بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

جدید ترین مدل لباس مجلسی + راهنمای رنگ لباس مناسب اندام شما

لباس مجلسی، دریچه‌ای را به‌سوی فریبندگی و ظرافت‌های زنانه می‌گشاید و هر زنی در رویای پوشیدن لباسی که متناسب با اندام و سلیقه او باشد، به سر می‌برد تا بتواند در یک شبی خاطره‌انگیز مانند نگینی در جمع بدرخشد.

اصولا انتخاب بهترین لباس برای مجالس، دقت و ظرافت خاصی را می‌طلبد. ما برای درخشش بانوان در مجالس رسمی و نیمه‌رسمی جدیدترین لباس‌های مجلسی را معرفی کردیم که همیشه و همیشه جزء مدل‌های پرطرفدار و ترند بوده‌اند.

لباس مجلسی دکلته

یکی از مدل‌های شیک و جذاب لباس در مجالس رسمی و مهمانی‌های مجلسی، مدل دکلته است. در این مدل، شانه و یقه لباس باز است و قسمت پایین‌تنه آن به‌صورت پیراهن بلند یا کوتاه طراحی می‌شود.

سبک دکلته در بلوز و دامن و کت‌شلوار هم قابل دوخت است. در واقع می‌توان الگوی پرطرفدار دکلته‌ای را روی طیف متنوعی از لباس‌ها به‌کار برد. این لباس با کفش‌های مجلسی و جواهراتی شیک که با رنگ و طرح لباس در تناسب باشند، جلوه جذابی به استایل مجلسی شما می‌دهد.

لباس مجلسی کلوش

یکی دیگر از انواع لباس‌های مجلسی که ایده طراحی آن به سال‌ها پیش باز می‌گردد و همچنان هم رواج دارد، پیراهن‌های کلوشی است که از زیر سینه گشاد می‌شوند و فرم مثلثی به خود می‌گیرند. بیشترین گروه سنی که از این لباس استفاده می‌کنند، خانم‌هایی جوان و لاغراندام هستند.

پارچه‌هایی که برای دوخت پیراهن‌های کلوش به‌کار می‌روند، بافتی نرم و سبک دارند. همچنین ممکن است یک نوع پارچه برای کل پیراهن استفاده شود یا قسمت بالاتنه و پایین‌تنه، با یکدیگر متفاوت باشند. برخی خانم‌ها برای اینکه حالت کلوش دامن را بیشتر در معرض دید قرار دهند، زیر آن یک پوشیدنی بلند که با قطری بزرگ طراحی شده می‌پوشند.

لباس مجلسی دامن پفی یا مدل بوفانت

پیراهن‌های بوفانت که اغلب ما آن‌ها را با نام عروسکی هم می‌شناسیم، سبک کلاسیکی از پیراهن‌های مجلسی هستند که در قسمت بالاتنه حالت چسبانی دارند و در قسمت پایین‌تنه، یک دامن پفی پرچین.

قد کلی این پیراهن‌ها ممکن است بالای زانو باشد یا روی زانو. همچنین ممکن است آستین پفی داشته باشند یا از نوع بدون آستین و دکلته باشند.

پیراهن‌های بوفانت اغلب با پارچه‌های گیپور، حریر سفت و تور سروکار دارند. در واقع پارچه‌های لختی مانند ساتن، توانایی پفکی نشان‌دادن دامن لباس را ندارند. بیشترین گروه سنی استفاده‌کنندگان این لباس، دخترها هستند.

لباس مجلسی یقه قایقی

همان‌طور که از نام این لباس پیداست، یقه‌ آن حالتی شبیه قایق دارد. شما سبک دکلته را در نظر بگیرید؛ به‌طوری که در طرفین لباس 2 آستین وجود دارد که به‌جای قرارگیری روی شانه، روی بازو قرار می‌گیرند. (مثل این است که شما آستین لباس‌تان را پایین کشیده باشید.)

سبک اصلی این لباس به یقه آن باز می‌گردد؛ چراکه دامن آن می‌تواند هر مدلی داشته باشد. ماهی، ای لاین یا پف‌دار ازجمله مدل‌های پیشنهادی دامن هستند. در نظر داشته باشید که در این مدل، قفسه بالای سینه و تمام شانه شما در معرض دید است. پس بهتر است درصورتی این سبک را انتخاب کنید که شانه‌های طریفی دارید.

لباس مجلسی خمره ای

لباس خمره‌ای، به پیراهن‌هایی کوتاه تا روی زانو یا کمی زیر زانو گفته می‌شود. این پیراهن‌ها هم در قسمت بالاتنه و هم پایین‌تنه، چسب بدن هستند. انتخاب مدل یقه یا تصمیم‌گیری برای وجود یا عدم وجود آستین، کاملا سلیقه‌ای است و به انتخاب خود شخص بستگی دارد.

این لباس به‌دلیل سبک تنگ و چسبان خود، فرم بدن را به‌شکل واضحی نمایش می‌دهد. ازاین‌رو پوشیدن آن به خانم‌هایی که اندامی ظریف اما توپری دارند، توصیه می‌شود.

لباس مجلسی ماهی

پیراهن‌های بلند مدل ماهی از زیباترین لباس‌های مجلسی هستند که با پوشیدن آن می‌توانید انحنای بدن و ظرافت‌های زنانه خود را در معرض نمایش بگذارید. این پیراهن از قسمت بالاتنه تا زانو حالت چسب دارد و از زانو به پایین، می‌تواند حالت دنباله‌دار یا پفی ساده داشته باشد. این ماکسی بر تن بانوان لاغراندام و قدبلند زیبایی خاصی خواهد داشت.

یقه این لباس بسته به سلیقه شخص می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد؛ دلبری، قایقی، دکلته، خشتی یا حتی گرد ساده. حتی در مورد وجود آستین هم می‌توان ایده‌های متنوعی را به‌کار برد؛ آستین پفی، ساده چسبان یا کلوش. شما می‌توانید با قراردادن یک کمربند روی لباس، زیبایی کمر را بیش از پیش نمایان کنید.

راهنمای انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب فرم های مختلف اندام

جدید ترین مدل لباس مجلسی + راهنمای رنگ لباس مناسب اندام شما

رنگ‌ها بیشتر از آنچه که تصورش را بکنید، در چگونه نشان‌دادن اندام شما موثر هستند. مثلا زنانی ریزنقش که قدی کوتاه‌تر از حد نرمال دارند، باید از پوشاک تک‌رنگ یا تناژهای رنگی هماهنگ استفاده کنند. انتخاب لباس‌هایی با رنگ متضاد برای آن‌ها مجاز نیست. این تضاد، در قسمت میانی اندام‌شان خط برشی ایجاد می‌کند که قد کوتاه آن‌ها را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهد.

خلاف این افراد، زنان بلندقامت مجاز به استفاده از رنگ‌های متضاد و لباس‌هایی با طرح‌ و نقش‌های درشت، خطوط افقی و کمربندهای پهن هستند. با این راهکارها می‌توانند توجه دیگران را از قد خیلی بلند خود منحرف کنند.

گروه دیگر از خانم‌ها که در دسته درشت‌اندام‌ها هستند، می‌توانند برای ریزنقش نشان‌دادن خود از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنند. لباس‌های تک‌رنگ یا با طرح و نقش‌های ریز برای آن‌ها مناسب‌تر است. در واقع طرح‌های بزرگ جلب‌توجه می‌کند و اندام آن‌ها درشت‌تر به چشم می‌آید.

با دیجی‌کالا یک استایل مجلسی جدید برای خود بسازید

جدید ترین مدل لباس مجلسی + راهنمای رنگ لباس مناسب اندام شما

خبر جدیدترین مدل لباس مجلسی، از جذاب‌ترین اخبار برای خانم‌هایی است که ذوق و شوق زیادی درزمینه خرید لباس دارند. فرقی نمی‌کند که به مراسم عروسی یکی از بستگان دعوت شده‌اید یا تولد دوست صمیمی‌تان. درهرصورت باید به فکر خرید یک دست لباس درخور و شیک برای خود باشید.

اگر جزء ترندبازها هستید، بهتر است نگاهی به لباس‌های مجلسی دیجی‌کالا بیاندازید. جدیدترین لباس‌ها با بهترین و ماندگارترین جنس‌ها را در دیجی‌کالا می‌توانید پیدا کنید. این فروشگاه اینترنتی با پیشنهادهای هیجان‌انگیز خود زیبایی استایل‌تان را چند برابر خواهد کرد تا در هر جمعی بدرخشید.

جمع‌بندی

اگر سری به فروشگاه‌ها و مزون‌های لباس مجلسی زده باشید، با انبوهی از لباس‌های شیک در مدل و استایل‌های مختلف مواجه شده‌اید. اما شیک‌ترین لباس برای شما نمونه‌ای است که همه‌رقم با انتظارات‌تان هماهنگ باشد. جنس خوب و باکیفیت، رنگ زیبا، طرح شیک و تناسب آن با فرم بدن شما احتمالا همه توقعاتی است که از خرید لباس در ذهن دارید. حالا بیایید به دیجی‌کالا سری بزنید و توقعات خود را در لباس‌های آن جست‌وجو کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز