بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر به دنبال مکانی برای برگزاری مراسماتی مانند عروسی، عقد، نامزدی، تولد و حتی همایش ها و جلسات کاری خود باشید، در این بین به جز تالار های سطح شهر می توانید سری به هتل های نزدیک حرم امام رضا بزنید. یکی از هتل های لوکس مشهد که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند، هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد است. اگر در انتخاب تالار سخت پسند هستید، قطعا بعد از بازدید از تالار های هتل قصر طلایی، یکی را انتخاب می کنید.

هتل قصر طلایی مشهد که با نام هتل گلدن پالاس نیز شناخته می شود از هتل های لوکس و مجلل خیابان امام رضا مشهد است و در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. معماری منحصر به فرد این هتل، توسط معماران داخلی و خارجی در سطح بین المللی طراحی و اجرا شده است. هتل قصر طلایی در کنار واحد های اقامتی که دارد، تالار های باشکوه متنوعی هم در خود جای داده که آماده برگزاری مراسمات خاص شما با پذیرایی های ویژه می باشد.

معرفی تالارهای هتل قصر طلایی مشهد

همانطور که گفته شد، این هتل لوکس دارای سالن هایی با سطح بالا در بین سایر هتل های 5 ستاره مشهد است. اگر به دنبال یک فضای بسیار شیک برای برگزاری مراسمات خود هستید و دکوراسیون تالار برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، قطعا رزرو یکی از تالار های قصر طلایی گزینه خوبی برای شما است. این تالار ها برای برپایی انواع مهمانی ها از جمله مجالس عروسی، عقد، تولد، نامزدی، سالگرد، جشن های کودکانه، جلسه های کاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. در تالارهای هتل قصر طلایی مشهد، برای مراسمات شما تزئینات، گل‌آرایی و سفره‌آرایی با دقت و زیبایی زیاد توسط تیم‌های حرفه‌ای در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود. هر یک از تالار های هتل قصر طلایی مشهد ویژگی های خاصی دارد که در ادامه مقاله به معرفی کامل هر یک از تالارهای هتل قصر طلایی مشهد پرداخته شده است.

تالار اشراف هتل قصر طلایی مشهد

بزرگترین تالار در هتل قصر طلایی مشهد، تالار اشراف است. تالار اشراف که در طبقه -1 هتل قصر طلایی مشهد قرار دارد با ظرفیت 250 نفر آماده پذیرایی از مهمانان شما در مجالس است. به دلیل امکانات و ظرفیت بالای این تالار که معادل 250 نفر می شود، برای برگزاری مراسم هایی مانند عروسی و نامزدی بسیار ایده آل است. لوستر های درخشانی که از سقف های بلند تالار خودنمایی می کنند در کنار ستون های اشرافی، زیبایی تالار پذیرایی اشراف را دو چندان کرده است. باید دانست که در طراحی گچبری های سلطنتی و لوکس دیوارها و سقف تالار اشراف که هر بیننده ای را محو خود می کند از سبک کلاسیک فاخر الهام گرفته اند.

خدماتی که در تالار اشراف ارائه می گردد، عبارت اند از:

  • نورافشانی در بدو ورود عروس و داماد
  • دیزاین های ویژه برای سفره عقد
  • سالن تعویض لباس
  • حرفه ای ترین سیستم ها و تجهیزات صوتی
  • سوئیت ویژه عروس و داماد پس از اتمام مراسم
  • بدرقه مهمانان در انتهای مجلس
  • خدمات زیبایی و آرایشی
  • عکاسی و فیلمبرداری

معرفی تالارهای هتل قصر طلایی مشهد

 

تالار هیوا هتل قصر طلایی مشهد

از نوساز ترین تالار هایی که در هتل گلدن پالاس مشهد شروع به فعالیت کرده اند، تالار هیوا در هتل قصر طلایی است. دیواره های این تالار از نقاشی های سلطنتی و زیبا که تماما توسط نقاشان حرفه ای کشیده شده، پوشیده شده است. در کنار طراحی دیوارهای آن، ظروف پذیرایی که مورد استفاده قرار گرفته است به شکل خاص خود نمایی می کند. در این تالار امکان پخش موزیک و استفاده از خدمات دی جی برای صاحبین مجالس فراهم گردیده است. همچنین این سالن برای گردهمایی های سازمانی و اداری نیز مناسب است.

معرفی تالارهای هتل قصر طلایی مشهد

تالار پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد

تالار پرستیژ هتل قصر طلایی در طبقه اول هتل و در متراژ 243 متر ساخته شده است. در حالی که تقاضا برای رزرو این سالن زیاد است اما دارای ظرفیت محدود حداکثر 100 نفر می باشد. سالن پرستیژ قصر طلایی که تمام امکانات یک سالن پذیرایی را دارد برای مراسم هایی همچون عقد، تولد و نامزدی بسیار مناسب است. در طراحی دکور تالار پرستیژ از رنگ های زرشکی، طلایی و سفید استفاده شده که همراهی این رنگ ها با نورپردازی خاص تالار، جلوه ای با شکوه به تالار بخشیده است.

خدماتی که در تالار پرستیژ ارائه می گردد، بدین شرح است:

  • سالن غذاخوری مجزا
  • اینترنت وای فای
  • سرو غذا و میان وعده
  • امکان برگزاری نمایشگاه
  • انجام گل آرایی، شمع آرایی، عکاسی، فیلمبرداری
  • امکان پخش موزیک
  • امکان چیدمان سفره عقد

 

معرفی تالارهای هتل قصر طلایی مشهد

در بین هتل های 5 ستاره مشهد، هتل قصر طلایی در جایگاه ویژه ای قرار دارد همچنین این هتل جز بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم برای اقامت نیز محسوب می شود. اگر برای اقامت تمایل به رزرو از بهترین هتل 5 ستاره مشهد را داشته باشید، باید توجه کرد در مناسبات خاص قیمت رزرو در این هتل افزایش پیدا می کند. در صورتی که قصد رزرو از هر یک از تالار های هتل قصر طلایی را داشته باشید، برای اطلاع از هزینه های باید به صورت تلفنی با رزرواسیون هتل ارتباط برقرار کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز