بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
۱۰ اشتباه رایج اکثر داماد ها در شب عروسی و در جشن عروسی را بشناسید! اگر میخواهید داماد خوشتیپی باشید باید از این اشتباهات اجتناب کنید.

اشتباهات استایل داماد که نباید مرتکب شوید

اشتباهات داماد در عروسی و اشتباهات استایل داماد شامل مواردی جزئی است که شاید در نگاه اول بی اهمیت به نظر برسد اما در واقع تاثیر زیادی در استایل و شیک بودن داماد دارد و میتواند تمام زحمات و مخارج شما را بر باد بدهد و استایلی نامرتب و نازیبا به شما بدهد که شاید بعد ها در عکس ها و فیلم عروسی متوجه این اشتباهات شوید.

ما در ادامه این مطلب از سوربان قرار است در مورد این اشتباهات مهم صحبت کنیم و به شما بگوییم اشتباهات داماد در عروسی که شامل اشتباهات استایل داماد در عروسی است، کدام اند تا انتها همراه ما باشید.

10 اشتباه که استایل داماد را بی کلاس میکند!

اهمیت لباس و استایل داماد

همانطور که گفته شد و میدانید سختی انتخاب کت و شلوار برای داماد از انتخاب لباس عروس کمتر نیست و کت و شلوار داماد باید با لباس عروس هماهنگ و ست باشد تا ترکیبی زیبا و جذاب ایجاد شود. اکثر داماد ها برای انتخاب کت شلوار دامادی به سراغ رنگ مشکی میروند اما برخی دیگر از افراد هم که اهل تنوع هستند به سراغ دیگر رنگ ها می روند.

لباس خوب برای داماد در تمام فرهنگ ها مشترک است ولی اینکه چه نوع کت و شلواری مورد پسند داماد است به شخصیت و اندام او ربط دارد. به همین علت لازم است تا در انتخاب کت و شلوار به استایل و فرم بدن داماد نیز توجه ویژه شود. توصیه میکنیم برای اینکه بدانید چه نوع کت و شلواری برای شما مناسبتر است فقط به نظر خود اکتفا نکنید و از دیدگاه افراد دیگر به ویژه عروس خانم نیز بهره بگیرید.

اشتباهات استایل داماد در شب عروسی

۱. دقیقه نود به دنبال خرید کت شلوار میروید.

قطعا از خیلی وقت پیش به دنبال تدارکات جشن عروسی خود هستید پس انتخاب کت شلوار دامادی را نیز کمی زودتر انجام دهید و اینکار را به روزهای پایانی منتهی به جشن موکول نکنید در این صورت اگر باید اندازه لباس را اصلاح کنید، تغییراتی را در آن ایجاد کنید یا هر مشکل دیگری دارد که باید برطرف کنید، وقت کافی دارید. حداقل شش‌ماه قبل از عروسی برای خرید لباس دامادی برنامه‌ریزی کنید.

۲. بودجه تان را تنظیم نمیکنید.

عروسی هزینه‌های زیادی دارد. از محل برگزاری گرفته تا کیک و لوازم پذیرایی، از عکس و فیلمبرداری گرفته تا گروه موزیک، فهرست بلندبالایی دارید که باید برایشان هزینه کنید. لباس خودتان هم که فقط شامل کت و شلوار نیست، باید همراه با آن کفش، پیراهن، کراوات، جوراب و اکسسوری‌های دیگری هم تهیه کنید. بنابراین از قبل بودجه را تنظیم کنید.

بسیاری از آقایان مخصوصا آقایان ایرانی زیاد اهل کت‌شلوار نیستند و حتی در مهمانی‌های رسمی هم کمتر پیش می‌آید کت‌شلوار رسمی بپوشند. به همین دلیل احتمالا این کت‌وشلوار را فقط در عروسی دوست‌وآشنا خواهید پوشید. پس خوب درباره قیمت آن فکر کنید.

برخی فروشگاه‌های کت‌شلوار برای کت‌شلوار دامادی تخفیفات خوبی در نظر می‌گیرند. حتی برندهای مقرون‌به‌صرفه هم پیدا می‌شوند. فقط باید وقت داشته باشید و بگردید. به همین دلیل مورد شماره یک بسیار مهم است.

برخی فروشگاه‌های پوشاک مردانه کت‌شلوار اجاره‌ای هم در اختیار دامادها قرار می‌دهند. این گزینه را هم در نظر بگیرید.

10 اشتباه که استایل داماد را بی کلاس میکند!

۳. کت شلوار بزرگتر یا کوچکتر برمیدارید.

این روز قرار است بهترین روز زندگی شما باشد، پس بهتر است آراسته به نظر برسید. لباس دامادی باید کاملا اندازه تن‌تان باشد. کت‌ و شلواری که برایتان تنگ باشد، عضلات‌تان را به‌شکل بدی نشان خواهد داد و از این گذشته، موقع رقصیدن به دردسر خواهید افتاد! دست‌هایتان را نمی‌توانید حرکت بدهید، نفس‌کشیدن کمی سخت می‌شود، کلی هم عرق می‌کنید؛ از همه مهم‌تر شانس بیاورید که درزهای آن شکافته نشود!

اگر اندازه کت‌ و شلوار بزرگ‌تر از سایزتان باشد هم مشکل دیگری است. در این صورت وارفته و شلخته به نظر می‌رسید. یک‌سری قوانین وجود دارند، برای مثال:

  • درز حلقه آستین باید دقیقا روی استخوان شانه قرار بگیرد.
  • بلندی آستین دقیقا باید در قسمت مچ قرار بگیرد.
  • سرشانه نباید افتاده باشد یا اینکه عرض آن از عرض سرشانه شما کمتر باشد.
  • انتهای قد کت باید دقیقا روی باسن قرار بگیرد. وقتی دست‌هایتان در دوطرف بدن قرار می‌گیرند، لبه کت باید کمی کوتاه‌تر از لبه آستین شما باشد نه بلندتر از آن.

۴. نظر عروس خانم را نمیپرسید.

هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید! هرچند بیشتر آقایان به‌صورت خودجوش درباره لباس دامادی از عروس نظرش را می‌پرسند یا با او خود او برای خرید می‌روند، برخی هم هستند که اهمیتی نمی‌دهند و با دوستانشان برای انتخاب مشورت می‌کنند! مشکلی نیست؛ اما لباس شما باید لباس عروس را تکمیل کند بدون اینکه آن را تحت‌الشعاع قرار بدهد.

بنابراین اگر نظر او را بخواهید می‌تواند درباره اندازه و تناسب رنگ به شما کمک کند. عروس می‌تواند با توجه به لباسی که خودش انتخاب کرده است به شما اطلاعات بدهد تا رنگ و سبکی را انتخاب کنید که هم با آن بدرخشید و هم ترکیب زیبایی با لباس عروس ایجاد کنید.

10 اشتباه که استایل داماد را بی کلاس میکند!

۵. تنهایی خرید میروید.

اگر با همسر آینده‌تان برای خرید می‌روید که مشکلی نیست، اما برخی افراد برایشان مرسوم نیست که برای خرید کت‌وشلوار عروس‌خانم را همراه ببرند. ایرادی ندارد، حداقل با یکی از دوستان یا اعضای خانواده تشریف ببرید که وقتی لباس را امتحان می‌کنید و در آینه به خودتان نگاه می‌کنید، شخص دومی هم در آنجا حضور داشته باشد که نظر بدهد.

مسلما فروشنده در بیشتر موارد به شما می‌گوید: «به‌به اینم خوبه، اینم بهتون می‌یاد». کلا شما هر چه را بردارید به حسن انتخاب شما تبریک خواهد گفت. بنابراین بهتر است با کسی که پیچیدگی‌های لباس پوشیدن را بهتر از شما می‌داند و برایش مهم و عزیز هستید همراه بروید.

۶. رنگی را انتخاب میکنید که دیگر نتوانید آن را جایی بپوشید.

مسلما کت‌ و شلوار ارزان نیست و دارید مبلغ قابل‌توجهی برای آن هزینه می‌کنید. بنابراین بهتر است دنبال رنگ‌ها و سبک‌هایی باشید که دو فردای دیگر در جلسات رسمی اداری، عروسی فامیل و دوستان هم بتوانید آن را بپوشید. رنگ‌های خاکستری، مشکی و سرمه‌ای بهترین گزینه‌ها هستند.

۷.نمیدانید چه میخواهید.

10 اشتباه که استایل داماد را بی کلاس میکند!

شما به عنوان داماد باید اطلاعات کافی در مورد انواع کت شلوار داشته باشید وگرنه هنگام خرید لباس زمانی که فروشنده از شما میپرسد چه مدلی میخواهید نمیتوانید پاسخ دهید.

۸. دنبال کت شلوار مارک هستید.

این مورد نیز یکی دیگر از اشتباهات داماد در عروسی است، خیلی ها فکر میکنند لباس دامادی‌شان باید از برند های گران قیمت یا به اصطلاح مارک باشد!

فقط اسم یک برند یا مارک روی کت‌شلوار هزینه هنگفتی را به قیمت اصلی آن اضافه می‌کند، درحالی‌که هیچ تفاوتی بین این لباس و لباس دیگری با همان کیفیت که اسم دهان‌پرکنی روی آن نیست وجود.

کلام آخر

به انتهای این مقاله با عنوان اشتباهات استایل داماد رسیدیم شب عروسی شما مهمترین و خاص ترین شب زندگیتان است با صبر و حوصله و فکر باز به سراغ خرید لباس دامادیتان بروید و اشتباهات داماد در شب عروسی که در این مقاله عنوان کردیم را مرتکب نشوید تا در مهمترین شب زندگیتان در کنار عروس خانم بدرخشید و او به شما افتخار کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز