بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سوال بیشتر خانم‌ها هنگامی که یک مراسمی در پیش رو دارند، این است که برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ گشتن در بازار و مراکز خرید در تهران کار سختی نیست؛ اما باید وقت و هزینه زیادی برای آن صرف کرد. شاید پس از گشت‌وگذار فراوان در مراکز خرید، سبک و مدل لباس مورد نظر خود را پیدا نکنید. معمولا خرید لباس مجلسی با چالش‌های فراوانی همچون رنگ لباس، جنس پارچه، تناسب لباس با مراسم و… روبه‌رو است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای خرید لباس مجلسی دغدغه دارید و نمی‌دانید که از کجا تهیه کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟

یکی از تفریحات همه خانم‌ها خرید کردن و قدم زدن در مراکز خرید است. خرید لباس مجلسی هم از این قاعده مستثنی نیست. تصور کنید که مجلس مهمی در پیش رو دارید و باید یک لباس مجلسی خاص تهیه کنید. اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ از کجا لباس مجلسی بخرم؟ در ادامه مراکز خرید مهم شهر تهران را بررسی می‌کنیم.

برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ (مراکز فروش ارزان و شیک)

پاساژ شانزلیزه

در پاسخ به سوال برای خرید لباس مجلسی کجا برم اولین پیشنهاد ما پاساژ شانزلیزه است. این پاساژ در تقاطع امیر اکرم و ولیعصر واقع شده و بسیاری از تولید کنندگان لباس در این محدوده قرار دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پاساژ، دسترسی سریع و راحت با مترو و اتوبوس است. این پاساژ را با نام قائم هم می‌شناسند. 

بازار گیشا

گزینه دیگری که در پاسخ به سوال لباس مجلسی از کجا بخرم به شما پیشنهاد می‌کنیم، بازار گیشا است. فروشگاه‌هایی که در بازار گیشا هستند، لباس‌های مجلسی با کیفیت و قیمت خوب را عرضه می‌کنند. در این بازار تنوع لباس مجلسی زنانه بسیار زیاد است.

مرکز خرید ونک 

یکی از سوالاتی که همیشه هنگام خرید لباس مجلسی پیش می‌آید این است که از کجا لباس مجلسی شیک بخرم؟ مرکز خرید ونک یکی از بازارهای لوکس و گران قیمت است که لباس‌های شیک و زیبایی در آن به فروش می‌رسند. با توجه به قیمت بالای لباس مجلسی، کارهای بسیار شیک و باکیفیتی در این مرکز خرید وجود دارند. مرکز خرید ونک در حوالی میدان ونک و خیابان کار و تجارت واقع شده است. معمولا تمامی پوشاکی که در این مرکز خرید بوده، مربوط به خانم‌ها است.

برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ (مراکز فروش ارزان و شیک)

مرکز خرید کویتیها 

بسیاری از افراد دغدغه خرید یک لباس ارزان دارند و تنها سوالشان این است که از کجا لباس مجلسی ارزان بخرم؟ نام بازار کویتی‌ها حداقل یک بار به گوش همه ما خورده است.  این بازار یکی از راسته‌های بازار تهران محسوب می‌شود. مرکز خرید کویتیها یک گزینه بسیار خوب برای یک خرید ارزان است. این مجموعه بین مسجد جامع و بازار بین‌الحرمین قرار دارد. قیمت لباس در این بازار از جاهای دیگر بسیار پایین‌تر است. 

کوچه برلن

یکی از معروف‌ترین مراکز فروش لباس مجلسی زنانه، کوچه برلن است. این مرکز خرید قیمت مناسبی نسبت به دیگر مرکز‌های خرید دارد. در کوچه برلن هر نوع طرح و سبک لباسی که بخواهید یافت می‌شود. 

 

مهم‌ترین نکات برای خرید لباس مجلسی

تا اینجا به این سوال اساسی پاسخ دادیم که برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ خیلی از خانم‌ها از خرید خود ناراضی هستند؛ زیرا مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین لباس مجلسی زنانه را نمی‌دانند. بعد از انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید لباس مجلسی زنانه باید نکات زیر را رعایت کنید:

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ درست، نقش مهمی در خرید لباس مجلسی زنانه دارد؛ زیرا بخش زیادی از زیبایی و جلوه لباس به رنگ آن وابسته است. معمولا رنگ مشکی، رنگ رسمی و شیک بوده و برای همه مجالس جذابیت زیادی دارد. رنگ برجسته و پر جنب و جوشی همچون رنگ قرمز هم برای خرید لباس مجلسی توصیه می‌شود. انتخاب رنگ می‌تواند بر اساس مد روز هم باشد. برای مثال رنگ صورتی یکی از رنگ‌هایی بوده که با انواع اکسسوری‌ها به راحتی ست می‌شود. اگر رنگ لباس شما خنثی است، اکسسوری‌های جذاب و رنگ روشن جذابیت لباس را چندین برابر می‌کند.

برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ (مراکز فروش ارزان و شیک)

انتخاب پارچه مناسب

جنس پارچه و نحوه ایستایی لباس اهمیت بسیار زیادی دارد. اینکه لباس مجلسی چگونه بر روی اندام قرار گیرد، تاثیر زیادی بر شکل ظاهری بدن می‌گذارد. اگر اندام لاغری دارید، پارچه‌ای را انتخاب کنید که حجم و براقیت خوبی داشته و اندام شما پرتر به نظر برسد. همچنین به نحوه مراقبت و تمیز کردن پارچه هم توجه داشته باشید؛ زیرا لباس مجلسی معمولا بیش از یکبار استفاده شده و نیاز به نگهداری خاصی دارد. 

مدل یقه لباس

یقه در لباس نقش بسیار مهمی دارد؛ زیرا اولین قسمتی است که در یک لباس، توجه همه افراد را به خود جلب می‌کند. مدل یقه و الگوی آستین باید با هم تناسب داشته باشند تا شیک بودن لباس را چند برابر کنند. نوع یقه می‌تواند میزان رسمی و غیررسمی بودن لباس مجلسی را مشخص کند. یقه‌های ماندارین، کلاسیک، هفت و… جزو پرطرفدارترین مدل‌های یقه در لباس‌های مجلسی هستند. 

خرید با توجه به نوع مراسم

بهتر است لباس خود را با توجه به نوع مجلس و رویداد خود انتخاب کنید. هر مراسمی که دعوت می‌شوید، قواعد و پوشش خاصی دارد. برای مثال لباسی که در عروسی می‌پوشید با لباسی که در تولد به تن می‌کنید با هم متفاوت هستند. در حقیقت خرید لباس با توجه به نوع مراسم، نوعی احترام به میزبان محسوب می‌شود. برای رویداد رسمی همچون عروسی، لباس مجلسی بلند انتخاب بهتری است.

 

خرید لباس مجلسی؛ حضوری یا آنلاین؟

تا اینجا در مورد بعضی از مراکز خرید حضوری صحبت کردیم. یکی از نکاتی که در پاسخ به سوال برای خرید لباس مجلسی کجا برم وجود دارد، این است که خرید را به‌صورت حضوری انجام دهم یا آنلاین؟ باید بگوییم که هر کدام از این دو‌ روش معایب و مزایای خود را دارد. برای خرید حضوری نیاز به زمان و رفت و آمد زیادی است. تصور کنید که چند روز دیگر یک مراسمی در پیش دارید. زمان کافی هم برای خرید و گشت و گذار در مرکز خرید ندارید. در اینجا بهترین گزینه برای خریدن لباس مجلسی، خرید آنلاین است. با خرید آنلاین می‌توانید به تنوع زیادی از لباس‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین خرید لباس مجلسی زنانه در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است. اما انتخاب یک فروشگاه معتبر و مطمئن یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در خرید آنلاین در نظر بگیرید.

 

بهترین و معتبرترین سایت برای خرید لباس‌های مجلسی

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید آنلاین لباس مجلسی، سایت شاپینو است. در شاپینو بیش از 5000 فروشگاه آنلاین وجود داشته که می‌توانید هر نوع لباس مجلسی با هر سبکی را در آن پیدا کنید. با مراجعه به سایت شاپینو می‌توانید لباس‌های مجلسی متنوعی را ببینید که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. در نهایت پرداخت خود را با اطمینان کامل انجام دهید و در کم‌ترین زمان بسته خود را تحویل بگیرید. 

برای خرید لباس مجلسی کجا برم؟ (مراکز فروش ارزان و شیک)

سخن پایانی

در این مطلب در مورد خریدن لباس مجلسی زنانه صحبت کردیم. دغدغة همه خانم‌ها این است که برای خرید لباس مجلسی کجا برم. ابتدا برخی از مراکز خرید معروف تهران برای خرید لباس مجلسی را معرفی کردیم. همچنین نکاتی را گفتیم که رعایت آن‌ها برای خرید این لباس‌ها ضروری است. اما در نهایت با مقایسه خرید حضوری و آنلاین متوجه شدیم که خرید آنلاین بهترین روش برای خرید لباس مجلسی به حساب می‌آید. اما از آنجایی که بحث اطمینان و اعتبار یک فروشگاه مطرح می‌شود، شاپینو را به عنوان بهترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین شاپ معرفی می‌کنیم که تنوع زیادی از لباس‌های مجلسی را در این سایت می‌بینید. 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز