بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
 

بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز کجاست؟ بهترین مقصدهای پاییزی در ایران چیست؟ برای فصل پاییز به کجا مسافرت کنیم؟ پاییز یکی از فصل های زیبا و دوست داشتنی است که کشور زیبا و 4 فصل ما در این مواقع بسیار زیبا شده و به خاطر آب و هوای مطلوب پاییزی گردشگران داخلی افزایش پیدا می کنند. اما واقعا پاییز کجا بریم؟ در ادامه بهترین مقاصد گردشگری ایران برای فصل پاییز را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

پاییز کجا بریم؟ معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

یزد ، بهترین مقصد گردشگری ایران برای فصل پاییز

پاییز کجا بریم؟ | معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

با سفر به یزد در فصل پاییز می توان از آب و هوای خنک و مطبوع در کنار معماری شاهکار و بافت تاریخی، بادگیر و قنات، خانه گنبدی شکل، کوچه های قدیمی و مسقف، مراکز گردشگری تاریخی و طبیعی آن استفاده کرده و از آسمان پرازستاره این مقصد گردشگری لذت برد. 

شیراز بهترین مکان برای سفر در فصل پاییز

پاییز کجا بریم؟ | معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

فصل پاییز به خصوص مهرماه یکی از بهترین مواقع سفر به شیراز است.  هوایی ابری و خنک شیراز در پاییز حال و هوایی بی نظیر به آن بخشیده و این شهر را به مقصد مناسبی برای سفر داخلی در پاییز تبدیل نموده. با سفر به شیراز می توان از جاذبه های تاریخی و باستانی مثل تخت جمشید برخوردار شد. شهری زیبا با مردمی مهماندوست که می تواند بهترین خاطرات زندگی شما را رقم بزند.

کویر مرنجاب ، بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

پاییز کجا بریم؟ | معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

آب و هوای مطبوع کویر مرنجاب در پاییز، آرامش و آسمان پر ستاره آن از شگفتی های طبیعت بوده که در کمتر جایی با آن روبرو می شوید. کویر مرنجاب یکی از بهترین مقصدهای گردشگری پاییزی است. اگر به جاذبه های تاریخی نیز علاقه دارید در مسیر رسیدن به این کویر می توانید از کاروانسراهای مرنجاب و سفیدآب نیز دیدن کنید. 

جزیره قشم ، یک انتخاب عالی برای سفر پاییزی در ایران

پاییز کجا بریم؟ | معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

یکی از سفرهایی که همیشه در کنج قلبتان به یادگار می ماند، جزیره قشم است، طبیعت و منظره شگفت انگیز آن به شما آرامش می بخشد و به خصوص در فصل پاییز بهترین آب و هوای آن را شاهد خواهید بود. قشم، جزیره زیبا و بی نظیری است که مطمئنا می تواند بهترین انتخاب شما برای سفر پاییزی باشد.

هرمز ، بهترین مقصد گردشگری داخلی برای پاییز

پاییز کجا بریم؟ | معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

آب و هوای هرمز در فصل پاییز دلیل خوبی برای سفر به این جزیره می باشد.  این جزیره به جزیره رنگین کمانی معروف است و می توانید از شگفتی خلقت و مادر طبیعت لذت ببرید.

جزیره کیش ، محبوب ترین شهر گردشگری ایران

پاییز کجا بریم؟ | معرفی 7 بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز

آب و هوای جزیره کیش در فصل پاییز در بهترین و مطبوع ترین حالت خود قرار دارد. کیش، مقصد گردشگری لاکچری بوده و اگر قرار است ماه عسل بروید هم برای هر عروس و داماد یک انتخاب ایده آل است. این شهر پر از تفریحات مختلف بوده و شما را ناراضی برنمیگرداند.

روستا نایبند طبس ، بهترین مقصد برای سفر داخلی در پاییز

روستای نایبند شهر طبس به خاطر خانه های پلکانی به ماسوله کویر شناخته شده، نخلستان ها، باغ های سرسبز میوه، کشتزارهای گندم و جو و آب و هوای مطبوع این روستا باعث شده تا به مقصدی بسیار مناسب برای سفر داخلی در پاییز تبدیل شود. این روستای بی نظیر و شگفت انگیز با این که در دل کویر قرار دارد اما سرسبز و خوش آب و هوا می باشد.

جنگل النگدره در استان گلستان

جنگل النگدره را می توان یکی از زیباترین مناطق طبیع و مقاصد سفر داخلی در پاییز معرفی کرد. درخت های زیبای جنگل النگدره جشنواره ای از رنگ هایی مثل سبز و زرد و نارنجی و قهوه ای ایجاد کرده و با انبوه برگان خود منظره ای خیره کننده ایجاد می کنند. هوای خنک و نم باران هم به زیبایی و دل انگیزی این فضا می افزاید.

چالوس ، بهترین جای شمال ایران برای سفر

جاده چالوس که اصلا نیاز به معرفی ندارد، آب و هوای شاعرانه چالوس در پاییز موجب شده همه با آن آشنا باشند. اگر می خواهید حسابی خوش بگذارنید و حال و هوای متفاوتی تجربه کنید جاده چالوس یک انتخاب عالی است، اما حتما قبل از حرکت وضعیت جاده ها را بررسی کنید.

آب گرم لاویج در استان مازندران

این روستا در دامنه های البرز قرار گرفته به همین دلیل در اطراف آن چشمه های آب معدنی فراوانی وجود دارد.  چون آب و هوای خنک و مناظر طبیعی و چشمه های آب معدنی این ناحیه در فصل پاییز آن را بسیار زیبا و جذاب کرده است. این منطقه طبیعت زیبا و خیره کننده ای دارد که در فصول پاییزی با رنگ هایی متفاوت مناظری بسیار شگفت انگیز ایجاد می کنند.

 

در این مطلب سعی کردیم بهترین مقاصد گردشگری ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم، نظر شما چیست؟ کدام مقصد گردشگری ایران را برای پاییز بسیار مناسب می دانید؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز