بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
با چه کسانی نباید ازدواج کرد: معرفی افراد و اشخاصی که نباید با آنها ازدواج کرد و ازدواج با این افراد سرانجام خوشی ندارد.

چه افرادی گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند؟

با چه کسانی نباید ازدواج کرد؟ چه کسانی مناسب ازدواج نیستند؟ با چه کسانی هرگز نباید ازدواج کرد؟ همانطور که میدانید انتخاب همسر و ازدواج از مهمترین مراحل و تصمیمات زندگی هر شخصی است.

انتخاب درست همسر میتواند عامل خوشبختی، پیشرفت و موفقیت شما باشد از آن طرف هم انتخاب غلط همسر منجر به بدبختی، مشکلات فراوان و پسرفت خواهد شد.

پس مهم است که افراد نامناسب برای ازدواج و کسانی که نباید با آنها ازدواج کرد را بشناسید. از این رو در این مقاله از سایت سوربان قصد داریم به بررسی افرادی بپردازیم که مناسب ازدواج نیستند و کسانی که نباید با آنها ازدواج کرد را به شما معرفی کنیم همچنین علت عدم توصیه ازدواج با این افراد را نیز بررسی خواهیم کرد.

ازدواج با این 10 نفر بدبختت میکنه!

با این افراد نباید ازدواج کرد

۱. فرد معتاد

ازدواج با یک شخص معتاد کار عاقلانه ای به نظر نمیرسد و پس از گذشت مدتی شما دچار مشکلات فراوان خواهید شد چرا که فرد معتاد پیش از آنکه در رابطه با شما باشد، به ماده مورد اعتیادش وابسته است و بیشتر عاشق آن ماده است و مواد او را اسیر خود کرده است. او پس از مدتی احساس صمیمیت زناشویی خود را در رابطه از دست داده و به مرور از همه فاصله گرفته و دچار نوعی کرختی عاطفی و روحی می‌شود.

۲. شخص دارای خانواده آزارگر

ازدواج با این 10 نفر بدبختت میکنه!

کسی که خانواده آزارگر دارد و نمیتواند در مقابل آزار های خانواده اش از همسر خود محافظت کند نیز از جمله افرادی است که نباید با آنها ازدواج کنید.

ازدواج با کسی که نمیتواند شما را اولویت اول خود قرار دهد و توانایی مدیریت روابط بین همسر و خانواده خود را ندارد کاملا اشتباه است و مشکلات زیادی در پی خواهد داشت.

۳. شخص بی مسئولیت

شخص بی مسئولیت وظایف خود را نمیشناسند و یا از انجام آنها شانه خالی میکند و زیر بار مسئولیت خود در زندگی مشترک نمیرود چنین فردی از مشکل و سختی فراری است و با کوچکترین مسئله ای ترسیده و پا پس میکشد.

۴. فرد عصبی و پرخاشگر

ازدواج با این 10 نفر بدبختت میکنه!

زندگی با یک فرد عصبی که کنترلی روی خشم خود ندارد و زود از کوره در میرود و پرخاش میکند بسیار سخت و طاقت فرساست در زندگی با چنین شخصی هر مسئله و اختلاف کوچکی به مسئله ای بزرگ تبدیل شده و حتی ممکن است برخورد فیزیکی صورت گیرد.

۵. شخص بی احساس

معمولا خانم ها احساساتی تر هستند و دوست دارند با شخصی ازدواج کنند که برای عواطف و احساساتشان ارزش قائل باشد بنابراین زندگی با شخص بی احساس که برای احساسات همسر خود ارزشی قائل نیست و فقط در پی تامین مایحتاج زندگی است و وظایف خود را فقط در این حیطه میبیند سخت است و مشکلات زیادی در پی خواهد داشت.

۷. شخص نابالغ

سن بلوغ خانم ها و آقایان مشخص است اما این بلوغ مربوط به بلوغ جسمی است بلوغ فکری قابل لمس و تشخیص نیست و سن مشخصی ندارد افرادی که به بلوغ فکری رسیده اند در بروز مشکلات آرامش خود را حفظ میکنند و با به کار گیری راه حل منطقی به دنبال حل مشکلات هستند. برای همه ابعاد زندگی خود برنامه مشخصی دارند، دمدمی مزاج نیستند و به تفکرات و تصمیمات خود پایبند هستند.

۸. فردی که در دسترس نیست!

ازدواج با این 10 نفر بدبختت میکنه!

شخصی که از نظری عاطفی در دسترس نیست و زمانی که شما نیاز به عشق و محبت دارید در دسترس نیست و نمیخواهد در دسترس باشد کسی است که در رابطه مشارکتی نداشته، در ارتباط نیست یا درگیر رابطه نمی شود

معمولا این شخص توسط چیزهای دیگر منحرف می شود، چیزی (یا کسی) توجه او را از رابطه دور میکند. این افراد برای ازدواج مناسب نیستند چون نمی توانید روی آنها حساب باز کنید و همیشه بهانه ای برای نبودن دارند!

۹. فرد بی منطق

یکی دیگر از افرادی که ازدواج با آنها غلط است افرادی هستند که بی منطق هستند شما و پارتنرتان ممکن است وجه مشترک زیادی با هم داشته باشید اما او ممکن نیست که به خاطر شما برنامه هایش را تغییر دهد و به معنای واقعی کلمه متعهد نیست ضمنا نمیتوانید با دلیل و منطق این افراد را قانع کنید چراکه تاثیری نخواهد داشت.

۱۰. شخص وابسته

ازدواج با این 10 نفر بدبختت میکنه!

در یک ازدواج موفق اشخاص فردی را میخواهند که به دنبال مصالحه باشد نه کسی که در حاشیه نشسته و فقط شما هستید که برای هر چیزی تصمیم میگیرید و او فقط موافقت میکند!

شاید در ابتدا فکر کنید خیلی هم بد نیست که همسرتان روی حرف شما حرفی نیاورد خصوصا آقایان شاید این نظر را داشته باشند اما باید بدانید که پس از مدتی زندگی شما کسالت بار و یکطرفه میشود.

کلام آخر

ازدواج با شخص نامناسب و غلط میتواند زندگی و آینده شما را نابود کند چراکه انتخاب همسر و ازدواج مهمترین تصمیم زندگی هر شخصی است که مستقیم روی آینده او تاثیرگذار است.

در این مقاله ما به معرفی افراد نامناسب و غلط برای ازدواج پرداختیم و به شما گفتیم ازدواج با چه کسانی نادرست است و با چه کسانی نباید ازدواج کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز