بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه خوشتیپ باشیم و همیشه زیبا به نظر برسیم؟ چگونه جذاب و دوست داشتنی دیده شویم؟ چگونه خوش لباس باشیم؟ رازهای خوشتیپ بودن چیست؟ اگر دلتان یک تغییر اساسی می خواهد و می خواهید خوشپوش تر از همیشه به نظر برسید این مقاله مختص شماست!

به احتمال زیاد شما هم با افرادی رو به رو شده اید که به خاطر تیپ خاصی که دارند به شخصیت کاریزماتیک دست پیدا کرده اند. در واقع راستش را بخواهید تیپ شما می تواند تعیین کننده شخصیت و حتی وضعیت مالی شما نزد دیگران باشد! اگر می خواهید خوشتیپ تر از همیشه دیده شوید و هزینه ای که برای خرید پوشاک می کنید کاملا ارزشش را داشته باشد با ما همراه شوید.

چگونه خوشتیپ باشیم و جذاب تر از همه به نظر برسیم؟

رازهای خوشتیپ شدن بسیار است و ما سعی داریم به چند نکته اصلی و مهم اشاره کنیم، مدل های اینستاگرامی، عکس های پینترستی و ... همه از این قواعد پیروی می کنند و شما هم می توانید با رعایت قوانین خوشتیپی استایل خود را ایجاد کنید.

شناخت فرم بدن برای انتخاب صحیح پوشاک

اولین نکته برای خوشتیپ شدن شناختن فرم بدن خود می باشد. بدن فرم های مختلفی دارد که با شناخت آن می توانید انتخاب درست تری داشته باشید. برای مثال اگر فرم بدن شما گلابی است باید ببینید که کدام مدل از لباس ها برای این فرم بدن مناسب است، یا کدام لباس ها برای فرم بدن ساعت شنی مناسب هستند. حالا می توانید با توجه به تناژ پوستی خود رنگ لباسهایتان را نیز انتخاب کنید.

چگونه خوشتیپ باشیم 2023 | رازهای خوشتیپ شدن که هرکسی بهتون نمیگه!

مد را هم درنظر بگیرید!

نیاز به گفتن نیست که سعی کنید از مد روز آگاه باشید و در صورت امکان از آن در استایل های خود کمک بگیرید. 

موهای همیشه مرتب راز اصلی خوشتیپ بودن

یکی از مهم ترین نکاتی که در ساخت استایل شما تاثیراتی مستقیم دارد، موهای شماست! اول از همه موهای خود را مطابق با فرم صورتتان اصلاح کنید. در وهله دوم چه موهای شما فر است یا صاف همیشه آن را مرتب، شانه شده و زیبا نگه دارید. هرچقدر استایل شما پرفکت باشد اگر موهای نامرتب و شلخته ای داشته باشید زحماتتان برای خوشتیپ شدن هیچ می شود.

برای موقعیت های خاص لباس نخرید

چگونه خوشتیپ شویم و زیبا به نظر برسیم؟ برای موقعیت های خاص لباس نخریم! برای مثال اگر جشن عقد یکی از دوستانتان دعوت هستید به سراغ خرید یک مانتو مجلسی پر زرق و برق که فقط برای پوشیدن در مجلس عقد مناسب است نروید. بهتر است یک مانتو زیبا و شیک خریداری کنید که علاوه بر مناسب های مجلسی که دیر به دیر به آن دعوت می شوید بتوانید از آن استفاده کنید. 

افراد خوشتیپ کلی نگر هستند و هنگام خرید هر نوع پوشاکی به این فکر می کنند که چگونه می توانند آن را با آیتم های موجود ست کنند و در چه مواقع دیگری می توانند از آن استفاده کنند.

سایز مناسب را انتخاب کنید

باور کنید که خرید لباس کوچک تر یا بزرگ تر از سایز اصلی که دارید فقط شما را نامرتب و شلخته نشان می دهد! گول حرف های فروشندگان را (آب بخوره کوچیک میشه، بپوشی جا باز می کنه) را نخورید! سایز خود را بدانید و دقیقا طبق سایز اصلی پوشاک موردنظر را خریداری کنید.

تخفیف ها را نادیده بگیرید

اگر از آن دسته افرادی هستید که بدون درنظر گرفتن نیاز اصلی و با دیدن تخفیفات برای خرید کردن وسوسه می شوید لطفا دست نگه دارید و این اخلاق ناپسند خود را برای همیشه ترک کنید. چرا که دیدن لباس های تخفیف خورده هیجان کاذبی ایجاد می کند و شما بعد از خرید متوجه می شوید چیزی که نیاز نداشتید را خریده اید. افراد خوشتیپ هرگز وسوسه نمی شوند و پول خود را فقط برای خرید پوشاکی که واقعا به آن نیاز دارند ذخیره می کنند.

اکسسوری مناسب انتخاب کنید

اکسسوری ها برای خوشتیپ شدن و خوش استایل ماندن می توانند کمک بسیاری کنند. استایل رسمی دارید؟ اکسسوری های رسمی مثل عینک های ساده و سنگین می تواند برای شما کافی باشد. به یک جشن تولد دعوت شده اید و یک پیراهن تابستانی پوشیده اید؟ اکسسوری های فانتزی می توانند به شما در کامل تر شدن استایل کمک کنند.

چگونه خوشتیپ باشیم 2023 | رازهای خوشتیپ شدن که هرکسی بهتون نمیگه!

بهداشت دست و پا را رعایت کنید

مهم ترین چیزی که در داشتن یک استایل شیک و زیبا تاثیرگذار است بهداشت دست و پاست. اگر اهل کاشت یا ژلیش ناخن نیستید نیازی نیست هزینه بسیاری برای این کار صرف کنید فقط با یک ناخنگیر و سوهان در خانه می توانید ناخن های خود را مرتب و تمیز نگه دارید! 

 

رازهای خوشتیپی با ست کردن صحیح رنگ لباس - آموزش ست کردن رنگ لباس ها

  • تیپ مونوکروم

اخیرا یکی از تناژهای رنگی که طرفدارانی بسیار دارد و دغدغه زیادی از افراد را برای ست کردن رنگ لباس ها رفع کرده، رنگ های مونوکرومی است که به معنای استفاده از یک طیف رنگی می باشد. استفاده از طیف تیره و روشن یک رنگ می تواند یک استایل فوق العاده ایجاد کند. از این رو اگر انتخاب رنگ لباس و هماهنگ کردن آن ها برای شما یک چالش است از این ترفند کمک بگیرید.

  • ساخت استایل با کمک رنگ خنثی

رنگ های خنثی که نمی توانیم آن را در دسته سرد یا گرم قرار دهیم می توانند برای ساخت یک استایل شیک و بی نظیر به شما کمک کنند.

  • استفاده از رنگ های اصلی

رنگ های اصلی و ترکیب آن ها می تواند یک استایل خاص و بی نظیر برای شما بسازند، برای مثال ترکیب رنگ زرد و آبی - ترکیب رنگ قرمز و آبی یا ...

  • استفاده از رنگ های مکمل 

دایره رنگ ها را بشناسید و با توجه به آن ها یک استایل بی نظیر ایجاد کنید. چرخه رنگ را در تصویر زیر ببینید، هر رنگی که انتخاب می کنید مکمل رنگی است که مستقیما در رو به روی آن قرار دارد. با این روش می توانید چرخه رنگی استایل خود را ایجاد کنید.

چگونه خوشتیپ باشیم 2023 | رازهای خوشتیپ شدن که هرکسی بهتون نمیگه!

  • ست کردن رنگ های متضاد

 استفاده از رنگ متضاد ترکیب رنگی بی نظیری تشکیل می دهد که جذابیت زیادی دارد. تنها باید توجه داشت که هر رنگ را با رنگ متضاد درست هماهنگ کنیم. 

 

به پایان مقاله درخواستی رازهای خوشتیپ شدن رسیدیم، نظر شما درباره نکاتی که به آن اشاره کردیم چیست؟ راز شما برای خوش استایل شدن چیست؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و این مقاله را برای دیگر خوانندگان سوربانی کامل تر کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(88 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز