بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
نگران کوتاهی قد خود نباشید! ما در ادامه به شما خواهیم گفت با رعایت چه نکاتی میتوانید در لباس عروس رویایی خود مثل یک پرنسس بدرخشید و بلند تر از قد خود ظاهر شوید.

بهترین انتخاب مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها

همانطور که میدانید همه اندام ها یکی نیستند برخی قد بلند و برخی قد کوتاه هستند اما چیزی که اهمیت دارد این است که شما با هر مدل اندامی میتوانید بهترین مدل لباس عروس را برای خود انتخاب کنید تا در مهمترین شب زندگیتان جذاب تر دیده شوید.

در این مقاله از سایت سوربان قرار است به موضوع انتخاب لباس عروس برای قد کوتاه ها بپردازیم پس اگر عروسیتان نزدیک و است و در گروه عروس های قد کوتاه قرار دارید و نمیدانید چه مدل لباس عروسی برای شما بهتر است این مقاله برای شماست.

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

لباس عروس برای قد کوتاه ها

تا انتها همراه ما باشید تا نکات مهم در انتخاب لباس عروس برای افراد قد کوتاه را با هم بررسی کنیم و به شما بگوییم بهترین انتخاب مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه چه مدلی است.

انتخاب لباس عروس برای عروس خانم ها یک دغدغه بزرگ است و قطعا مزون های متعددی را زیر و رو میکنند تا لباس عروس رویایی خود را بیابند.

امروزه تنوع مدل لباس عروس به قدری زیاد است که تقریبا میتوان گفت هر مدل اندامی میتواند لباس عروس مناسب خود را پیدا کند عروس های قد کوتاه نیز با کمی دقت و توجه به چند نکته اساسی و مهم میتوانند لباس عروسی را انتخاب کنند که آن ها را قد بلدتر و کشیده تر نشان دهد.

عروس های قد کوتاه چه لباس عروسی انتخاب کنند؟

  • لباس عروس راسته

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

یکی از گزینه های عالی برای لباس عروس برای قد کوتاه ها لباس عروس راسته است لباس عروس های راسته به طرز عجیبی اندام شما را کشیده تر و لاغر تر نشان میدهد.

  • لباس عروس سلطنتی و یقه هفت

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

این مدل لباس عروس یکی از گزینه های عالی برای عروس های قد کوتاه است چراکه باعث متناسب به نظر رسیدن قد آنها میشود همچنین اگر اندام متناسبی نیز دارید بهترین انتخاب برای شما لباس عروس سلطنتی خواهد بود.

لباس عروس های سلطنتی اغلب از جنس های پارچه توری، ابریشمی، ساتن سنگین و یا تافته دوخته میشوند.

یقه هفتی شکل بلند طراحی شده در این مدل معمولا برشی ساده داشته و تا خط کمر ادامه دار است از این رو باعث بلندتر نشان داده شدن بالاتنه افراد میشود. همچنین با برجسته‌ کردن و بلند کردن پایین‌ تنه و نیز پاها، اندام عروس خانم های قد کوتاه را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

  • لباس عروس پری دریایی

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

برای عروس های قد کوتاه لباس عروس پری دریایی یک گزینه عالی است لبه پایینی این مدل لباس عروس که شبیه دم پری دریایی است یک خطای دید ایجاد کرده و باعث میشود پاهای فرد بلندتر جلوه کنند.

  • لباس عروس A لاین

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

به طور کلی میتوان گفت لباس عروس هایی که A شکل هستند برای عروس های قد کوتاه بهترین انتخاب است دامن این مدل لباس عروس از کمر طبیعی بالاتر در نظر گرفته میشود و این امر باعث میشود قد افراد در قسمت پاها کشیده تر به نظر برسد.

  • لباس عروس ترومپت

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

از دیگر مدل لباس عروس های مناسب برای افراد قد کوتاه لباس عروس ترومپت است این لباس عروس دامنی بلند و دنباله دار دارد و این دامن بلند باعث میشود قد عروس خانم بلندتر نشان داده شود این مدل لباس عروس یقه دکلته دارد و این یقه نیز باعث بلندتر دیده شدن قد افراد میشود و برای هر اندامی خصوصا عروس های کوتاه قد مناسب است.

  • لباس عروس کوتاه

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

اگر میخواهید سنت شکنی کنید و قد کوتاهی دارید لباس عروس با دامن کوتاه نیز میتواند گزینه عالی برای شما باشد این مدل با نمایش دادن پاها باعث میشود قد عروس بلنوتر دیده شود.

  • لباس عروس با یقه کار شده

8 مدل لباس عروس برای قد کوتاه ها که بلندتر دیده بشن! + نکات تکمیلی

لباس عروس با یقه های کار شده نیز یکی از آن مدل های مناسب برای عروس های قد کوتاه است در این مدل با یقه کار شده نگاه ها به سمت یقه جلب شده و باعث کشیده تر دیده شدن اندام عروس میشود.

نکات طلایی در انتخاب لباس عروس برای افراد کوتاه قد

در ادامه به چند نکته ضروری و مهم اشاره میکنیم که در انتخاب لباس عروس برای افراد قد کوتاه باید به آنها توجه ویژه کنید.

  1. اگر قد کوتاه و لاغر هستید اصلا سمت لباس عروس های پفی نروید چراکه باعث میشود قد شما زیر دامن پف دار گم شده و شما کوتاه تر به نظر برسید.
  2. لباس عروس هایی که روی دامن آن خیلی کار شده است دنباله خیلی بلند و مدل دار هستند نیز برای عروس های قد کوتاه اصلا مناسب نیستند.
  3. لباس عروس های گشاد و آزاد نیز برای عروس های قد کوتاه گزینه مناسبی نیستند چراکه شما را چاق و قد کوتاه نشان میدهد.
  4. یکی از نکات مهم در انتخاب لباس عروس برای افراد قد کوتاه این است که لباسی بلند انتخاب کنید تا بتوانید زیر آن از کفش پاشنه بلند یا لژدار استفاده کنید و کفشتان دیده نشود.
  5. یقه لباس عروس برای عروس های قد کوتاه بهتر است تیز مانند و هفتی باشد و دارای دامن های معمولی (نه جذب و نه خیلی پف دار) باشد.
  6. برای اینکه در جشن عروسی و در لباس عروس خود بلندتر و کشیده تر به نظر برسید میتوانید از ترفند های جالب دیگری نیز استفاده کنید مانند : استفاده از تاج بلند، شینیون مو در بالای سر و بهره بردن از جواهرات بلند و تیز

کلام آخر

انتخاب و تهیه لباس عروس از اقدامات و مراحل مهم مراسم عروسی است اگر قد کوتاهی دارید یا با اقای داماد اختلاف قدی زیادی دارید و میخواهید در لباس عروس بلندتر به نظر برسید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

چراکه ما در این مقاله به معرفی بهترین مدل های لباس عروس برای عروس های قد کوتاه پرداختیم همچنین چند نکته ضروری در انتخاب لباس عروس برای افراد قد کوتاه ذکر کردیم که با توجه و رعایت این نکات میتوانید در شب عروسی و در لباس عروس جذابتر و بلندتر به نظر برسید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز