براق ایجاد می کند و برای برجسته کردن منحنی ها فوق العاده است. تفاوت اصلی بین لباس پری دریایی و شیپور (مدل بعدی) این است که شعله ور شدن در آن شروع می شود. برای لباس ترومپت/فیت و گشاد، تا وسط ران است، در حالی که لباس عروس دریایی به طور چشمگیری زیر زانو می‌ چرخد.

انتخاب توری به‌ عنوان متریال اصلی شما، هر گونه توده‌ ها و برآمدگی‌ ها را از بین می‌ برد و این استایل در آغوش گرفتن چهره را جذاب تر می‌ کند. از قد کمی نیز بهره می برد، بنابراین یک جفت کفش پاشنه بلند راحت اضافه کنید که بتوانید در تمام روز بپوشید.

۸. مدل شیپوری

برای فرم اندام گلابی شکل و ساعت شنی بهترین انتخاب است لباس عروس مدل شیپوری چیزی مابین لباس خط A و دم ماهی است . پارچه از بالاتنه به پایین تا وسط ران روی بدنه قرار می گیرد و به شکل «ترومپت» روی زمین می گشاید. همه این نام‌ ها اغلب توسط طراحان لباس به جای هم استفاده می‌ شوند، بنابراین مطمئن شوید که به وضوح به جایی که در لباسی که امتحان می‌کنید نگاه کنید. جابجایی لباس‌ های شیپوری آسان‌ تر است، زیرا شعله‌ ها و دنباله بالای زانو می‌ آیند.

۹. لباس عروس پرنسسی

10 مدل لباس عروس ترند 2024 را بهتر بشناسید تا بهتر انتخاب کنید!

مدل لباس عروس پرنسسی نیز یکی دیگر از انواع پرطرفدار بین مدل های لباس عروس است که برای تمام فرم های بدن مناسب است لباس عروس پفی پرنسسی یک انتخاب خاص و باکلاس برای عروس‌های خوش سلیقه‌ای است که سبک پرنسسی لباس عروسی را دوست دارند و می‌خواهند در تمام طول شب همه نگاه‌ها را به سمت خود خیره کنند.

۱۰. لباس عروس قد کوتاه

این مدل لباس عروس ممکن است خیلی مرسوم نباشد، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که لباس کوتاه با نمایش دادن پاها، شما را قد بلند تر نشان می دهد. همچنین پیراهن های کوتاه نسبت به مدل های مرسوم و تکراری، متفاوت و مدرن تر است. لباس های بلند یا دنباله دار برای عروس های قد کوتاه خیلی مناسب نیست. اما دامن های جذب بالای زانو می توانند این افراد را بسیار زیباتر نشان دهند.

از آن جا که در لباس عروس کوتاه، پاها بیشتر از پیراهن به چشم می آیند، می توانید بدون آن که نگران شلوغی لباس خود باشید انواع مدل های کار شده، توری و دارای جزئیات را انتخاب کنید.

ارتفاع لبه پایینی لباس باید مناسب شما بوده و قد آن بین بالای زانو تا وسط ساق پا باشد. رقصیدن و راه رفتن با این مدل لباس، راحت تر است و به همین دلیل برای مراسم هایی که در فضای باز برگزار می شوند بسیار ایده آل است.

سخن آخر

بی شک انتخاب لباس عروس برای نو عروسان یکی از مهم‌ترین و هیجان‌‌ انگیزترین آیتم‌ ها برای هر چه باشکوه‌ تر شدن جشن ازدواج محسوب می‌شود. در حال حاضر مدل‌های لباس عروس بسیار زیادی در بازار وجود دارد و شما با انبوهی از گزینه‌های انتخابی رو به رو هستید.

ما در این مقاله زیباترین و ترندترین مدل های لباس عروس را به شما معرفی کردیم تا با شناخت این مدل ها انتخاب برای شما نوعروسان راحت تر باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز