بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اقامت در هتل های لوکس و رویایی دبی، اوج لذت از یک سفر بی‌نقص را به شما هدیه می‌کند. این شهر مدرن و پیشرفته که چشم مسافران اروپایی و آمریکایی را نیز به خود خیره کرده است، هتل های مجلل و مجهز زیادی دارد که در سفر به دبی می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید. هتل هاید دبی را به‌جرأت می‌توان یکی از بهترین هتل های این شهر دانست که دنیایی از امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. افرادی که به‌دنبال یک اقامتگاه لوکس برای سفر به دبی هستند، این مطلب را تا انتها دنبال کنند؛ چراکه قصد معرفی هتل لوکس هاید را داریم.

با امکانات هتل هاید دبی آشنا شوید

معرفی هتل هاید؛ یکی از لوکس‌ترین هتل های دبی

هتل هاید یک اقامتگاه فوق‌العاده لوکس و رویایی است که در دل شهر دبی واقع شده و مثل یک نگین می‌درخشد. این هتل در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و به‌همین‌خاطر، یک هتل نوساز با امکانات نو و پیشرفته به‌حساب می‌آید. از گوشه‌وکنار این هتل می‌توانید مناظر حیرت‌انگیزی از برج‌های بلند دبی را ببینید. تماشای عظمت سازه‌ها، شما را به‌وجد خواهد آورد.

هتل هاید یک برج ۲۳ طبقه است که طراحی مدرن و منحصربه‌فردی دارد. مجموعا ۲۷۶ واحد اقامتی در این هتل ساخته شده‌اند که تمامی آن‌ها بهترین امکانات و تجهیزات لازم را دارند. تنوع دیزاین و دکوراسیون این اتاق‌ها به‌قدری زیاد است که حتی سخت‌پسندترین مسافران هم می‌توانند اتاق مدنظرشان را پیدا کنند. این تنوع بی‌نظیر، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

هر روزی که هتل هاید دبی را رزرو کرده باشید، از ساعت ۱۵ تا 30:19 می‌توانید کارهای چک‌این را انجام داده و اتاق را تحویل بگیرید. در آخرین روز اقامت نیز از ساعت ۷ تا ۱۲ می‌بایست اتاق را تحویل دهید. هتل هاید باتوجه‌به امکاناتی که ارائه می‌کند، همواره با استقبال بی‌نظیری از سوی مسافران همراه است.

واحدهای اقامتی هتل هاید، چه امکاناتی دارند؟

در هر واحد اقامتی از این هتل لوکس و پنج‌ستاره، بهترین امکانات ارائه می‌شوند و این موضوع حتی از ظاهر هتل هم قابل‌تشخیص است. در هتل هاید، همه‌چیز حالتی مدرن و خیره‌کننده دارد. تمامی اتاق‌ها از اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع بهره‌مندند؛ همچنین، خدمات خانه‌داری و نظافت به‌صورت روزانه برای همه اتاق‌ها ارائه می‌شود. وجود مینی‌بار در اتاق‌ها، لذت نوشیدن یک نوشیدنی خنک در روزهای گرم را به شما هدیه خواهد کرد. یخچال، قهوه‌ساز، کتری برقی، تلویزیون، اتو، میز، کمد لباس و تلفن، از دیگر امکانات هتل هاید دبی هستند که اتاق‌ها را به محیط بهتری برای اقامت تبدیل کرده‌اند. در برخی از اتاق‌ها، امکان پذیرش نفر اضافه هم وجود دارد.

با امکانات هتل هاید دبی آشنا شوید

چه امکانات رفاهی و تفریحی در هتل ارائه می‌شوند؟

هتل هاید ازنظر ارائه خدمات و امکانات تفریحی، عملکرد حیرت‌انگیزی داشته است و بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. شناکردن در استخر روباز مجموعه، محبوب‌ترین تفریحی است که می‌توانید در این هتل داشته باشید. صندلی‌های آفتاب‌گیر متعددی هم در اطراف استخر قرار دارند تا از آن‌ها برای استراحت استفاده کنید؛ علاوه‌برآن، زمین تنیس، گلف، بولینگ و حتی اسکواش هم برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند.

خدمات اسپا که طرفداران زیادی دارند، به‌صورت حرفه‌ای در هتل هاید ارائه می‌شوند. پس از یک روز پرهیجان و فعال، استراحت در سالن‌های اسپا می‌تواند خستگی را به‌کلی از تن‌تان بیرون کند. ضمنا هر زمان که دوست داشته باشید، می‌توانید از باشگاه مجهز هتل هم استفاده کنید.

رستوران‌های هتل Hyde

اگر اهل غذاخوردن و امتحان‌کردن طعم‌های جدید هستید، به‌هیچ‌عنوان نباید هتل هاید دبی را از دست بدهید. این هتل ۵ رستوران با منوهای متنوع دارد که بدون شک از آن‌ها لذت خواهید برد. انواع غذاهای آمریکایی، ژاپنی، مدیترانه‌ای، غذاهای دریایی، وگان، آسیایی و حتی منوی غذای بدون گلوتن، در هتل هاید ارائه می‌شوند. درصورت تمایل، می‌توانید غذا را سفارش بدهید و آن را در اتاق‌تان میل کنید. معمولا تمام وعده‌های غذایی در هر پنج رستوران ارائه می‌شوند؛ بااین‌حال، می‌توانید دراین‌باره پرس‌وجو کرده و بهترین رستوران را برای هر وعده غذایی انتخاب کنید.

نظر مسافران درباره هتل هاید چیست؟

باتوجه‌به این‌که هتل هاید از هر نظر درجه‌یک است، مسافران نیز از خدمات و امکانات هتل نهایت رضایت را داشته‌اند. این هتل موقعیت مکانی مطلوبی نیز دارد و به‌راحتی می‌توانید از هتل هاید به نقاط مختلف شهر برسید. این هتل ۴ کیلومتر با دبی مال، ۵ کیلومتر با آکواریوم و باغ‌وحش دبی، ۵ کیلومتر با برج خلیفه و ۷ کیلومتر با ساحل جمیرا فاصله دارد. این موضوع توانسته است تا رضایت مسافران را جلب کند؛ علاوه‌برآن، رستوران‌های هتل هم امتیاز بالایی را دریافت کرده‌اند و پرسنل نیز به‌سبب برخورد صمیمانه و ارائه خدمات باکیفیت، مورد توجه قرار گرفته‌اند. درمجموع، هتل هاید دبی را می‌توان یکی از موفق‌ترین هتل های دبی دانست.

با امکانات هتل هاید دبی آشنا شوید

فلای تودی؛ ارائه‌دهنده کمترین قیمت رزرو هتل دبی

برای آن‌که بتوانید رزرو هتل دبی را به راحت‌ترین روش ممکن انجام دهید، باید مرجع معتبری را در حوزه ارائه خدمات گردشگری بشناسید. فلای تودی یک پلتفرم جامع و معتبر در زمینه مسافرت است که می‌توانید برای سفرهای‌تان با آن همراه شوید. این پلتفرم، بلیط دبی را نیز به‌صورت آنلاین عرضه می‌کند و با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید آن را خریداری کنید. در کنار رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، ارائه بلیط قطار و رزرو تور گردشگری نیز ازجمله خدمات پرطرف‌دار فلای تودی هستند که مسافران از آن‌ها استقبال می‌کنند. کافیست یک بار با این وب‌سایت همراه شوید تا به همراه همیشگی شما در سفرهای‌تان تبدیل شود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز