بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شاید در نگاه اول انتخاب هتل های استخردار شیراز، برای اقامت در این شهر چندان مهم به نظر نرسد. اما تصور کنید بعد از یک روز گشت‌وگذار در شیراز زیبا و بازدید از تخت جمشید یا پرسه زدن در بازار وکیل و باغ دلگشا چه چیزی می‌تواند به اندازه غوطه‌ور شدن در خنکای استخر هتل، شادابی و طراوت را به شما بازگرداند. حالا که لذت استراحت و تفریح در هتل استخردار شیراز را به شما یادآور شدیم، وقت آن است که با ۱۳ هتل استخردار در شیراز آشنا شوید. در ادامه به معرفی هتل‌ های استخردار شیراز در رده پنج، چهار و سه ستاره می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا از مزایای اقامت در هر یک از این هتل‌ها آگاه شوید و هتلی متناسب با سلیقه و بودجه خود رزرو نمایید.

13 مورد از هتل های استخردار شیراز که باید بشناسید

هتل های استخردار شیراز ۵ ستاره

با رزرو هر یک از هتل‌ های شیراز در رده ۵ ستاره در یکی از هتل های استخردار شیراز اقامت خواهید داشت. البته می‌توانید فاکتورهای دیگری را برای انتخاب هتل استخردار شیراز در این سطح مورد بررسی قرار دهید. پس ضمن آشنایی با هتل‌های پنج ستاره شیراز با استخر، به دیگر مزایای آن‌ها دقت کنید.

هتل زندیه شیراز، بهترین هتل شیراز از نظر مهمانان

هتل زندیه شیراز یکی از هتل های استخردار شیراز است که بیشترین امتیاز رضایتمندی را از سوی مهمانان قبلی خود دریافت کرده است. اکثر مهمانان هتل زندیه از کیفیت اتاق‌ها، امکانات هتل و موقعیت مکانی آن نهایت رضایت را داشته‌اند. این هتل در نزدیکی ارگ کریم خان و بازار وکیل قرار دارد.

13 مورد از هتل های استخردار شیراز که باید بشناسید

اگر می خواهید در زمان حضور خود در شهر شیراز دسترسی مناسبی به حرم شاهچراغ داشته باشید، بهتر است هتل‌ هایی در نزدیکی این بارگاه متبرکه را برای رزرو هتل شیراز انتخاب کنید. رزرو هتل زندیه شیراز در بین هتل‌ های پنج ستاره شهر شیراز گزینه ای مناسب از نظر نزدیک بودن به بارگاه شاهچراغ است. علاوه بر این هتل چهار ستاره آریو برزن در خیابان زند، هتل سه ستاره وکیلی شیراز در خیابان لطفعلی خان زند و هتل سنتی نیایش شیراز گزینه‌های بعدی هستند که دسترسی بسیار مناسبی به حرم شاهچراغ دارند.

هتل بزرگ شیراز در کنار دروازه قرآن

اگر می‌خواهید در نزدیکی دروازه قرآن، باغ جهان‌نما و حافظیه اقامت داشته باشید، هتل بزرگ شیراز بهترین انتخاب برای شماست. این هتل پنج ستاره یکی از هتل های استخردار شیراز است که قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره شیراز دارد. لازم به ذکر است با خرید تور شیراز لحظه آخری قیمت تمام شده این هتل برایتان کمتر نیز محاسبه خواهد شد.

13 مورد از هتل های استخردار شیراز که باید بشناسید

هتل رز شیراز، نوسازترین هتل ۵ ستاره شیراز

هتل پنج ستاره رز شیراز، نوسازترین هتل استخردار شیراز است که در یک سال اخیر فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل رز شیراز در شهر جدید صدرا قرار گرفته و از اکثر جاذبه‌های گردشگری شیراز فاصله نسبتا زیادی دارد. البته نزدیک بودن هتل رز به تخت‌جمشید می‌تواند مزیت دیگری برای اقامت در این هتل باشد.

هتل هما شیراز با نیم قرن تجربه هتلداری

هتل هما شیراز، یکی از هتل‌های گروه هتل‌های هما است که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل‌های گروه هما در اکثر شهرهای ایران جزو هتل‌های محبوب به شمار می‌روند. هتل هما شیراز در نزدیکی باغ ارم، باغ جهان‌نما و آرامگاه حافظ قرار دارد. این هتل ۵ ستاره یک هتل استخردار است که تعرفه استفاده از خدمات استخر در آن برای مهمانان مقیم نیم‌بها محاسبه می‌شود.

13 مورد از هتل های استخردار شیراز که باید بشناسید

هتل چمران شیراز، بزرگترین هتل ۵ ستاره شیراز

هتل چمران، بزرگترین هتل ۵ ستاره در بین هتل های استخردار شیراز است. ساختمان هتل چمران با 250 واحد اقامتی یکی از مرتفع‌ترین بناهای شیراز است که چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد. هزینه استفاده از استخر در هتل چمران طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود. با اقامت در این هتل در فاصله کمی از مترو قصردشت قرار دارید و می‌توانید برای بازدید از جاذبه‌های شیراز از مترو استفاده کنید.

هتل پرسپولیس شیراز؛ خوش قیمت ترین هتل ۵ ستاره

قیمت به‌صرفه هتل پرسپولیس در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره شیراز از یک سو و موقعیت مکانی عالی آن در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شیراز از سوی دیگر، نظر شما را برای اقامت در این هتل استخردار شیراز جلب خواهد کرد.

هتل های استخردار شیراز ۴ ستاره

از لیست هشت هتل ۴ ستاره شیراز، پنج مورد دارای استخر هستند. در ادامه ضمن آشنایی با این هتل‌ های استخردار شیراز درباره دیگر مزایای آن‌ها بیشتر بدانید.

هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس بهترین هتل ۴ ستاره شیراز از نظر مسافران است. مهمانان این هتل از کیفیت اتاق‌ها، امکانات هتل و موقعیت مکانی آن بیشترین رضایت را داشته‌اند. این هتل در نزدیکی ارگ کریم خانی، بازار وکیل و موزه پارس قرار گرفته است.

هتل کریم خان شیراز

اگر اقامت در هتلی با معماری سنتی و خاص مدنظر شماست، هتل کریم خان شیراز را انتخاب کنید. هتل کریم خان یکی از هتل‌های استخردار شیراز در خیابان رودکی است که با تلفیق معماری سنتی و امکانات مدرن نظر مسافران را جلب نموده است.

هتل الیزه شیراز، نزدیک معالی آباد

برای برخی مسافران شیراز که اقامت در محدوده معالی‌آباد را ترجیح می‌دهند، هتل الیزه انتخابی مناسب است. هتل الیزه دومین هتل ۴ ستاره محبوب شیراز در بین گردشگران است. هزینه استفاده از استخر در این هتل برای مهمانان مقیم نیم بها محاسبه می‌شود.

هتل پارس شیراز

هتل پارس، اولین هتل ۴ ستاره شیراز است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. درصد زیادی از مهمانان این هتل را برای سفر خانوادگی یا سفر کاری انتخاب کرده‌اند. هتل پارس در خیابان کریم خان قرار گرفته و فاصله کمی با باغ ارم دارد. با رزرو این هتل استخردار، اقامت در هتل ۴ ستاره در شیراز را با بهترین قیمت تجربه می‌کنید.

هتل رویال شیراز

یکی دیگر از هتل های استخردار شیراز در رده ۴ ستاره، هتل رویال شیراز است. موقعیت مکانی هتل رویال دسترسی مناسبی را به لونا پارک، باغ ارم و حافظیه برای شما فراهم می‌کند. شرایط استفاده از استخر در این هتل، به صورت روز در میان برای آقایان و بانوان است.

هتل استخردار در شیراز ۳ ستاره

شاید به نظر شما یافتن هتل استخردار شیراز در رده ۳ ستاره چندان ممکن نباشد؛ اما جالب است بدانید در بین ۱۸ هتل سه ستاره شیراز، ۲ هتل استخردار وجود دارد.

هتل قصر یازده شیراز

یکی از جدیدترین هتل‌های ۳ ستاره شیراز هتل قصر یازده در ۱۰ کیلومتری شیراز منطقه قلات است. چشم‌انداز زیبای قصر یازده در منطقه‌ای کوهستانی در اتاق‌ها رستوران هتل و حتی استخر آن، شما را برای اقامت در این هتل متقاعد خواهد کرد. استفاده از استخر هتل قصر یازده برای مهمان هتل رایگان است و مهمانان با رزرو قبلی می‌توانند از خدمات استخر استفاده نمایند.

هتل آپارتمان جهان نما شیراز

هتل آپارتمان جهان‌نما یک هتل قیمت مناسب در محدوده جاذبه‌های گردشگری شیراز است که با امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی نظر شما را برای اقامت جلب خواهد کرد.

جمع‌بندی

حال که با هتل های استخردار شیراز آشنا شده‌اید، می‌توانید با بررسی عکس‌ها، نظرات و قیمت رزرو اتاق، هتل متناسب با سلیقه و بودجه خود در شیراز هتل رزرو کنید. البته به موقعیت مکانی و فاصله هر هتل استخردار شیراز از جاذبه‌های گردشگری نیز توجه داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز