بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

6 راه پرپشت شدن ابرو و مژه در یک هفته در خانه

پرپشت شدن ابرو و مژه در یک هفته

یکی از اصلی‌ ترین معیارهای زیبایی در چهره افراد را می‌ توان ابروهای مرتب، پرپشت و مژه‌ های بلند معرفی کرد. اما گاهی مواقع برخی از افراد به دلایل مختلف از جمله استفاده از محصولات آرایشی فیک یا نامناسب، پاک کردن خشن آرایش چشم و ابرو، مالیدن بیش از حد چشم ها، اکستنشن، بیماری یا ... دچار ریزش مژه و ابرو می‌ شوند. در این شرایط خرید تقویت کننده مژه و ابرو و استفاده از آن تا حد زیادی میتواند به شما کمک کند.

اما بعضی وقت ها برای پرپشت شدن ابرو و مژه در عرض یک هفته درمان های خانگی و استفاده از وازلین، سیر، روغن کرچک، رزماری، آلوئه ورا یا ... بهتر جواب میدهد. اثر بخشی محصولات طبیعی همیشه بهتر بوده و عوارض کمتری هم در پی خواهد داشت. برای اطلاع از روش های مختلف خانگی تقویت مژه و ابرو تا پایان مطلب همراه ما باشید.

6 راه پرپشت شدن ابرو و مژه در یک هفته در خانه

راه‌ های تقویت مژه و ابرو در خانه

راه‌ های گوناگونی برای تقویت مژه و ابرو در خانه وجود دارد که در ادامه شما را با برخی از موثرترین و بهترین آن ها آشنا می‌ کنیم:

1. وازلین

یکی از محصولاتی است که در هر خانه‌ای پیدا می‌ شود، وازلین است. طبق تحقیقات انجام شده وازلین مژه و ابروها را آبرسانی می‌ کند و سبب جلوگیری از ریزش آنها شده، بنابراین میتوان آنرا یکی از بهترین گزینه‌ ها جهت پرپشت شدن و زیبا شدن ابرو و مژه در کمترین زمان ممکن دانست. برای نتیجه‌ گیری بهتر توصیه می‌ کنیم هر شب قبل از خواب مقداری از آن را به ابرو و مژه‌ ها زده و صبح صورت خود را با آب گرم بشویید.

2. سیر

یکی دیگر راه های تقویت مژه و ابرو در خانه، استفاده از سیر است. یک سیر را رنده کرده و چند قطره روغن زیتون روی آن بریزید. سپس اجازه دهید مخلوط ذکر شده برای چند ساعت استراحت کند. مواد را هر روز به ابروهای خود زده و اجازه دهید چند ساعت باقی بماند. توصیه می‌ کنیم از سیر و روغن زیتون بیشتر برای تقویت ابروها استفاده کرده و در صورتی که می‌ خواهید برای مژه‌ های خود نیز به کار ببرید بهتر است با نهایت دقت این کار را انجام دهید. چون امکان ورود و سوزش چشم ها وجود دارد.

3. تخم مرغ

اگر بخواهیم بیشتر برای شما در مورد تقویت کردن مژه و ابرو با مواد موجود در خانه صحبت کنیم می‌ توانیم به تخم مرغ نیز اشاره نماییم. تخم مرغ حاوی مقدار زیادی از ویتامین‌ ها و مواد مغذی است که می‌ تواند باعث پرپشت شدن و ضخیم شدن موهای مژه و ابرو شود. برای استفاده از تخم مرغ جهت تقویت ابرو یا مژه، بهتر است یک زرده تخم مرغ را به صورت خام با چند قطره گلیسیرین مخلوط کرده تا یک دست شود، سپس مقداری از آن را به ابرو یا مژه زده و اجازه دهید چند ساعت باقی بماند سپس آن را با آب سرد بشویید. استفاده از این ترکیب نیز می‌ تواند در طولانی مدت سبب تقویت موهای ابرو و مژه شود.

4. روغن کرچک

روغن کرچک نیز به عنوان یکی از تقویت کننده های سریع و طبیعی مژه و ابرو شناخته می‌ شود. این ماده باعث تحریک فولیکول مو شده و قارچ یا عفونت‌ هایی که سبب ریزش موهای مژه و ابرو می‌شود را از بین می‌ برد. برای استفاده بهتر است مقداری از آن را با کمک یک فرچه یا گوش پاک کن به ابرو و مژه‌ های خود بزنید و پس از چند ساعت نیز با آب ولرم آن ها را بشویید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید توصیه می‌ کنیم این کار را تا چند ماه تکرار کنید؛ علاوه بر این، برای نتیجه‌ گیری سریع‌ تر در صورت تمایل می‌ توانید مقداری از روغن کرچک را با ویتامین E مخلوط کنید.

5. پوست لیمو ترش

اگر به دنبال یک تقویت کننده مژه و ابرو خانگی هستید می‌ توانید پوست لیمو ترش را نیز امتحان کنید. این ماده حاوی انواع ویتامین‌ ها و اسید فولیک و مواد مغذی دیگر است که رشد ابروها را تحریک می‌ کند. به این منظور مقداری از پوست لیمو را خشک و سپس پودر کنید، در مرحله بعد مقداری از آن را با روغن کرچک یا زیتون مخلوط کرده تا حالتی روان پیدا کند. سپس قبل از خواب مقداری از آن را به ابروهای خود زده و صبح با آب گرم بشویید. تکرار این کار نتایج شگفت انگیزی را در پی خواهد داشت.

6. چای سبز

چای سبز حاوی پلی فنول‌ ها و آنتی اکسیدان است که باعث رشد مو می‌ شود. برای استفاده از آن جهت تقویت مژه و ابرو کافیست مقداری چای سبز را چند دقیقه در آب داغ بخیسانید، سپس اجازه دهید خنک شود و در نهایت با یک فرچه ریمل آن را روی ابرو و مژه‌ های خود بمالید. اجازه دهید یک ساعت روی موها بماند و سپس با آب ولرم آن را بشویید. این کار علاوه بر تقویت کردن از شکنندگی و نازک شدن موهای ابرو و مژه جلوگیری می‌ کند.

اگر به دنبال راه های بیشتری برای رشد طبیعی مژه های بلندتر و ابروهای پرپشت تر هستید مطلب منتشر شده در سایت the green creator (خالق سبز) را مطالعه نمایید.

نتیجه گیری

استفاده از تقویت کننده های طبیعی مژه و ابرو در خانه علاوه بر اینکه سرعت جوابدهی و تاثیرگذاری را تسریع میبخشد، می‌ تواند مزیت‌ های زیادی داشته باشد و به دلیل اینکه این مواد فاقد ترکیبات شیمیایی هستند در نتیجه تمامی افراد بدون محدودیت و نگرانی می‌ توانند از آن استفاده کنند. اگر به هر دلیلی ابرو و مژه شما کم پشت شده است توصیه می‌ کنیم راه‌ های ذکر شده را امتحان کرده تا نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.

اما معمولا افرادی که زمان کافی برای درست کردن این مکمل های طبیعی را ندارند، به سراغ خرید تقویت کننده های مژه و ابرو میروند. یکی از پرطرفدارترین این محصولات محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا ساخت ایران است که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) نیز تایید شده است. توجه داشته باشید که حتما محصولاتی اصل خریداری نمایید تا از بروز عارضه هایی مانند ریزش مو در این نواحی جلوگیری کنید. آنلاین شاپ هایی مانند فروشگاه های عسل بانو ضمن ارائه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست اصل از بهترین برندهای خارجی و ایرانی با قیمت مناسب، با مشاوره رایگان قبل از خرید مشتریان خود را در امر انتخاب محصول کارآمد و مورد نظرشان همراهی میکنند.

برچسب ها : تقویت ابرو و مژه



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز