بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر میخواهید قبل از عروسی به تناسب اندام ایده آل خود برسید و در لباس عروس بدرخشید باید بهترین رژیم لاغری قبل از عروسی را داشته و برای خود اجرا کنید.

بهترین رژیم عروسی برای داشتن تناسب اندام

قطعا هر خانمی دوست دارد در مراسم عروسی خود بهترین ظاهر را داشته باشد یکی از مواردی که به خانم ها اعتماد به نفس زیادی میدهد داشتن تناسب اندام و خوش اندامی است.

بسیاری از عروس خانم ها ممکن است بخواهند قبل از فرا رسیدن جشن عروسی شان چند کیلویی وزن کم کنند برای اینکار نیاز به یک رژیم سالم و موثر دارند.

ممکن است در این مسیر رژیم های متنوع و گوناگونی را امتحان کنند که شاید بر خلاف وعده هایی که ارائه دهندگان این رژیم ها برای لاغری سریع و سالم میدهند هیچ تاثیری روی تناسب اندام و لاغری شما نداشته باشد.

ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان به توضیح نکاتی در این باره پرداختیم‌ با به کار گیری این نکات میتوانید خیلی سالم و راحت تا قبل از عروسی اضافه وزن خود را کاهش دهید.

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

نکات مهم در مورد رژیم عروسی برای رسیدن به تناسب اندام قبل از عروسی

قبل از شروع به رژیم گرفتن شما باید نکات مهمی که در مورد رژیم عروسی وجود دارد را بدانید قطعا هدف شما از رژیم گرفتن قبل از عروسی رسیدن به تناسب اندام و خوش فرمی بدن شماست.

اما نکته حائز اهمیت این است که در این زمان شما سلامتی خود را حفظو البته تقویت کنید رژیمی نگیرید که به سلامتی شما ضربه بزند رژیم عروسی شما باید ضمن رساندن شما به هدف اصلیتان که تناسب اندام و هیکل زیبا و خوش فرم است سلامت شما را به خطر نیندازد بلکه سلامتی و بنیه شما را تقویت کند.

نکاتی که در ادامه تشریح میکنیم نکات مهمی هستند که شما باید در رژیم عروسی خود در نظر بگیرید و طبق این نکات پیش بروید.

با رعایت این نکات ساده ولی بسیار مهم می‌توانید حتی پس از عروسی هم رژیم خود را دنبال کنید و سلامت کلی، سلامت مو، پوست، ناخن و در کل سلامت بدنتان را تضمین کنید. این نکات عبارتند از :

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

  • در اولین گام، برای چکاپ و بررسی سلامت خود به پزشک خود مراجعه کنید. اگر از بیماری خاصی رنج می‌برید، باید بدانید که چگونه رژیم غذایی خود را متناسب با آن تنظیم کنید.
  • اهداف خود و آنچه را که می‌خواهید با کاهش وزن به دست آورید به وضوح مشخص کنید.
  • در ابتدا اسموتی‌ های میوه و سبزیجات بخورید. آنها به شما کمک می‌کنند تا سیستم بدن خود را سم زدایی کنید.
  • یک برنامه غذایی متناسب با سبک زندگی خود تهیه کنید؛ یکی که می‌توانید تا مدت‌ها آن را ادامه دهید.
  • وعده‌های غذایی خود را ساده نگه دارید و چیزی که هرگز تجربه نکردید را امتحان نکنید. شما فقط می‌توانید با برنامه غذایی خود انعطاف پذیر باشید.
  • سه هفته اول رژیم خود را بدون تقلب و کاملا دقیق دنبال کنید.
  • بهتر است یک سیستم پشتیبانی داشته باشید.
  • استراحت کافی داشته باشید.

10 نکته کاهش وزن سریع قبل از عروسی

حال که با نکات مهم که در مدت رژیم باید رعایت کنید آشنا شدید در ادامه به معرفی راهکار هایی برای کاهش وزن سریعتر قبل از عروسی میپردازیم.

۱. کاهش مصرف کربوهیدرات

رژیم کم کربوهیدرات برای چند روز کمک بسیاری به شما برای کاهش وزن میکند در چندین تحقیق و مطالعه ثابت شده است که یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای کاهش وزن سریع کاهش مصرف کربوهیدرات و رعایت یک رژیم کم کربوهیدرات است.

برای کم کردن مقدار زیادی وزن، سعی کنید رژیم غذایی خود را از تمام کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای و شیرینی‌ها برای حداقل یک هفته حذف یا به شدت محدود کنید. اجتناب یا محدود کردن مصرف کربوهیدرات، حتی برای مدت کوتاه، می‌تواند منجر به کاهش چربی بدن و وزن شما شود.

۲. افزایش مصرف پروتئن

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

هنگامی که شما مصرف کربوهیدارت را محدود کنید قطعا بیشتر گرسنه خواهید شد برای رفع این مسئله باید مصرف پروتئین را بیشتر کنید.

مصرف پروتئین‌های بدون چربی و غنی از امگا 3 مثل بوقلمون، تخم مرغ و غذاهای دریایی متابولیسم بدن را افزایش داده و میل شما را به مصرف قند کاهش می‌دهند.

افزایش مصرف پروتئین می‌تواند به ترمیم و تقویت عضلات شما کمک کند. همچنین سطح تری گلیسیرید و فشار خون را نیز کاهش داده و در کاهش سایز دور کمر نقش چشمگیری دارد. می‌توانید رژیم کتوژنیک را هم با نظر پزشک امتحان کنید.

۳. افزایش مصرف میوه و سبزیجات

شما میتوانید با گنجاندن بیشتر میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی خود به سرعت وزن کم کنید. آنها نیروگاه‌های تغذیه‌ای به شمار میروند که  شما را با کالری بسیار کمی سیر می‌کنند. گنجاندن سبزیجات کم کربوهیدرات در رژیم غذایی مانند اسفناج، کلم بروکلی و کلم می‌تواند به شما کمک کند با تلاش کمتر نتایج شگفت انگیزی در لاغری و کاهش وزن به دست آورید. علاوه بر این، میوه‌ها به رفع گرسنگی و هوس‌های شیرین شما کمک می‌کنند.

۴. حذف فست فود و غذا های ناسالم

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

فست فود ها و غذا های فراوری شده قوی ترین عامل ایجاد چربی های شکمی و اضافع وزن هستند، این غذاها اغلب سرشار از قند افزوده، گندم تصفیه شده و چربی‌های ترانس هستند. بنابراین آنها نه تنها می‌توانند باعث افزایش وزن شوند، بلکه خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی عروقی، دیابت، چاقی و سایر مشکلات سلامتی مزمن را نیز افزایش می‌دهند.

۵. صبحانه را حذف نکنید.

مهمترین و مفید ترین وعده غذایی روزانه صبحانه است ، برای داشتن انرژی در طول روز بسیار مهم است که صحبانه ای که میل میکنید شامل مواد مغذی باشد. اگر صبحانه را حذف کنید، ممکن است آن را در وعده‌های غذایی دیگر جبران کنید که موجب اختلال در روند کاهش وزن اصولی خواهد شد.

۶. گرسنه نمانید.

برخی افراد زمانی که در حال تلاش برای کاهش وزن هستند غذا نخوردن و ورزش شدید را در برنامه خود قرار میدهند در حالی که این کار باعث گشنگی بیش از حد شما میشود در نتیجه باعث پرخوری شما خواهد شد پس نباید گرسنگی بکشید و از غذاهای مغذی مانند میوه‌ها و سایر تنقلات کم کالری استفاده کنید.

۷. نوشیدن آب فراوان

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

آب سموم بدن را دفع، به جوان سازی بافت های بدن کمک میکند، پوست را شفاف و درخشان میکند و آن را به خوبی هیدراته نگه میدارد.

۸. درست ورزش کنید.

درست ورزش کنید و مطمئن شوید که زیاده روی نمی‌کنید. با پیاده روی، دوچرخه سواری، تمرینات کششی یا دویدن برای چند دقیقه سه بار در هفته شروع کنید و به تدریج شدت و تمرین را افزایش دهید.

۹. الکل را کنار بگذارید.

مصرف الکل کلا باید در تمام طول عمر ممنوع و باشد چراکه این ماده مضرات جبران ناپذیری برای بدن و سلامت شما خواهد داشت همچنین موجب اضافه وزن و چاقی شما خواهد شد.

۱۰. کاهش استرس

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

استرس و اضطراب علل اصلی پرخوری های عصبی هستند  که منجر به افزایش وزن میشود بهداشت خواب خوب را تمرین کنید و روزانه مدیتیشن داشته باشید تا سطح استرس را به حداقل برسانید و آن را حفظ کنید.

5 غذای رژیمی مفید برای سلامت و زیبایی پوست عروس خانم ها

در ادامه این مقاله به معرفی چند غذای مغذی و رژیمی که به سلامت و زیبایی پوست شما کمک فراوانی میکند اشاره شده است.

چغندر : خواص ضد التهابی دارد و ویتامین ها و مواد معنی موجود در چغندر ضد آکنه و پوست شما را درخشان میکند.

همچنین نوشیدن یک لیوان آب چغندر یک روز در میان مطمئناً بدن شما را از شر سموم خلاص کرده باعث تصفیه شدن خون می‌شود.

انار : انار پوستی نرم و لطیف به شما هدیه میدهد.

بهترین رژیم عروسی برای رسیدن به اندام ایده‌آل قبل از عروسی و 10 نکته ضروری که باید بدانید!

بادام : بادام سرشاز از ویتامین E است که پوست شما را جوان نگه میدارد.

گوجه فرنگی : آنتی اکسیدان لیکوپن موجود در گوجه فرنگی از پیری پوست شما جلوگیری می‌کند و به آن درخشندگی زیبایی می‌دهد. ماهیت اسیدی گوجه فرنگی همچنین به جلوگیری از لکه‌های تیره، جوش و آکنه کمک می‌کند.

توت فرنگی: رنگ پوست را بهبود می‌بخشد، چین و چروک‌های پوست و خطوط ریز را کاهش می‌دهد.

کلام آخر

رژیم عروسی برای رژیم لاغری عروس قبل لز عروسی حتما نباید سخت و پیچیده باشد مواردی که باید رعایت کنید این است که وعده های غذایی سالم و متعادل مصرف کنید و سبک زندگی سالم را پیش بگیرید.

به یاد داشته باشید که هیچ درمان یا میانبر سریعی برای کاهش وزن وجود ندارد که بدون عوارض و خطرات جدی برای سلامتی شما باشد.

ثبات همیشه کلید یک برنامه غذایی موفق است. یک برنامه غذایی متعادل و انتخاب غذاهای سالم و متنوع همیشه بهترین گزینه برای کاهش وزن ماندگار است. در حقیقت یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم به شما کمک می‌کند وزن ایده‌آل خود را حتی بعد از عروسی هم حفظ کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان