بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سورپرایز تولد یکی از جذاب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های افراد است. وقتی مهم‌ترین روز زندگی شما توسط کسانی که دوستشان دارید جشن گرفته می‌شود، احساس ارزشمندی بیشتری خواهید داشت. سورپرایز تولد در خانه چالش بزرگی محسوب می‌شود؛ چون باید مراقب باشید که فرد سورپرایز شونده در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شما قرار نگیرد. به همین دلیل، برگزاری جشن تولد به صورت سورپرایزی در کافه یا رستوران بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید به راحتی با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق، جشن تولد عزیزان خود را در کافه یا رستوران برگزار کرده و آن‌ها را به بهترین شکل سورپرایز کنید.

اگر به دنبال یک مکان برای سورپرایز تولد هستید، حتما به امکانات و خدمات آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. مثلا رستوران برای تولد کودک باید امکانات لازم برای سرگرمی تعداد زیادی کودک پرجنب‌وجوش را داشته باشد تا حسابی به آن‌ها خوش بگذرد. در ادامه به معرفی بهترین مکان برای سورپرایز تولد و ویژگی‌های آن می‌پردازیم تا راهنمای شما در انتخاب چنین مکانی برای ثبت یک خاطره به‌یادماندنی باشیم.

ایده مکان سورپرایز تولد برای یک شب به‌یادماندنی
برگزاری مراسم تولد در روف‌گاردنِ رستوران ارکیده شعبه آرژانتین

بهترین مکان برای سوپرایز تولد

انتخاب رستوران برای تولد باید با دقت زیاد و بعد از بررسی چند ویژگی اساسی آن مکان انتخاب شود. مهم‌ترین فاکتوری که برای انتخاب بهترین مکان برای سورپرایز تولد باید در نظر داشته باشید، وجود سالن اختصاصی برای رعایت حریم خصوصی، غذای خوب و باکیفیت، پرسنل حرفه‌ای و... است. در حال حاضر، کافه رستوران‌کافه‌های ارکیده بهترین و ایده‌آل‌ترین فضا را برای چنین مراسمی در اختیارتان قرار می‌دهند. شما می‌توانید با خیال راحت، صفر تا صد سورپرایز تولد خود را به این مجموعه حرفه‌ای بسپارید؛ چون با داشتن خدمات و امکانات زیر، بهترین شرایط را برای یک جشن به‌یادماندنی فراهم می‌کند:

سالن‌های عمومی و اختصاصی

هر یک از شعبه‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده با داشتن سالن‌های عمومی و اختصاصی مجزا به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید بر اساس تعداد و شرایط مهمانان خود، مناسب‌ترین مکان را برای جشن تولد رزرو کنید. این سالن‌ها ظرفیت‌های متنوعی دارند و امکان تم و فضاسازی دلخواه در هر یک از آن‌ها وجود دارد.

 

ایده مکان سورپرایز تولد برای یک شب به‌یادماندنی

چیدمان و اجرای تم سفارشی برای برگزاری مراسم تولد در سالن‌های اختصاصی ارکیده

تنوع لوکیشن

فرقی نمی‌کند قصد دارید سورپرایز تولد عزیزان خود را در یک باغ سرسبز و باصفا برگزار کنید یا سالنی مدرن و شیک؛ در هر صورت ارکیده شرایط مناسب برای این کار را در اختیار شما قرار می‌دهد. شعب مختلف این مجموعه با داشتن لوکیشن‌های تاریخی، مدرن، ساحلی یا باغ به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی رستوران یا کافه برای تولد را رزرو کرده و جشن خود را در موقعیت دلخواه برگزار کنید.

غذاهای متنوع و خوش‌مزه

منوی غذای رستوران‌کافه‌های ارکیده پر از غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ، نوشیدنی‌ها، پیش‌غذاها و انواع دسرهای خوش‌آب‌ورنگ است. در بعضی از شعب این مجموعه غذاهای محلی و سنتی هم وجود دارد که دست شما را برای انتخاب غذای دلخواه برای پذیرایی از مهمانان عزیزتان باز خواهد گذاشت. ضمنا شما می‌توانید نحوه پذیرایی را به دلخواه خود انتخاب کرده و به شکل سلف سرویس، تک پرس یا دیس پرس از مهمان‌های جشن تولد پذیرایی کنید.

 

ایده مکان سورپرایز تولد برای یک شب به‌یادماندنی

برگزاری مراسم تولد در روف‌گاردنِ رستوران ارکیده شعبه آرژانتین

اجرای موسیقی زنده

اجرای همیشگی موسیقی‌های گوش‌نواز و آرامش‌بخش جزء جدایی‌ناپذیر پذیرایی از مهمانان در مجموعه ارکیده است. موسیقی زنده سنتی یا کلاسیک در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده نواخته می‌شود و برای برگزاری جشن تولد قطعا فضای منحصربه‌فردی به جشن شما خواهد داد.

میزبانی از کودکان

وجود یک مکان اختصاصی جذاب برای پذیرایی و سرگرم کردن کودکان، از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده است. فرقی نمی‌کند مهمان جشن تولد یک کودک هستید یا بزرگسال؛ در هر صورت کودکان همراه شما احتمالا نیاز به سرگرمی و بازی در طول جشن خواهند داشت. مجموعه ارکیده با ایجاد مکان اختصاصی برای میزبانی از کودکان شامل خانه بازی، وسایل بازی و نقاشی، نمایش عروسکی و گریم فانتری و عروسکی، بهترین رستوران برای تولد کودک است و تلاش می‌کند تا به مهمانان کوچک حاضر در جشن حسابی خوش بگذرد.

 

ایده مکان سورپرایز تولد برای یک شب به‌یادماندنی

برگزاری مراسم تولد کودک در رستوران‌کافه‌های ارکیده

پارکینگ اختصاصی

دسترسی به پارکینگ امن و رایگان یک آیتم مهم برای انتخاب بهترین مکان سورپرایز تولد محسوب می‌شود. مجموعه ارکیده با در اختیار گذاشتن پارکینگ‌های اختصاصی، به شما امکان می‌دهد تا فضای امنی برای خودروهای مهمانان جشنتان فراهم کرده و با خیال راحت به برگزاری سورپرایز تولد و جشن و شادمانی بپردازید.

عکاسی و ثبت خاطره‌ها

شما می‌توانید از لوکیشن‌های جذاب و زیبای رستوران‌کافه‌های ارکیده برای ثبت عکس‌های زیبا و به‌یادماندنی استفاده کرده و خاطرات جشن تولدتان را برای همیشه ماندگار کنید. به طور کلی ارکیده بهترین انتخاب برای برگزاری جشن تولد و سورپرایز عزیزانتان است و شما می‌توانید با اعتماد به پرسنل حرفه‌ای و خدمات منحصربه‌فرد آن، زیباترین خاطره‌ها را برای مهمانان خود خلق کنید.

رزرو شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری مراسم تولد

برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم تولد در ارکیده و استفاده از سالن‌های اختصاصی مجموعه، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو مراسم تولد را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

۰۲6-۳۴۱۲۲

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

۰۲۶-۳۴۱۲۳

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰

021-57365

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

۰۲۱-۷۹۳۹۷

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان