بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سالگرد ازدواج یکی از مهم‌ترین و زیباترین روزهای زندگی زوج‌هاست که شایسته است به بهترین شکل جشن گرفته شود. بعضی از زوج‌ها دوست دارند این روز را با یک مراسم خصوصی دو نفره و متفاوت جشن بگیرند؛ در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند جشنی بزرگ با حضور تعداد زیادی از دوستان و عزیزان خود داشته باشند. فرقی نمی‌کند شما جزو گروه اول هستید یا دوم؛ در هر صورت، برگزاری جشن سالگرد ازدواج در رستوران یک راهکار شیک و جذاب برای گرامیداشت این روز مهم برای شما خواهد بود. اگر به دنبال انتخاب بهترین رستوران برای جشن سالگرد ازدواج خود هستید، اصلا نگران نباشید. در ادامه علاوه بر معرفی بهترین رستوران، شما را با نکات مهمی که برای این کار باید بدانید آشنا می‌کنیم.

 

بهترین رستوران برای جشن سالگرد ازدواج

اجرای تم سفارشی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج در رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان

ویژگی‌های رستوران مناسب مراسم سالگرد ازدواج

جشن سالگرد ازدواج اگر مهم‌تر از مراسم عقد یا عروسی نباشد، اهمیتی کمتر از آن هم ندارد. زندگی در خانه‌های آپارتمانی و مشغله زیاد کاری و... ممکن است مانع بسیاری از زوج‌ها از جمله خود شما برای برگزاری چنین جشنی شود. به همین دلیل، برگزاری جشن سالگرد ازدواج در رستوران یک راهکار هوشمندانه است تا هم به خودتان حسابی خوش بگذرد و هم خاطراه‌ای به‌یادماندنی برای عزیزانتان بسازید. رستورانی که برای این کار انتخاب می‌کنید باید دنج، زیبا و مناسب باشد و امکانات مورد نیاز برای برگزاری چنین جشنی را به خوبی در اختیارتان قرار دهد. رستوران ارکیده از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌ها برای برگزاری جشن‌های خاص مثل سالگرد ازدواج است. شعب این رستوران‌ علاوه بر امکانات به‌روز و فضای جذاب، خدمات ویژه‌ای به مهمانان خود ارائه می‌دهند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

خدمات رستوران‌کافه ارکیده برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج

اگر به دنبال انتخاب یک رستوران برای سالگرد ازدواج خود هستید، حتما نام ارکیده را به ذهن بسپارید. هر یک از شعب این مجموعه با ویژگی‌های خاص و متفاوت خود، بهترین شرایط را برای یک شب رویایی و به‌یادماندنی خلق خواهند کرد تا یاد و خاطره آن تداعی‌کننده خوشبختی و عشق بین شما باشد. از مهم‌ترین خدمات رستوران‌‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بهترین رستوران برای جشن سالگرد ازدواج
اجرای تم سفارشی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج در سالن‌های اختصاصیِ رستوران‌کافه‌های ارکیده

سالن‌های عمومی و اختصاصی مجلل و شیک

فرقی نمی‌کند یک جشن کاملا خصوصی دو یا چند نفره دارید یا ده‌ها و شاید صدها مهمان برای برگزاری جشن سالگرد ازدوجتان دعوت کرده‌اید؛ در هر صورت می‌توانید روی سالن‌های عمومی و اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده حساب کنید. این مجموعه با داشتن سالن‌های مختلف و متنوع با ظرفیت‌های متفاوت، به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین گزینه را برای برگزاری جشن خود انتخاب کنید.

تنوع لوکیشن

آرزوی برگزاری جشن سالگرد ازدواج در کنار ساحل، باغی سرسبز یا مکانی تاریخی و جذاب دارید؟ قطعا می‌توانید روی تنوع لوکیشن شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده حساب کنید و زیباترین خاطره را از شب سالگرد ازدواجتان بسازید.

منوی متنوع، ویژه و لذیذِ ایرانی و فرنگی

طعم و مزه غذاها از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری یک جشن تمام‌عیار است و باعث جذاب‌تر شدن آن برای مهمان‌ها خواهد شد. منوی رستوران‌‌کافه‌های ارکیده پر از غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، انواع پیش‌غذاها، سالادها و نوشیدنی‌های جذاب است و به شما این امکان را می‌دهد تا به بهترین شکل، از مهمان‌های خود پذیرایی کنید.

 

بهترین رستوران برای جشن سالگرد ازدواج
منوی متنوع و لذیذی از غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران‌کافه‌های ارکیده

تم، فضاسازی و پشتیبانی مراسم

میزبانان حرفه‌ای ارکیده شما را در انتخاب، طراحی و اجرای تم و فضای پذیرایی دلخواه‌تان همراهی می‌کنند. اگر وقت کافی برای این کار ندارید، اصلا نگران نباشید! با خیال راحت صفر تا صد کار را به ارکیده بسپارید و از زیبایی خیره‌کننده فضا و تم مورد علاقه‌تان در طول جشن لذت ببرید.

اجرای موسیقی زنده

موسیقی جزء جدایی‌ناپذیر برگزاری هر جشنی است و یک موسیقی قوی و عالی، می‌تواند خاطرات دلنشینی از جشن سالگرد ازدواجتان خلق کند. شما می‌توانید از موسیقی رستوران‌کافه‌های ارکیده یا هر تیم دیگری برای این کار استفاده کنید و لحظاتی شاد و به‌یادماندنی داشته باشید.

پارکینگ اختصاصی

هر یک از شعب رستوران‌‌کافه‌های ارکیده با داشتن پارکینگ اختصاصی، فضای امن و مطمئن برای خودروهای مهمانان شما فراهم می‌کنند تا با خیال راحت به جشن و شادمانی بپردازید.

 

بهترین رستوران برای جشن سالگرد ازدواج
اجرای تم سفاری برای جشن سالگرد ازدواج در رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان

میزبانی از کودکان

حضور کودکان در جشن‌ها شور و حال خاصی به مراسم می‌بخشد؛ اما تا وقتی که خسته و بی‌حوصله نشوند! ارکیده برای این موضوع هم تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته و آن، اختصاص فضای پذیرایی مختص کودکان است. شما می‌توانید با خیال راحت، کودکان حاضر در جشن را به خانه بازی شعب رستوران‌کافه‌‌های ارکیده بسپارید تا هم به آن‌ها حسابی خوش بگذرد و هم مانع برگزاری ایده‌آل جشن سالگرد ازدواج شما نباشند.

نحوه پذیرایی

شما با همانگی قبلی در ارکیده می‌توانید نحوه پذیرایی از مهمان‌ها را به‌صورت سلف‌سرویس، تک پرس یا دیس‌پرس انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که حتما باید از قبل با شعبه مورد نظر تماس گرفته و با میزبانان ارکیده هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

عکاسی و ثبت خاطره‌ها

برای ثبت لحظات شیرین جشن سالگرد ازدواج خود در ارکیده اصلا نگران نباشید. عکاسان حرفه‌ای این مجموعه با هماهنگی‌های لازم، زیباترین عکس‌ها را از شما و مهمان‌هایتان خواهد گرفت تا تک‌تک لحظات حضور در رستوران‌کافه ارکیده برای همیشه در خاطراتتان باقی بماند.

رزرو رستوران برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در ارکیده

برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در ارکیده و استفاده از سالن‌های اختصاصی مجموعه، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو مراسم را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

۱

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

۰۲۶-۳۴۱۲۲

۲

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

۰۲۶-۳۴۱۲۳

۳

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶

۴

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰

۰۲۱-۵۷۳۶۵

۵

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲

۶

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

۰۱۳-۴۵۶۴۴۴۸۰

۷

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

۰۲۱-۷۲۱۴۶

۸

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

۰۲۱-۷۹۳۹۷

۹

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

۰۲۱-۷۸۷۱۹

   
     
     
     
     
     
     
     
     
     


به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

پیشنهادها برای شما

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس بلانش تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشريفات ويوا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان