بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یک ماه مانده به روز عروسیتان این ۱۱ کار واجب را انجام دهید تا یک مراسم بی نقص و خاص داشته باشید.

یک ماه قبل از عروسی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

کارهای مهم یک ماه قبل از عروسی : یک ماه مانده به عروسی قطعا زمان مهم و پر کاری است در این زمان شما باید یکسری کارهای مراسم عروسی را انجام داده باشید و برای برخی دیگر را تازه دست به کار شوید.

قطعا همه زوج های جوان در شرف ازدواج دوست دارند برای هرچه بهتر و بی نقص تر برگزار شدن مراسم عروسیشان همه تلاششان را بکنند تا روز عروسی طبق برنامه و بی نقص و با شکوه برگزار شود ما در ادامه این مطلب از سوربان به شما خواهیم گفت ۱ ماه مانده به روز عروسی‌تان چه کارهایی را باید انجام دهید، تا انتها همراه ما باشید.

11 کار مهم که 1 ماه مانده به عروسی باید انجام دهید + 8 نکته تکمیلی

11 کار مهم که یک ماه قبل از عروسی باید انجام دهید

۱. اتمام خرید های عروسی

یکی از مهمترین کارهایی که یک ماه مانده به عروسی باید انجام دهید این است که خرید های واجب عروسی مانند خرید لوازم آرایش، حوله، لباس، سرویس طلا و... را به اتمام برسانید، با پایان یافتن این خریدها باری از دوش شما برداشته خواهد شد.

۲. لباس عروس خود را رزرو کنید.

از ۱ ماه قبل از عروسی به دنبال انتخاب و رزرو لباس عروس خود باشید و این کار را به روز های انتهایی موکول نکنید چراکه در  این صورت سردرگم خواهید شد و در انتها انتخاب اشتباهی خواهید کرد.

بعد از انتخاب و رزرو لباس عروس خود یک هفته مانده به مراسم برای پرو نهایی لباس عروس به مزون لباس عروس مربوطه مراجعه کنید و از اندازه بودن لباس عروس اطمینان حاصل کنید هیچ چیز بدتر از این نیست که روزی که میخاهید لباس عروس را بپوشید ببینید که لباس برایتان حسابی تنگ یا گشاده شده است!

۳. مدل میکاپ و مدل شینیون خود را انتخاب کنید.

11 کار مهم که 1 ماه مانده به عروسی باید انجام دهید + 8 نکته تکمیلی

حداقل یک ماه مانده به مراسم عروسیتان باید آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب کرده و کارهای او را از نزدیک ببینید، مدل مو، سبک آرایش و تاج مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و چند نمونه عکس داشته باشید تا به آرایشگر خود نشان دهید.

۴. اهنگ های مورد علاقه خود را پیدا و انتخاب کنید.

یکی از کارهای مهم که یک ماه قبل از عروسی باید انجام دهید این است که اهنگ های مورد علاقه خود را پیدا و انتخاب کنید البته انتخاب اهنگ ها را عروس و داماد باهم باید انجام دهند و آهنگ هایی که دوست دارید در عروسیتان پخش شود را انتخاب کنید و به تمرین با این آهنگ ها بپردازید، هفته آخر زمان مناسبی برای انتخاب آهنگ نیست.

۵. مدل کیک خود را انتخاب و رزرو کنید.

اگر قرار است برای جشن عروسیتان کیک داشته باشید باید یک ماه مانده به مراسم کیک خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. مدل کیک باید متناسب با سلیقه شما و تم عروسیتان باشد.

۶. سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

حداقل از یک ماه قبل از عروسی باید به فکر تقویت سیستم ایمنی بدنتان باشید و با مشورت پزشکان ویتامین های لازم را از یک ماه قبل از عروسی مصرف کنید، دمنوش های آرامش بخش بنوشید و از انجام تفریحات پر ریسک مانند اسکی و اسکیت بپرهیزید.

۷. به فکر زیبایی دندان هایتان باشید.

11 کار مهم که 1 ماه مانده به عروسی باید انجام دهید + 8 نکته تکمیلی

یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در فیلم و عکسهای مراسم عروسیتان دارد سلامت و زیبایی دندان هایتان است اگر دندان هایتان نیاز به درمان و ترمیم دارد با مراجعه به دندان پزشک ایرادات دندان های خود را یک ماه مانده به مراسم برطرف کنید و به فکر زیبایی بیشتر آنها باشید.

۸. اکسسوری های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از کار هایی که یک ماه مانده به عروسی باید انجام داد این است که اکسسوری هایی که دوست دارید و باب سلیقه شماست و میخواهید در عکس و فیلم هایتان باشند را انتخاب و خریداری کنید.

۹. پخش کارت های عروسی

11 کار مهم که 1 ماه مانده به عروسی باید انجام دهید + 8 نکته تکمیلی

بهتر است از یک ماه قبل از عروسی شروع به پخش نمودن کارت های عروسی کنید تا زمان کافی داشته باشید و بتوانید مهمان هایی که قادر به شرکت در مراسم عروسی نیستند را با مهمانان دیگر جایگزین کنید. از اقوام و آشنایان خواهش کنید خبر حضور داشتن خود را اعلام کنند.

۱۰. به پوست خود اهمیت دهید.

در مدت زمان یک ماه قبل از عروسی برای رسیدگی هرچه بیشتر به پوست خود استفاده کنید سلامت و زیبایی پوست شما در عکس ها و فیلم عروسیتان جلوه خاصی خواهد داشت.

از کرم های آب رسان استفاده نمایید، از همان ماسک ها و محصولات پوستی که امتحان کرده و موثر بوده اند، استفاده نمایید و به هیچ وجه سراغ استفاده از محصولات پوستی جدید نروید.

۱۱. برای انتخاب تور بلند یا کوتاه با آتلیه مشورت کنید.

برای خرید و انتخاب تور عروس، به مدل لباس عروس دقت نمایید که تور شما با آن هماهنگی و هارمونی بر اساس جنس پارچه‌ داشته باشد، همچنین با آتلیه عکاسی خود مشورت کنید که تور بلند تهیه کنید یا کوتاه زیرا عکاسان در این زمینه تجربه خوبی دارند.

نکات مهم ۱ ماه مانده به عروسی

11 کار مهم که 1 ماه مانده به عروسی باید انجام دهید + 8 نکته تکمیلی

در ادامه به بررسی مهمترین نکات یک ماه مانده به عروسی میپردازیم حتما این نکات مهم را مدنظر داشته و انجام دهید!

۱_ از تغییر رنگ موی خود قبل از عروسی بپرهیزید.

۲_ یک ماه قبل از عروسی، پیرایش مختصری به اندازه‌ی چند سانت، برای قیچی زدن به انتهای آسیب دیده مو داشته باشید. اما بعد از آن از قیچی زدن به موها بپرهیزید!

۳_ برنامه ورزشی قبلی و نرمال خود را حفظ کنید و برنامه جدید ورزشی ایجاد نکنید.

۴_ از حمام آفتاب و آفتاب گرفتن دوری کنید.

اگر آرایشگرتان حرفه ای است، به او اعتماد کنید.

۵_ قبل از عروسی شما باید وعده‌ های غذایی مناسب و نرمالی داشته و هیچ وعده غذایی را حذف نکنید.

۶_ لایه‌برداری و پاکسازی پوست، قبل از جشن عروسی کاملاً ممنوع است.

۷_ خواب کافی داشته باشید تا برای روز عروسی شاداب‌تر و آرام‌تر باشید.

۸_ مصرف کافئین خود را افزایش ندهید، کافئین آب بدن را جذب نموده و باعث تیرگی زیر چشم می‌شود.

کلام آخر

میتوان گفت روز عروسی و جشن عروسی مهمترین و خاص ترین مراسم در زندگی هر شخصی است، بی شک همه دوست دارند در روز عروسی بی نقص و کامل باشند و مراسم عروسی خود را به بهترین نحو به اتمام برسانند برای این امر دانستن نکات مهم و کارهایی که یک ماه مانده به عروسی باید انجام دهید ضروری و واجب است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز