بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

راهنمای خرید بهترین حلقه‌ ازدواج

شاید باور نکنید اما پیدا کردن و خرید انگشتر طلا برای شما و شریک زندگیتان بسیار ساده‌تر از استفاده از آنها می‌باشد به شرط آنکه نکات لازم خرید حلقه ازدواج را بدانید.. حتی اگر سبک خاصی را در ذهن دارید، یا سال‌ها است که عکس‌های خاصی را در گالری موبایل خود اضافه می‌کنید ولی باز هم ممکن است به دنبال جدیدترین مدل‌های حلقه‌های ازدواج باشید. بنابراین، طبیعی است که انتخاب سختی برای تصمیم‌گیری نهایی داشته باشید.

از آنجایی که حلقه های ازدواج شما جزو اکسسوری‌هایی هستند که بعدها هر روز از آنها استفاده می‌کنید، بدیهی است که می‌خواهید آنها چیزی باشند که واقعاً دوست دارید. علاوه‌براین، حلقه‌های ازدواج نماد یکی از مهمترین روزهای زندگی شما هستند، بنابراین باید بهترین حلقه ازدواج را خریداری نمایید. بنابراین، در حالی که انتخاب حلقه ازدواج شما ممکن است یک فرآیند زمان بر باشد، تلاش بیشتر برای اطمینان از رضایت کامل از خرید خود ارزش آن را دارد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا راهنمای جامعی از خرید بهترین و جدیدترین حلقه‌های ازدواج را مرور نماییم.

چگونه بهترین حلقه ازدواج را خریداری کنیم؟

راهنمای خرید بهترین حلقه‌ ازدواج

اولین چیزی که باید در هنگام جستجوی بهترین حلقه ازدواج به آن فکر کنید، سبکی است که شما و همسرتان دوست دارید. بنابراین صرف نظر از قدیمی یا جدید بودن مدل‌های حلقه ازدواج، به دنبال حلقه‌ای باشید که با بودجه و سبک سلیقه شما و شریک زندگی‌تان هماهنگ باشد.

حلقه‌ای را پیدا کنید که مکمل حلقه نامزدی شما باشد

انگشتر نشان یا نامزدی یکی از انگشترهای طلایی است که قبل از عروسی و خریداری حلقه ازدواج از سمت داماد برای عروس خریداری می‌شود. امروزه بسیاری از حلقه‌های زنانه دارای پشت حلقه نیز هستند که برای مکمل بودن با حلقه ازدواج می‌توانید انگشتری با پشت حلقه را خریداری نمایید زیاد حلقه دارای پشت حلقه دارای یک رینگ ساده و یک انگشتر نگین دار است که می‌توانید یکی از آنها را به عنوان انگشتر نامزدی خود و دیگری را به عنوان حلقه ازدواج در نظر بگیرید.

شبیه نیم ست عروسی شما باشد

برای اینکه حلقه ازدواج شما مکمل و شبیه نیم ست طلا یا سرویس طلای عروس باشد، می‌توانید هدف خود را خرید حلقه ازدواجی نمایید که مکمل یا شبیه نیمست عروسی شما باشد و بتوانید آنها را با یکدیگر هماهنگ نمایید.

در دستان خود با آن راحت باشید

اگر قصد خرید گردنبند طلا، گوشواره یا هر چیز دیگری را داشتید، راحتی شما برای استفاده از آنها آنچنان اهمیت نداشت اما حلقه ازدواج تا آخر عمر و در همه جا همراه شما خواهد بود؛ بنابراین باید مدلی را انتخاب نمایید که با آن احساس راحتی دارید و نباید آنقدر بزرگ باشد که انگشت دست شما را اذیت کند و برای انجام امور بخواهید آن را از دست درآورید.

متناسب با توان مالی

هزینه حلقه‌های ازدواج ممکن است بسیار بالا باشد زیرا باید یک جفت حلقه از جنس فلز گرانبهای طلا بخرید و برخی ممکن است آنها را یکی از گران‌ترین اقلامی که تا به حال خریداری کرده‌اند، بدانند. بنابراین برای آنکه بدهکار و دچار کمبود بودجه برای مراسم عروسی خود نشوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حلقه‌هایی را خرید نمایید که وزن آنها کم باشد اما نمای خوبی داشته باشند.

سایز حلقه را در نظر بگیرید.

هنگامی که قصد خرید حلقه را دارید قبل از مدل آن، حتما متناسب بودن سایز حلقه ازدواج را برای خود و شریک زندگی‌تان در نظر بگیرید تا آنقدر سفت نباشد که نتوانید آن را در دستان خود تحمل کنید و آنقدر هم شل نباشد که از دستان شما بی‌افتد. بنابراین حتی اگر مدلی را انتخاب کرد که مانند آن هیچ کجا نبود اما مناسب سایز انگشتان دست‌هایتان نیست، از خریدشان صرف نظر نمایید.

ماندگاری و کیفیت حلقه را بررسی کنید.

حلقه ازدواج شما ویترینی از روز عروسی‌تان است، بنابراین باید دارای دوام خوبی باشد به گونه‌ای که تا 50 سال دوام بیاورد. برای خرید حلقه ازدواج بعد از مناسب بودن سایز آن با انگشتان دست خود، ماندگاری و کیفیت ساخت را بررسی نمایید تا دوام خوبی داشته باشید و در هنگام آسیب دچار خراش و … نشود.

جدیدترین و بهترین مدل‌های حلقه ازدواج

در حالی که امروزه تعداد زیادی مدل حلقه ازدواج وجود دارد، اما حلقه‌هایی که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم همیشه جزو جدیدترین مدل‌های حلقه ازدواج بوده‌اند.

حلقه‌های ازدواج ساده

راهنمای خرید بهترین حلقه‌ ازدواج

حلقه ازدواج ساده به حلقه‌های رینگی ساده‌ای گفته می‌‌شود که در عرض و ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شوند و معمولاً دارای سطح صاف و بدون سنگ‌های قیمتی و حکاکی هستند. با این حال، فریب نخورید و فکر نکنید که یک حلقه ساده دارید و از مد می‌افتد. این طرح‌های مینیمالیستی می‌توانند برای همیشه جزو ترندترین‌ها باشند و با تمامی سبک پوشش‌ها هماهنگ شوند.

مزایا:

  • همیشه ترند است.
  • نگهداری و تمیز کردن آسان
  • به طور معمول ارزان‌تر از گزینه‌های دیگر است.
  • به علت سادگی قابلیت هماهنگی با هر انگشتر نامزدی را دارد.

معایب:

  • خراش‌ها و سایر ساییدگی‌ها به راحتی قابل مشاهده هستند.
  • آنها می‌توانند در کنار حلقه‌های نامزدی ظریف، درشت به نظر برسند.

حلقه‌های ازدواج دارای الماس کلاسیک

حلقه‌های ازدواج دارای الماس معمولا یک رینگ ساده هستند که در مرکز آنها دارای یک الماس یا نگین می‌باشد. این حلقه‌های ازدواج د رعین سادگی بسیار شیک و درخشان هستند و برای همیشه ترند می‌باشند.

مزایا:

  • هرگز از مد نمی‌افتد.
  • الماس قوی‌ترین سنگی است که موجود است و بسیار بادوام هستند.

معایب:

  • بسته به نوع الماس یا نگین می‌تواند بسیار گران باشد.
  • الماس ها نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

حلقه ازدواج یاقوت کبود

راهنمای خرید بهترین حلقه‌ ازدواج

اگر می‌خواهید ظاهری منحصر به فرد داشته باشید، حلقه ازدواج یاقوت کبود گزینه‌ای عالی است. یاقوت کبود در هر رنگی از جمله سفید، آبی، سبز، زرد و غیره وجود دارد.

مزایا:

  • سنگی بادوام که می‌تواند در برابر سایش روزانه مقاومت کند.
  • آنها معمولاً مقرون به صرفه‌تر از الماس هستند.
  • گزینه‌ای متفاوت در میان حلقه‌های ازدواج می‌باشند.

معایب:

  • آنها به اندازه الماس درخشش ندارند.
  • ضد خش نیستند.
  • ممکن است با همه لباس‌ها قابلیت هماهنگی نداشته باشند.

سخن آخر

حلقه ازدواج جزو با ارزش‌ترین اشیایی است که تا آخرین لحظه زندگی همراه ما خواهد بود، بنابراین طبیعی است که در انتخاب آنها سخت پسند و سختگیر باشیم. برای آنکه بتوانید انتخاب راحتی برای خرید حلقه ازدواج داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا ابتدا سایز انگشت دست خود و همسرتان را داشته باشید سپس بودجه مدنظرتان برای خرید حلقه ازدواج را تعیین نکنید تا هنگامی که اقدام به خرید می‌کنید، دچار سرگردانی نشوید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز