بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

فصل لباس خنک و صندل که می‌شود ممکن است بسیاری از ما در ذهن مدام این سوال را تکرار کنیم که صندل با چی بپوشم و به این نتیجه برسیم که تیپ با صندل زنانه چندان زیبا نمی‌شود؛ اما این تفکر درست نیست، صندل‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: غیررسمی و رسمی. هر دو این صندل‌ها را می‌توان در استایل به کار گرفت و یک تیپ زیبا خلق کرد. قبل از باز کردن در کمد و بیرون آوردن انواع لباس و صندل ادامه این مطلب از سوربان را بخوانید تا با 10 استایل زنانه جذاب با صندل آشنا شوید.

10 تیپ با صندل زنانه برای خاص پسند ها!

صندل با چی بپوشم؟

دنیای صندل‌ها به ‌قدری متنوع و جذاب بوده که هر فردی ممکن است در انتخاب لباس مناسب و ست کردن آن با صندل دچار سردرگمی شود. اگر شما هم چنین مشکلی دارید یکی از استایل‌های که در ادامه معرفی می کنیم را حتماً امتحان کنید.

10 تیپ با صندل زنانه عبارتند از:

  1. شلوار جین گشاد + صندل‌های رنگی
  2. لباس ماکسی + صندل‌های لژدار
  3. تی‌شرت + دامن اسلیپ + صندل بنددار
  4. پیراهن اور سایز + ماکسی یا پیراهن بلند + صندل تخت
  5. پیراهن بلند گل‌دار + صندل اسپرت
  6. لباس ماکسی پلکانی + صندل پاشنه‌دار
  7. استایل مینیمالیستی + صندل‌های ساده
  8. استایل بوهومی + صندل‌های مکرومه
  9. استایل منوکروم + صندل مناسب
  10.  استایل خیابانی با شلوار کارگو + صندل بندی

در ادامه هر مورد را توضیح می دهیم.

1. شلوار جین گشاد + صندل‌های رنگی

تابستان فصل رنگ‌های شاد است و نمی‌توان به سادگی از خرید صندل با رنگ‌های پاستیلی و شاد چشم‌پوشی کرد. از آنجایی ‌که پوشیدن شلوارهای جین اسکینی و جذاب با گرمای چنین فصلی همخوانی ندارد، بهتر است برای چنین استایلی یک شلوار جین گشاد و از جنس خنک مانند لی کاغذی را امتحان کنید. پوشیدن یک تی‌شرت یا پیراهن رنگی هم با چنین تیپی جذاب است.

2. لباس ماکسی + صندل‌های لژدار

یکی از بهترین انواع استایل و تیپ با صندل زنانه که می‌توان امتحان کرد استفاده از یک لباس ماکسی در کنار آن است. برای چنین استایلی هیچ محدودیتی ندارید و می‌توان برای یک روز گرم تابستانی یک ماکسی رنگارنگ و یک صندل لژدار کنفی یا بافتنی استفاده کرد. همچنین برای استایل رسمی و مهمانی هم کاربرد دارد. یک ماکسی مجلسی مشکی یا پلنگی با صندل لژدار چرمی برای مهمانی یا یک مجلس رسمی می‌تواند انتخاب زیبایی باشد.

10 تیپ با صندل زنانه برای خاص پسند ها!

3. تی‌شرت + دامن اسلیپ + صندل بنددار

اگر از خود می‌پرسید که با صندل با چی بپوشم، حتماً سری به کمد خود بزنید. حتماً یک تی‌شرت و دامن ساده دارید که بتوان با صندل استایل کرد. بهتر است از دامن و تی‌شرت ساده باشند و یک تضاد رنگی با صندل برقرار کنند. این‌چنین تیپی هرگز از مد می‌افتد.

4. پیراهن اور سایز + ماکسی یا پیراهن بلند + صندل تخت

یکی از استایل‌ها و راحت‌ترین تیپ با صندل زنانه این ترکیب است. از این استایل به ‌صورت روزمره می‌توانید استفاده کنید و حتی برای خانم‌های باردار هم کاربردی است. یک پیراهن اور سایز آبی کمرنگ با ماکسی مشکی و صندل تخت مشکی را امتحان کنید؛ حتماً به یکی از استایل‌های ثابت شما برای قرارهای دوستانه و گردش در تابستان تبدیل می‌شود. اگر دوست دارید چنین استایلی را با کفش امتحان کنید، باید به فکر خرید کفش ساده سفید یا مشکی اسپرت باشید.

5. پیراهن بلند گل‌دار + صندل اسپرت

یکی دیگر از انواع تیپ با صندل زنانه استفاده از پیراهن بلند گل‌دار زنانه است. چنین پیراهن‌هایی الان ترند هستند و به خاطر خنکی و راحتی حتی به‌ صورت روزمره و در جمع صمیمی یا نیمه‌رسمی استفاده می‌شوند. این پیراهن‌ها با صندل اسپرت ساده که مشکی یا همرنگ یکی از رنگ‌های پیراهن باشد، انتخاب بسیار خوبی هستند. اگر سایز شما کمی بزرگ است، از پیراهن‌هایی با الگوهای گل‌های درشت، نقوش گرمسیری یا رنگ تیره استفاده کنید.

10 تیپ با صندل زنانه برای خاص پسند ها!

6. لباس ماکسی پلکانی + صندل پاشنه‌دار

اگر برای عکاسی فرمالیته یا عکس در گردش به دنبال یک تیپ جذاب با صندل زنانه هستید به شما پیشنهاد می‌شود این استایل را امتحان کنید. یک پیراهن بلند پلکانی نیاز دارید که بهتر است رنگ سفید باشد. در کنار آن صندل پاشنه‌دار جلوباز یا جلو بسته نیاز دارید. استفاده از یک مینی اسکارف یا کلاه پهن حصیری نیز آن را تکمیل خواهد کرد.

7. استایل مینیمالیستی + صندل‌های ساده

اگر طرفدار سادگی هستید، استایل‌های مینیمالیستی شما را جذب خود خواهد کرد. به جای استفاده از کفش‌های ساده در چنین استایلی می‌توانید از انواع صندل استفاده کنید. کت و تی‌شرت مشکی یا رنگ روشن با یک شلوار کرم و صندل قهوه‌ای تک‌بند یا چرمی برای چنین تیپی بسیار جذاب است.

8. استایل بوهومی + صندل‌های مکرومه

اگر به دنبال تیپ با صندل زنانه هستید که با ترندها و مد روز هماهنگ باشد، صندل‌های مکرومه انتخاب خوبی برای شما هستند. این صندل‌ها برای موقعیت‌های غیررسمی کاربردی بوده و در عین حال استایل شما را به تیپی خاص تبدیل می‌کنند. پیراهن و شلوار کنفی با رنگ روشن بهترین انتخاب در کنار چنین صندلی هستند و می‌توانید از کیف چرمی یا کنفی منگوله‌دار یا کمربند ساده برای تکمیل آن استفاده کنید.

9. استایل منوکروم + صندل مناسب

برای چنین استایلی تمامی لباس‌ها و صندل شما باید در یک طیف رنگی باشد. اگر علاقه به گشت‌وگذار در فضای ساحلی دارید، رنگ روشن بهترین انتخاب برای چنین استایلی است و باید صندل تخت، ژله‌ای یا اسپرت بپوشید که همرنگ لباس شما باشد. همچنین می‌توانید برای تیپ مجلسی و رسمی یک صندل پاشنه‌دار با لباس همرنگ آن انتخاب کنید و مانند ستاره بدرخشید.

10 تیپ با صندل زنانه برای خاص پسند ها!

10. استایل خیابانی با شلوار کارگو + صندل بندی

اگر به دنبال تیپ با صندل زنانه هستید که راحت باشد و بتوان برای فعالیت روزمره از آن استفاده کرد، چنین استایلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک تاپ ساده با پیراهن اورسایز در کنار شلوار کارگو و صندلی که راحت باشد انتخاب خوبی برای شما هستند. حتی می‌توانید از صندل بندی هم در این استایل استفاده کنید.

5 نکته مهم برای داشتن استایل جذاب با صندل زنانه

  1. پوشیدن صندل‌های خیلی کوچک نه تنها باعث ناراحتی شما می‌شوند، بلکه پاهای شما را بادکرده و تپل جلوه می‌دهند که زیبا نیست.
  2.  پوشیدن صندل‌های گشاد هم ممنوع است؛ زیرا هنگام راه رفتن سروصدا ایجاد می‌کنند یا باعث سرخوردن و لغزش شما می‌شود.
  3. پوشیدن صندل‌های باز با ناخن‌های کثیف زیبا نخواهد بود. این نکته بدان معنا نیست که هر بار که کفش‌های باز می‌پوشید باید پدیکور کنید، بلکه باید ناخن‌هایتان را کوتاه کرده و پاشنه‌هایتان را برس بزنید تا پاهایتان تمیز به نظر برسد.
  4. اگر یک جفت صندل آسیب‌دیده دارید، حتماً قبل از پوشیدن آن‌ها را درست کنید. اگر آن‌ها را نمی‌توان تعمیر کرد، پس یک جفت صندل جدید بخرید. تیپ با صندل زنانه پاره یا فرسوده علاوه بر اینکه جذاب نیست، خطرناک هم خواهد بود. احتمال زمین خوردن شما در حین راه رفتن بسیار بالا می‌رود.
  5. هنگام انتخاب یک جفت صندل مناسب، باید نوع جنس، مکانی که می‌خواهید بروید و مناسبتی که در آن شرکت می‌کنید را در نظر داشته باشید. برای مثال اگر پاهای شما تعریق زیادی دارد، باید از پوشیدن صندل پلاستیکی، لاستیکی یا چرم مصنوعی اجتناب کنید. همچنین برای ساحل رفتن صندل پاشنه‌دار مناسب نیست. به ارتفاع پاشنه صندل نیز فکر کنید. اگر قصد دارید در طول هفته بارها صندل بپوشید، صندل راحتی را انتخاب کنید که به ستون فقرات شما آسیب وارد نشود.

سخن پایانی

امیدواریم با معرفی انواع تیپ با صندل زنانه در این مطلب دیگر از خود نپرسید که صندل با چی بپوشم. رعایت تناسب و نکاتی که در انتها برای انتخاب صندل گفته شد به شما کمک می‌کند تا استایل‌های بی‌نظیری را در فصل‌های گرم سال یا برای مهمانی و دورهمی امتحان کنید و از جذابیت ظاهری خود با انواع صندل لذت ببرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز