بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مبل مکانیزم یک تیر و دو نشان کامل در دکوراسیون خانه

اگر به دنبال مبلمان چند منظوره هستید که باعث صرفه جویی در فضا می شود و زندگی شما را در خانه راحت تر می کند، نامش مبل مکانیزم است که یک تیر و دو نشان کامل در دکوراسیون خانه ایجاد می کند. اما در واقع مبل مکانیزم چیست؟ ترکیب هوشمندانه و همه کاره مبل و تختخواب، که فوراً فضای خواب راحت را فراهم می کند. اصولا این نوع مبلمان یک کاناپه است که می توان آن را به تخت تبدیل کرد. این مبل را می توان برای استفاده روزمره در آپارتمان های کوچک خریداری کرد. چرا مردم مبل مکانیزم را ترجیح می دهند؟ در ادامه به بهترین مزایای این مبل اشاره می شود.

مبل مکانیزم به اندازه یک تخت واقعی راحت

روزهایی بود که مبل‌های با قابلیت تختخواب‌ شو مبلهایی بودند که احساس می‌کردیم می‌خواهیم روی میخ بخوابیم. اما امروزه دیگر اینطور نیست، مبل های مکانیزه  از آن زمان ارتقا یافته اند! به لطف تمرکز بیشتر روی راحتی و حفظ سلامتی این مبل‌ها بسیار کارآمد تر شده اند.

مبلی عالی برای خوابیدن دوستان و میهمانان

اگر شما اهل مهمانی دادن هستید یا اعضای خانواده گاهی اوقات شب ها در خانه شما میمانند، مبل های مکانیزم دار می توانند به طور جادویی یک اتاق مهمان را به یک فضای عالی برای دوستان شما تبدیل کنند و در عین حال یک خواب راحت را برای آنها فراهم کنند. این ایده خوبی است که مبل معمولی خود را با یک مبل مکانیزه عوض کنید تا دوستانتان بعد از یک شب سرگرم کننده خواب خوبی داشته باشند.

مبل مکانیزم یک تیر و دو نشان کامل در دکوراسیون خانه

برای خودتان راحتی بیشتری در خانه ایجاد کنید

همه ما مجبور شده‌ایم زمانی روی یک مبل بخوابیم. با این حال، کاناپه تناسب و راحتی، تخت را ندارد، کارشناسان می گویند که خوابیدن روی مبل می تواند برای سلامتی بدن مضر باشد. علاوه بر این، مبل با قابلیت تخت خواب شو اکنون هوشمندانه طراحی شده و راحت هستند. مبل مکانیزم یک تخت راحت و سالم را در عرض چند ثانیه ارائه می دهد.

بعد از یک روز کاری سخت دوست دارید جلوی تلویزیون در بهترین حالت بنشینید و راحت با تنظیم تکیه گاه و زیرپایی مدت طولانی از تماشای برنامه های مختلف لذت ببرید، این نوع مبل با آپشنهای مختلف را برای خود انتخاب کنید

مبل مکانیزه با هر دکوراسیونی ترکیب می شود

آیا فکر می کنید مبل های معمولی مدلها و سبکهای بیشتری نسبت به مبل مکانیزه دارند؟ در مورد طراحی مبل های مکانیزه جای نگرانی نیست. آنها در سبک، مدل و پارچه های متنوعی عرضه می شوند که میتوانند کاملاً با دکوراسیون اتاق نشیمن شما مطابقت پیدا کنند. کارکرد این مبلها در دکوراسیون این است که دقیقا مانند مبل های معمولی می توانند در هر جایی استفاده شوند ولی کارکرد جذاب دیگر آنها، تبدیل شدن به محلی برای خواب و استراحت است.

مبل مکانیزم و مبل ال مینیمال، صرفه جویی در فضا و هزینه

اگر در یک سوئیت یا آپارتمان کوچک زندگی می کنید. مبل ال مینیمال با قابلیت تختخواب شو یک گزینه عالی است. می توانید به راحتی آن را به تخت تبدیل کنید در حالی که مانند مبل شیک است. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید فضای خود را فدای اتاق خواب مهمان کنید، داشتن یک مبل مکانیزم در اتاق نشیمن برای خانواده‌های با خانه‌ بزرگ‌تر نیز منطقی به نظر می رسد. اما اگر نشیمن بزرگی ندارید و فضا برای هر نوع مبلی کوچک است می توانید از مبلهای مینیمال استفاده کنید.

خرید مبل مکانیزم  و یا مبل ال می تواند در هزینه های شما نیز صرفه جویی کند، زیرا می توانید از یک مبلمان برای دو منظور استفاده کنید: نشستن و خوابیدن. آنها به راحتی به تخت تبدیل می شوند. به علاوه، بیشتر مبل‌های مکانیزه فضای ذخیره‌سازی را نیز فراهم می‌کنند. طیف گسترده ای از مدل های مبل  وجود دارد، در اندازه های مختلف و پارچه های متنوع.

البته حالا که صحبت از صرفه جویی در فضای خانه و هزینه شد، بهتر است گریزی بزنیم به تخت دو طبقه، که برای خانوادهایی که دو فرزند دارند و خانه شان یک اتاق خواب برای بچه ها دارد، این تخت گزینه ای کارآمد و جذاب برای فرزندان است.

مبل مکانیزم یک تیر و دو نشان کامل در دکوراسیون خانه

باز کردن و جابجایی آسان

امروز مبل‌های مکانیزم‌ و مبل تختخواب‌شو ضعفهای گذشته را ندارند، که یا در حالت تخت میماند یا اصلا گیر میکرد و باز نمی شد. مبل‌های تختخواب‌شو راه طولانی را طی کرده‌اند، زیرا ساختار آنها به طور قابل توجهی بهبود یافته است. استفاده از این گروه مبل‌ها امروزه بسیار آسان است. بدون زحمت باز و بسته می شوند. علاوه بر این، می توانید با کمی تلاش آنها را در خانه جابجا کنید.

ساختار بادوام

اگر به دنبال سرمایه گذاری در مبلمان بادوام هستید، مبل مکانیزم گزینه مناسبی است. انواع باکیفیت آنها سالها دوام می آورند. از آنجایی که مبلمان چند منظوره هستند، باید محکم و بادوام باشند، به این معنی که می توانید سال ها از راحتی مبل تختخواب شو خود لذت ببرید. در انتها یک پیشنهاد برای خرید مبلهای مکانیزه و تختخواب شو بادوام و محکم ارائه میدهیم.

یک پیشنهاد

به طور خلاصه، استفاده از این مبل‌ها آسان و کاربردی است. مراقب باشید که فضای موجود در اتاق خود را برای انتخاب سایز و مدل مناسب مبل در نظر بگیرید. ممکن است پارچه ای با کیفیت بالا برای مبلتان بخواهید. پارچه ای را انتخاب کنید که علاوه بر رنگ، زیبایی و کیفیت مناسب با آب و هوای شما هم باشند تا راحتی را برای شما فراهم کند.

اما پیشنهاد، مبلهای مکانیزم انواع مختلفی دارد . تختیران دارای مدلهای متنوع و عالی از انواع مبلمان مکانیزه و تختخواب شو، است که ساختی باکیفیت با دوام و راحت دارد و برای استفاده روزمره طراحی شده است. تختیران با 15 سال سابقه درخشان در بازار مبل یافت آباد تهران پا به پای بزرگانی همچون مبلیران، آف دکور و تولیدی مبل افرا، در حال فعالیت است و افتخار صادرات محصولات خود به کشورهای منطقه را نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر روی لینکها کلیک کنید یا برند تختیران را در گوگل جستجو کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز