بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی 5 پرایمر معروف و با کیفیت + کاربرد پرایمر چیست؟

پرایمر (Primer) از سری محصولات آرایشی پرکاربرد است که معمولا برای صاف و یک‌‌دست‌کردن پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و براساس نوع نیازهای پوستی افراد، تولید می‌شود.

به‌طور کلی بهترین مدل‌هایی که از این محصول به بازار عرضه می‌شوند، جدا از اینکه به شما کمک می‌کنند تا آرایشی بی‌عیب‌ونقص داشته باشید، با استفاده از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده‌اند که قابلیت مراقبت از پوست را هم دارند.

با کاربرد Primer بیشتر آشنا شوید

زمانی که درحال آرایش‌کردن هستید، وجود منافذ باز، فرورفتگی‌ها، چین‌وچروک‌های ریز، عیوب و لکه‌های پوستی بیشترین مشکل را در عدم دسترسی به نتیجه مناسب ایجاد می‌کنند.

اگر بدون هیچ‌گونه زیرسازی، شروع به استفاده از کرم‌پودر می‌کنید، ذرات این ماده آرایشی وارد منافذ می‌شود و ظاهر آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این درحالی است که پرایمر با پوشاندن منافد، چهره‌ای صاف و لطیف را برای‌تان به‌ارمغان می‌آورد.

در واقع فرمولاسیون این محصول به‌گونه‌ای است که قابلیت نفوذ به چین‌وچروک‌ها و منافذ پوستی را دارد تا بهترین بستر را برای استفاده از دیگر لوازم آرایشی به‌وجود بیاورد و ازطرفی به ماندگاری بیشتر آن‌ها کمک کند.

البته باید این را هم درنظر داشت که پوست چرب، خشک و مختلط هرکدام در هنگام آرایش‌کردن چالش‌هایی را برای افراد به ‌دنبال دارند که این محصول با تامین نیازهای اصلی هر نوع پوست، ظاهر بهتری به شما می‌بخشد.

5 مورد از بهترین و باکیفیت‌ترین پرایمرهای بازار

اغلب افراد در هنگام استفاده از لوازم آرایشی مختلف ترجیح می‌دهند که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را انتخاب کنند تا نسبت به عملکرد آن‌ها و جلوگیری از بروز مشکلات مربوط به سلامت اطمینان کافی داشته باشند.

در همین راستا برای کسانی که قصد دارند تا با استفاده از Primer، آرایشی زیبا و جذاب داشته باشند، بهتر است در هنگام خرید این محصول یکی از برندهای زیر را به‌عنوان گزینه‌های اصلی در نظر بگیرند.

فلورمار؛ پرایمری برای داشتن آرایش بی‌نقص

معرفی 5 پرایمر معروف و با کیفیت + کاربرد پرایمر چیست؟

برند فلورمار چندین دهه درزمینه تولید محصولات آرایشی سابقه دارد و مدل‌های متنوعی از Primer را در دسترس خریداران قرار می‌دهد تا براساس نوع خواسته و نیاز خود، بتوانند بهترین نمونه را انتخاب کنند.

خواص و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در محصولات فلورمار وجود دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا نتیجه‌ای عالی از آرایش خود به‌دست بیاورید و با حضور در هر مکانی، به زیباترین شکل ممکن بدرخشید.

انواع مختلف Primer که توسط این برند تولید می‌شوند، در مدل‌هایی همچون Anti-Blemish، Illuminating، Pore Minimizer و Mattifying به‌فروش می‌رسند که به ترتیب خاصیت ضدلک، روشن‌کنندگی، کوچک‌کردن منافذ و مات‌کنندگی دارند.

برای افرادی با پوست چرب، معمولا استفاده از مدل Mattifying بهترین تاثیر را دارد و مانع از براق‌شدن صورت آن‌ها می‌شود، دیگر مدل‌ها نیز برای پوست‌های خشک و مختلط گزینه خوبی هستند.

پرایمر پرفکت شون؛ مناسب برای انواع پوست

از مدل‌های محبوب ایرانی باید به پرفکت شون اشاره کرد که ترکیباتی همچون جوانه گندم، آلوئه‌ورا و روغن کنجد دارد که برای انواع پوست مناسب به‌نظر می‌رسد و پوشانندگی بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

زمانی که می‌خواهید آرایش صورت شما بدون هیچ ایرادی باشد و پوست‌تان را شفاف‌تر نشان دهد، بهتر است در ابتدا مقداری از این کرم را روی پوست خود بزنید و سپس به‌سراغ دیگر مراحل بروید.

چنانچه قصد دارید با صرف هزینه‌ای مناسب یک Primer باکیفیت و عالی بخرید، پرفکت شون گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود که به‌مرور زمان از بروز چین‌وچروک نیز جلوگیری می‌کند و نقش موثری در تغذیه پوست دارد.

با پرایمر گلدن رز زیبایی خود را دوچندان کنید

شرکت معتبر گلدن رز فعالیت رسمی خود را از حدود 40 سال پیش در کشور ترکیه آغاز کرد و در این مدت لوازم آرایشی متنوعی را با بالاترین سطح کیفی در بازارهای جهانی عرضه می‌کند که Primer گلدن رز نیز یکی از بهترین موارد محسوب می‌شود.

در اختیار داشتن استانداردها و تاییدیه‌های بین‌المللی باعث می‌شود تا این محصول به‌طور معمول با استقبال حداکثر خریدارانی مواجه شود که دوست دارند با آرایشی ساده، زیباتر از همیشه به‌نظر برسند.

در بازار می‌توانید 2 مدل Primer از این برند پیدا کنید که برای پوست‌های چرب، معمولی و خشک فرموله شده‌اند و این قابلیت را دارند تا میکاپ شما را ماندگارتر کنند و عیوب پوست را بپوشانند.

Primer کالیستا شادابی را به چهره شما می‌بخشد

کالیستا به‌طور معمول سعی می‌کند تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولات آرایشی باکیفیتی را در دسترس متقاضیان قرار دهد که در این‌بین Calista Beauty Primer نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

برای افرادی که دارای پوست خشک و معمولی هستند و قصد دارند تا زیرساز مناسبی برای آرایش خود پیدا کنند، Primer کالیستا این خواسته را برای آن‌ها عملی می‌کند که خواصی همچون مرطوب‌کنندگی دارد.

جلوه ابریشمی که این محصول برای شما به‌وجود می‌آورد، از دیگر دلایلی است که نشان می‌دهد برند کالیستا نیز قابلیت قرارگیری در میان باکیفیت‌ترین و معروف‌ترین انواع پرایمر موجود در بازار را دارد.

Primer مای نقص‌های پوست را به‌خوبی می‌پوشاند

معرفی 5 پرایمر معروف و با کیفیت + کاربرد پرایمر چیست؟

دیگر Primer باکیفیت و عالی که می‌توان نام برد و بهترین پوشش‌دهی را قبل‌از شروع آرایش برای پوست شما فراهم می‌کند، مدل مت تاچ مای است که براساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود.

بافت سبک و خاصیت آب‌رسانی مهم‌ترین مشخصه‌های پرایمر مای به‌شمار می‌رود که به‌دلیل برخورداری از موادی همچون هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی برای انواع مختلف پوست نیز مناسب خواهد بود.

زمانی که از این محصول استفاده می‌کنید، به‌دلیل این‌‌که بسیاری از نقص‌های پوست پوشش داده می‌شوند، صورت شما بعد از آرایش‌کردن نرم و مخملی به‌نظر می‌رسد که این مورد تاثیر بی‌نظیری در زیباترشدن شما دارد.

باکیفیت‌ترین پرایمر را از دیجی‌کالا بخرید

اگر می‌خواهید نمونه‌های اصل و باکیفیت از تمامی این برندها را به‌صورت یک‌جا مشاهده کنید، تنها کافی ‌است سری به وب‌سایت دیجی‌کالا بزنید تا با یک جست‌وجوی ساده انواعی از آن‌ها را به شما نمایش دهد. ارسال کالا براساس زمان‌بندی مشخص و ارائه تخفیف‌های ویژه از سری خدماتی است که با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌کالا برای شما فراهم می‌شود تا با دسترسی به بهترین قیمت، خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید.

جمع‌بندی

درخصوص کاربرد پرایمر باید گفت که این محصول به‌طور معمول برای پوشش‌دادن عیوب و مشکلات پوستی به‌کار می‌رود که ماندگاری آرایش شما را نیز افزایش می‌دهد و در بازار می‌توانید تنوع بالایی از آن را ببینید. 5 مورد از بهترین نمونه‌های این محصول که با استفاده از فناوری روز دنیا و مواد اولیه مرغوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، شامل مای، شون، کالیستا، فلورمار و گلدن رز است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز